Anne kan er misschien wel makkelijker bijquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nyssina zou nog wel aan mijn stengel mogen sabbelen, Anne zou ik wegschoppen
dat ja. Maar haar mams ziet er heel Nederlands uit. Zal haar pa uit het Oostblok komen ofzo?quote:
Tja Patty Zomer kleedt haar he, kan bijna nooit goed gegaan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Ansj een retro jurkje uit de kast getrokken uit 1980?
Ha, dat vind ik ook. En ze lijkt echt niet op Tatjana, die laatste heeft een heel mooi fijn gezichtje.quote:
tsssssssssssssssquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:59 schreef Remzz het volgende:
Nick en simon zijn uiteraard weer de enigen die kritiek gaan geven. Kunnen angela en jeroen nog wat van leren.
Gnarls Barkley ook.quote:
Geen dank. Goeden inkoppertje.quote:
Tatjana heeft geen spleetoogjes, Nyssina heeft een Aziatische vader zag ik net, tis echt Anita Dothquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ha, dat vind ik ook. En ze lijkt echt niet op Tatjana, die laatste heeft een heel mooi fijn gezichtje.
Wist ik ook niet, ik wist niet eens wie de zanger van dit nummer was eigenlijk. Crazy is wel een leuk nummer en nu ik erover nadenk, het lijkt inderdaad wel een beetje op Fuck you qua melodie en zo.quote:
Onderdeel van.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:01 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Hij is toch onderdeel van Gnarls Barkley, of is het een pseudoniem?
Ik denk pseudo, weet het ook niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:01 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Hij is toch onderdeel van Gnarls Barkley, of is het een pseudoniem?
hij is de zanger jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:01 schreef Mama_Mia het volgende:
Dus hij is hetzelfde als Gnarls Barkley?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |