Moest even wennen aan zijn stem, maar hij is best goed ja, leuk albumquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:10 schreef vault_tec het volgende:
Troy is een schrijver, acteur, comedian en een rapper. Raps zijn nog best goed.
FC EMMEN!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:03 schreef Dos37 het volgende:
Leuke aflevering alleen jammer dat ze voor Liverpool waren
Nee want ze dachten allebij zelf de straight girl te zijn en de ander de lesbian.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:28 schreef JDx het volgende:
Ik snap 1 ding niet, als ze allebei dachten van elkaar dat ze lesbian waren, dan hadden ze het al door moeten hebben toen ze zeiden, one lesbian and a straight girl toch?
Dat waait wel weer over. Je komt er snel genoeg achter dat Annie de leukste is,quote:Op maandag 14 februari 2011 07:11 schreef gnilrednoz het volgende:
Ben net begonnen met kijken en vind t so far echt erg tofben na pas 4 afleveringen ook al een btje verliefd op Britta ofzo
![]()
![]()
Die mag best terugkomen van mij.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:34 schreef Mirel het volgende:
De librarian van vorige week was ook knap
Schrijver van 30 Rock he, nog best wel vet dat hij daarnaast rapper en en acteur is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:10 schreef vault_tec het volgende:
Troy is een schrijver, acteur, comedian en een rapper. Raps zijn nog best goed.
Was hij ook schrijver van 30 Rock? Dat wist ik niet. Cool. Weer iets geleerd.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:52 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Schrijver van 30 Rock he, nog best wel vet dat hij daarnaast rapper en en acteur is.
Zijn album Culdesac is ook wel vet als je van dat type muziek houdt.
Raising Hope.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef octopaul het volgende:
Neeeeeee.. na 3 dagen alle aflveringen gekeken. Wat nu?
Goeie keuze, maar dan ná Arrested Development.quote:
Annie is iig ook erg knap/leuk ja, maar Britta heeft iets onbereikbaars, en ik val doorgaans op onbereikbare vrouwenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat waait wel weer over. Je komt er snel genoeg achter dat Annie de leukste is,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |