Gister op CCNL he, soms ook wel jammer, ik vind het altijd mooi om vanaf het begin deel uit te maken van een toffe serie, was ook vanaf aflevering 3 ofzo bij Big Bang en Chuck, nu het hier ook op tv is, is het toch ineens een normale serie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:24 schreef Jovatov het volgende:
Leuk dat steeds meer mensen deze serie ontdekken trouwens
Dat hij er ineens bleek te zijn terwijl niemand het doorhad?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:23 schreef JDx het volgende:
Afgelopennnnnn... nu alweerhij was echt geniaal, in het begin na 4 minuten toen Chang in beeld kwam, I was like...
WADDAAFAAAAAAKKKKKKKKKKK![]()
![]()
Ps. ik denk dat ik een site ga maken communityvsbigbang.com ofzo en dan mag je stemmen op ofwel community of bigbang, diegene die Community stemmen krijgen een thanks en die Big Bang stemmen krijgen een sorry too late!En dan verder wel alle stemmen tellen en een Like on Facebook, zou best populair zijn! Haha.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat hij er ineens bleek te zijn terwijl niemand het doorhad?
Hij is sowieso een eindbaas.quote:
Maar ze durfden er niets meer over te zeggen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat hij er ineens bleek te zijn terwijl niemand het doorhad?
Fat Neilquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:32 schreef Orbis het volgende:
[..]
Season 2 heeft meer een soort overkoepelend thema van eenzaamheid dan een echt verhaal. Abeds moeder met kerst, Annie alleen in haar appartement, Shirley verlaten door haar man (maar dat is alweer opgelost) en natuurlijk de verlatingsangst van Pierce.
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar Community heeft in ieder geval wel een paintball ep (Modern Warfare) die werkelijk ongekend grappig is. En aangezien CC Community volgens mij wel uitzendt, zal je wel gelijk hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:27 schreef Exentric90 het volgende:
Dit is dat van die paintball shizzel op comedy central?
Toch maar eens ergens downkopen
Gaa toch eens even kijken danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:54 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar Community heeft in ieder geval wel een paintball ep (Modern Warfare) die werkelijk ongekend grappig is. En aangezien CC Community volgens mij wel uitzendt, zal je wel gelijk hebben.
En ook als Community niet de paintball shizzle is kan het geen kwaad om de serie een kans te geven.
Ik ben nog zeker niet afgeknapt, maar de grapjes vond ik niet zo bijzonder deze aflevering. Wel weer heel tof en slim in elkaar gezet, maar ik heb niet echt veel of hard hoeven lachen...quote:Op maandag 7 februari 2011 15:19 schreef picodealion het volgende:
Na de kleipoppetjes-aflevering vond ik de D&D episode ook al een afknapper. Nog eentje en ik stop er maar weer mee.
quote:Op maandag 7 februari 2011 15:09 schreef Tim86 het volgende:
10. Jacques Slade – I Never Die
14. Ludwig G?ransson – Episode 119 Medley
Ik vond die klei-aflevering ook de gaarste shit ooit, maar deze was wel aardig, ook al heb ik totaal niets met D&D.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:19 schreef picodealion het volgende:
Na de kleipoppetjes-aflevering vond ik de D&D episode ook al een afknapper. Nog eentje en ik stop er maar weer mee.
Toch raar aangezien bijna iedereen die ermee begint, het blijft kijken. Zelfs die hard Big Bang fans zijn om.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:06 schreef Jovatov het volgende:
Het einde van S1 was beter dan het begin, dus hopen dat dat bij S2 ook zo zal zijn.
En dan heel hard hopen dat er een derde seizoen komt, de kijkcijfers zijn er niet echt naar, geloof ik.
Dat heeft denk ik te maken met het verschil tussen het publiek dat achter de Amerikaanse TV zit, en de mensen hier die TV-series downloaden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:03 schreef JDx het volgende:
[..]
Toch raar aangezien bijna iedereen die ermee begint, het blijft kijken. Zelfs die hard Big Bang fans zijn om.
Chang was weer lachen. Maar ik vond hem toch nog genialer toen die nog docent was. Hopelijk krijgt die z'n baan weer snel terug.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Chang met z'n stokjes en heremietkreeften
Magnitude
Leuke aflevering weer!
Moest even wennen aan zijn stem, maar hij is best goed ja, leuk albumquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:10 schreef vault_tec het volgende:
Troy is een schrijver, acteur, comedian en een rapper. Raps zijn nog best goed.
FC EMMEN!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:03 schreef Dos37 het volgende:
Leuke aflevering alleen jammer dat ze voor Liverpool waren
Nee want ze dachten allebij zelf de straight girl te zijn en de ander de lesbian.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:28 schreef JDx het volgende:
Ik snap 1 ding niet, als ze allebei dachten van elkaar dat ze lesbian waren, dan hadden ze het al door moeten hebben toen ze zeiden, one lesbian and a straight girl toch?
Dat waait wel weer over. Je komt er snel genoeg achter dat Annie de leukste is,quote:Op maandag 14 februari 2011 07:11 schreef gnilrednoz het volgende:
Ben net begonnen met kijken en vind t so far echt erg tofben na pas 4 afleveringen ook al een btje verliefd op Britta ofzo
![]()
![]()
Die mag best terugkomen van mij.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:34 schreef Mirel het volgende:
De librarian van vorige week was ook knap
Schrijver van 30 Rock he, nog best wel vet dat hij daarnaast rapper en en acteur is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:10 schreef vault_tec het volgende:
Troy is een schrijver, acteur, comedian en een rapper. Raps zijn nog best goed.
Was hij ook schrijver van 30 Rock? Dat wist ik niet. Cool. Weer iets geleerd.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:52 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Schrijver van 30 Rock he, nog best wel vet dat hij daarnaast rapper en en acteur is.
Zijn album Culdesac is ook wel vet als je van dat type muziek houdt.
Raising Hope.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef octopaul het volgende:
Neeeeeee.. na 3 dagen alle aflveringen gekeken. Wat nu?
Goeie keuze, maar dan ná Arrested Development.quote:
Annie is iig ook erg knap/leuk ja, maar Britta heeft iets onbereikbaars, en ik val doorgaans op onbereikbare vrouwenquote:Op maandag 14 februari 2011 09:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat waait wel weer over. Je komt er snel genoeg achter dat Annie de leukste is,.
In Mad Men heeft ze dat ook heel erg. Die ingehouden verborgen sexyheidquote:Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Britta heeft zo'n raar hoofd. Te grote ogen (bug-eyed), gekke lippen en dan die bolle wangetjes. Nee, niet mijn type. Mocht ze het wel zijn had ik overigens niet de illusie dat het ooit wat zou worden tussen ons
Annie is gewoon schattig en lekker (neurotisch), heeft ook grote ogen (maar dan mooi) en een goed stel tieten. Ze straalt gewoon een onschuldig soort sexy uit
Goed verwoord.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:53 schreef Chriz2k het volgende:
Britta is om eenmalig door te smeren in een onguur steegje, Annie om vele malen de liefde mee te bedrijven.
Ach, JDx heeft met die foto toch al de discussie gewonnenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo, mannen, als we niet kappen start ik een 'Hoe groot zou Joel McHale's lul zijn?'-campagne.
Volgens mij heeft hij best een grotequote:Op maandag 14 februari 2011 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo, mannen, als we niet kappen start ik een 'Hoe groot zou Joel McHale's lul zijn?'-campagne.
Ik denk dat Abed de grootste heeft stiekem van iedereen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij best een grote. Ik verdenk Troy er van een kleintje te hebben.
Hehe, ik wilde het net tikken ja. Een chocopopquote:Op maandag 14 februari 2011 23:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik denk dat Abed de grootste heeft stiekem van iedereen.
Soort TV Draait Door is dat toch? Wel leuk inderdaadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb gisteren trouwens twee afleveringen van The Soup gekeken, gepresenteerd door Joel McHale. Hij heeft zelf ook echt een beetje Jeff-humor, prima spul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |