tjah, voel me niet helemaal lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, voel me niet helemaal lekkerBeterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is je broertje jarig?
dank jequote:
leuk nummerquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
MerhabaVeel vers bloed hiero in ToF de laatste tijd..
http://lmgtfy.com/?q=8007007equote:Op vrijdag 3 december 2010 23:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dankzij David en Justin ben ik er achter gekomen dat hotmail meer is dan alleen mails ontvangen en versturen. Als jullie dachten dat ik alleen die ene avond ruzie had met WLM en mn PC hadden jullie dat mooi mis.
Eergister had ik een programma gedownload om alle stiekeme WLMrestjes te verwijderen en opnieuw WLM gedownload maar kwam toen helemaal geen steek verder want het begon al direct te zeiken dat ik geen internetverbinding had. Naja, het bespaarde me iig de ergenis van dat klotevenster met 'er is al messenger op je PC'. Die ene zin maakte me toen echt razend.
Anyway, net weer naar hotmail, iets naar Justin getypt, geen reactie dus weg ermee.
Zie ik daar ook een link om WLM te downloaden. Installeren ging goed, geen melding meer (alleen dat Mail al op de PC staat maar godzijdank niet die messenger), ikke blij, zie dat zelfs mijn aanmeldvenster roze is dus ik denk: YES! gelukt!
Kan ik me niet aanmelden omdat de service niet bereikbaar is. Code:8007007e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |