tjah, voel me niet helemaal lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, voel me niet helemaal lekkerBeterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is je broertje jarig?
dank jequote:
leuk nummerquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
MerhabaVeel vers bloed hiero in ToF de laatste tijd..
http://lmgtfy.com/?q=8007007equote:Op vrijdag 3 december 2010 23:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dankzij David en Justin ben ik er achter gekomen dat hotmail meer is dan alleen mails ontvangen en versturen. Als jullie dachten dat ik alleen die ene avond ruzie had met WLM en mn PC hadden jullie dat mooi mis.
Eergister had ik een programma gedownload om alle stiekeme WLMrestjes te verwijderen en opnieuw WLM gedownload maar kwam toen helemaal geen steek verder want het begon al direct te zeiken dat ik geen internetverbinding had. Naja, het bespaarde me iig de ergenis van dat klotevenster met 'er is al messenger op je PC'. Die ene zin maakte me toen echt razend.
Anyway, net weer naar hotmail, iets naar Justin getypt, geen reactie dus weg ermee.
Zie ik daar ook een link om WLM te downloaden. Installeren ging goed, geen melding meer (alleen dat Mail al op de PC staat maar godzijdank niet die messenger), ikke blij, zie dat zelfs mijn aanmeldvenster roze is dus ik denk: YES! gelukt!
Kan ik me niet aanmelden omdat de service niet bereikbaar is. Code:8007007e
Zo snugger ben ik wel hoor Marko. Dit is de oplossing volgens windowslivehelpcenter:quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=8007007e
Jij woont toch in Almelo?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=8007007e
Verrassendquote:
Mijquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:27 schreef Redbaron het volgende:
Tis koud man...![]()
Heb ik nog wat gemist deze week?
Ah oke, thanks voor de infoquote:Op donderdag 2 december 2010 16:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Tegenwoordig heb je een knopje waarop staat.. Open een nieuw deel.
Dan neemt hij de OP enzo mee en de titel e.d.
Dus dan pas je ff het nummertje van de titel aan en eventueel de tekst en dan heb je een nieuwe reeks.
Winterbandjes en ESPquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had gister geen controle over mn auto, gleed ook alle kanten op
Van de week genoeg geslipt, maar dat met 40+ totaalgewicht.quote:
40 ton?, soms is ESP best handig maar vaak ook alleen maar irritantquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:45 schreef Redbaron het volgende:
Van de week genoeg geslipt, maar dat met 40+ totaalgewicht.
Dus was blij dat ik vanmorgen gewoon naar huis kon rijden
idd 40tonquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
40 ton?, soms is ESP best handig maar vaak ook alleen maar irritant.
Mijn maat had Donderdag dichtbij Luik geladen bij Knauf. Ook iets van 42 ton ofzo. Toen had hij nog 2 uur rijtijd en hij wou graag in NL overnachten. Dus hij had de keuze om ergens daar ook een buld op te rijden over een 4 baans snelweg of over een smalle slingerweg omhoog en dan rij je over die snelweg heen. Hij zag net een strooier die slingerweg opgaan dus hij eracher omhoog getourd. Reed hij later over die snelweg waar hij anders op wou. 2 vrachtwagens geschaardquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Van de week genoeg geslipt, maar dat met 40+ totaalgewicht.
Dus was blij dat ik vanmorgen gewoon naar huis kon rijden
is hij die nu voorbij gereden of kon hij gewoon aansluiten?quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mijn maat had Donderdag dichtbij Luik geladen bij Knauf. Ook iets van 42 ton ofzo. Toen had hij nog 2 uur rijtijd en hij wou graag in NL overnachten. Dus hij had de keuze om ergens daar ook een buld op te rijden over een 4 baans snelweg of over een smalle slingerweg omhoog en dan rij je over die snelweg heen. Hij zag net een strooier die slingerweg opgaan dus hij eracher omhoog getourd. Reed hij later over die snelweg waar hij anders op wou. 2 vrachtwagens geschaard
Ik stond op de middelste rijstrook, op last van de Gendarmerie...halve meter voor me vrij en achter het zelfde verhaalquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:58 schreef Mdrop het volgende:
6.5 uur, ik had dat ding al lang aan de kant gedaan.
Ik bedoel meer dat ik dat werk niet zou kunnen doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:01 schreef Redbaron het volgende:
Ik stond op de middelste rijstrook, op last van de Gendarmerie...halve meter voor me vrij en achter het zelfde verhaal
En ik moet er niet aan denken om kantoorwerk te moeten doen...quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik dat werk niet zou kunnen doen.
och een uurtje maar....Laat ik alle keren dat ik een uur moet wachten maar niet per keer gaan vertellen...quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Bij me maat begon het 's ochtends al verrot want hij stond bij 1 of ander chemisch bedrijf in de Rotterdamse haven en toen lag het ADR systeem eruit. Moest hij blijven staan een uur.
Wat gaat er dan fout?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En ik moet er niet aan denken om kantoorwerk te moeten doen...
[..]
och een uurtje maar....Laat ik alle keren dat ik een uur moet wachten maar niet per keer gaan vertellen...
Ieder zijn/haar hobbyquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:11 schreef Redbaron het volgende:
En ik moet er niet aan denken om kantoorwerk te moeten doen...
Vaak andere "collega's" die er staan, personeel op de loods dat niet mee wil werken en meer van die ongein.quote:
Daar hebben alle dames een natte .....quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zo pannekoeken eten in de lutt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dag schoonheid.quote:
hier ook, en ik moet er goddomme nog doorheen, pannekoeken etenquote:
je moet niks.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
hier ook, en ik moet er goddomme nog doorheen, pannekoeken eten
Almelo, de sneeuw gaat horizontaalquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:21 schreef drumstickNL het volgende:
Dag mede Twentenaren, hoe staat de sneeuw erbij in jullie plaatsen?
Beerzerveld: Matige sneeuw op de grond maar en valt nu erg veel.
Daarlerveen: Veel sneeuw op de grond maar er valt nu zo heel veel.
jawel, pannekoeken zijn lekekr namelijkquote:
Point taken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
jawel, pannekoeken zijn lekekr namelijk
niets staat tussen mij en een goeie pannekoek!quote:
Ja ik had ook nog gewild maar niemand wou rijden. En fietsen was te koud voor.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
Quake Dance was geniaal![]()
![]()
![]()
hier ook poedersneeuw met veel wind, gelukkig is het binnen lekker warm
kameraad wilde niet alleen rijden, dus ik zo; kom je mij toch ophalen op je weg van Enschede naar Rijssen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik had ook nog gewild maar niemand wou rijden. En fietsen was te koud voor.
2 uur, the fuck?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:48 schreef haakon het volgende:
net zo gtp!
maar 2 uur slaap gehad, maar ben topfit
Keetnquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:57 schreef omearos het volgende:
Net via Zwolle naar Spakenburg gereden, was weer een mooie ervaringMaar misschien is een slipcursus nog wel een goed idee
Goeindagsköttelquote:
Had 'm op de weblog gezienquote:
Dat moet je je spelenderwijs zelf aanleren...heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:57 schreef omearos het volgende:
Net via Zwolle naar Spakenburg gereden, was weer een mooie ervaringMaar misschien is een slipcursus nog wel een goed idee
Heb je geluk dat alles vastzit anders was je nek gebroken met dat zware hoofd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:05 schreef smegmanus het volgende:
Godverdomme mijn hoofd lijkt wel 20kilo te wegen.
Alles vastzitten man
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heb je geluk dat alles vastzit anders was je nek gebroken met dat zware hoofd.
Plaag hem niet zo en geef hem tips om af te vallenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zoutwater snoefn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:05 schreef smegmanus het volgende:
Godverdomme mijn hoofd lijkt wel 20kilo te wegen.
Alles vastzitten man
Note +1quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
altijd lekkerquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Voor de 2e x in 2 weken weer eens patatten eten.
Patatjen oorlog und einem Bamischijf Koerrie!
mja, kom er nu al doende achter wat er gebeurtquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat moet je je spelenderwijs zelf aanleren...heb ik ook gedaan![]()
Heeft me wel een kromme stalen velg gekost
ruzie mee?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:59 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Iemand een Samsung Diva White kopen ?
Neen dankje Diva.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:59 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Iemand een Samsung Diva White kopen ?
Nee ik heb nu een HTC HD2 en heb moneyz nodigquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:17 schreef omearos het volgende:
[..]
mja, kom er nu al doende achter wat er gebeurt
[..]
ruzie mee?
Zonzoo ofzow mischien iets?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:25 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[..]
Nee ik heb nu een HTC HD2 en heb moneyz nodig
zonzoo koopt ook bijna alleen maar nieuwe modellen opquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zonzoo ofzow mischien iets?
Die samsung is toch al stokoud?
Da's een palindroom.quote:
Weet je hoe Peppie en Kokkie in Duitsland heten?quote:
dat ga jij me vast vertellenquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Weet je hoe Peppie en Kokkie in Duitsland heten?
Peppie und Kokkie.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat ga jij me vast vertellen
quote:
Wikipedia to the rescue. Het is inderdaad ook een onomatopee.quote:
ouch!quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:58 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Ik ben net op mijn bek gegaan met de fiets.
Sneeuw -_-
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:58 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Sneeuw -_-
Kusje erop?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:58 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Sneeuw -_-
Wie zegt dat het een mop is?quote:
quote:
quote:
Eerder winterslaapquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
iedereen sinterklaas vieren ofzo
Winst is altijd goed.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wij zaten Twente te kiekn2-0 winst in een slechte pot
Neah, ff niet. Morgenmiddag weerquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:53 schreef Assiej het volgende:
Hoe is het hier?
iedereen al het cafe - de kroeg in?
Assiequote:Op zaterdag 4 december 2010 23:53 schreef Assiej het volgende:
Hoe is het hier?
iedereen al het cafe - de kroeg in?
Als het zo erg wordt, dan vertrek ik maar alvastquote:Op zondag 5 december 2010 00:00 schreef Assiej het volgende:
Morgenmiddag nog wel ja
nadat je eerst je weg door gegraven hebt met de sneeuw schuiver ?
Selmaquote:Op zondag 5 december 2010 00:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
AssieNee geen kroeg maar gewoon lekker thuis met chille muziek
Klinkt goedquote:
Ik zit op een stoel en ik heb niet geblowd.quote:Op zondag 5 december 2010 00:03 schreef Assiej het volgende:
[..]
Selma
ben er nog maar even hoor ga zo naar bed
Dus je gaat helemaal los?
nog jezelf getrakteerd op een dikke joint?
Nou eigenlijk wel.quote:Op zondag 5 december 2010 00:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Of dacht je dat ik met een joint in mn bek als een malloot door de kamer dans?
Nee nog nooit geweest. Lijkt me echt kickenquote:Op zondag 5 december 2010 00:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Klinkt goedGa je ook naar feestjes waar ze dit soort chill-muziek draaien?
Ach, ze zijn beide rondquote:Op zondag 5 december 2010 02:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
het is geen pannekoek geworden maar pizza, die kerel was er nog wel snel!
goddomme, en smaakt donders goed!quote:
Voor exclusieve setjes moet je me ff PM'n.quote:Op zondag 5 december 2010 02:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit is vrij normale trance. Doe maar liever echte goa-stijl
Naughteh!quote:Op zondag 5 december 2010 02:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Voor exclusieve setjes moet je me ff PM'n.
De inbox "ratelslangetje" is niet beschikbaarquote:Op zondag 5 december 2010 02:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Voor exclusieve setjes moet je me ff PM'n.
quote:Op zondag 5 december 2010 03:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De inbox "ratelslangetje" is niet beschikbaar
Slaap lekkerquote:
Vetquote:Op zondag 5 december 2010 12:03 schreef omearos het volgende:
is een verrassingdus merken we vanavond pas. Wel weet ik dat we een torenkamer voor onzelf hebben
Hahahaquote:Op zondag 5 december 2010 00:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zit op een stoel en ik heb niet geblowd.
Of dacht je dat ik met een joint in mn bek als een malloot door de kamer dans?
Ik kan veel muziek aanhoren maar dit.quote:
wie/wat let je?quote:
Trustnquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 18:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En weer terug van het weekendje weg
Hoe was het?quote:Op zondag 5 december 2010 18:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En weer terug van het weekendje weg
Ben jij de vriend van Nath?quote:
Werkze en succes.quote:Op zondag 5 december 2010 19:10 schreef Redbaron het volgende:
sloapn
Straks voor de eerste keer met de vrachtwaggel naar Denemarken
Mooiquote:Op zondag 5 december 2010 21:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net terug van uit eten, was erg tof!![]()
Heel erg goedquote:
Dat wist ik nietquote:
Mooi mooi mooi!quote:Op zondag 5 december 2010 21:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
http://www.demonnikendam.nl/
Yesh! Was echt heel erg tof!quote:Op zondag 5 december 2010 21:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Maar je hebt 't mooi gehad dus.
quote:Op maandag 6 december 2010 01:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
dik ijzelen hier net trouwens, had een halve cm ijs op de wagen
Nijverdal/Almelo/Geesteren nietquote:Op maandag 6 december 2010 07:37 schreef Intelligence het volgende:
Sneeuwt het nu nog bij meer mensen?
Werd net wakker, kats alles weer wit, en grote vlokken omlaag.
Terwijl het in Hengelo-Noord droog, en niet wit is
Hmmmquote:Op maandag 6 december 2010 07:39 schreef Intelligence het volgende:
Moet zo naar Enschede, als t op de A35 maar niet weer zon ramp is als vorige week
Toen uur en 15 minuten over gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |