Goed nieuws....quote:
Tis een heel leuk menneke maar de echte naam is niet bekendquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed nieuws....![]()
![]()
Is er een naam bekend?
ok thxquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tis een heel leuk menneke maar de echte naam is niet bekend
ok, ff kijkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:21 schreef Chanel5 het volgende:
Hidi als je ff terug leest hier dan zie je een foto van de kleine man en de naam die ze hanteren voor het forum, wat ik begrepen heb.
?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Deze video bevat inhoud van RTL Netherlands, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.
Ik kan geen video's van the Voice meer kijkenquote:
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Post 233 en ik dacht dat de naam Soneal was.
http://www.youtube.com/user/TheVreporterquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan geen video's van the Voice meer kijken.
Dank je wel Honda !quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:07 schreef hondjes het volgende:
Fann, veranderd in het topic gedichten.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:04 schreef anufri het volgende:
[..]
Dank je wel Honda !
Verder wil ik bedanken ...
Ow... nee, da's bij de Oscar's![]()
maal alle stemmers bedankt !![]()
Ik had geen leuk plaatje van Amanda, maar nog wel eentje van Natasia![]()
ja flauw maar ik moest een beetje lachenik ben een BOB !
![]()
[ afbeelding ]
Dit is goud.quote:Na een tijdje lezen ging hij zijn aandacht op de users richten,
veel anonieme kloontjes, maar ook vaste gezichten.
Allen met hun eigen mening en die geven ze gerust,
Soms hier en daar een sneer, al dan niet onbewust.
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Toch denkt Sint niet dat hij het zo rot bedoelt allemaal,
Hij spreekt gewoon graag duidelijk taal.
"M'n Kindjes!"quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:11 schreef anufri het volgende:
[ [url=http://i12.tinypic.com/35ktk4w.gif[/img[img]http://i16.tinypic.com/2a7djj9.gif]afbeelding[/url] ]
hihi
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:13 schreef anufri het volgende:
ow... ik ga het lollig vinden![]()
ploatjes kijken![]()
[ afbeelding ]
die vind ik dan minder, wil niet zeggen goor maar tegen een blote reet aankijken is niet echt een hobby van mequote:
Breedbeeldharsesquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:17 schreef anufri het volgende:
Ah... deze is best lief, toen was Amanda nog niet ''bewerkstelligd''
[ afbeelding ]
hmmmmm dennis heh...quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:20 schreef Toverheks het volgende:
waar blijft onze Lieke![]()
en Dennis, ach Dennis wat heb ik toch om hem gelachen
quote:
Niet normaal hoeveel foto's en zooi er nog isquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was ff aan de foon, maar er kwam net een glimlach tevoorschijn bij mij
![]()
oh Dennis![]()
hahhaa en ja dat Nadia dennis aan het kluiven was, of praate over frambozen spermaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:47 schreef anufri het volgende:
[..]
Niet normaal hoeveel foto's en zooi er nog is![]()
dat blijft dus gewoon voor eeuwig op interwebs staan,
ben je mooi klaar mee dan![]()
[ afbeelding ]
neehee Dennis smaakte naar framboosjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhaa en ja dat Nadia dennis aan het kluiven was, of praate over frambozen sperma
o nee dat was Claire die Huub aan het verwennen was
Heb jij dat eigenlijk wel gevolgd, nee toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb echt het synchroon van clowny, ik snap er de belhamels van!
DIe "gemist meuk" kun je toch ook kijken op je tv als je digitale ontvangt hebt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen idee, rtlgemist doet 't niet op ubuntu.
Nee, en ik volg dit net zo min!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:56 schreef anufri het volgende:
[..]
Heb jij dat eigenlijk wel gevolgd, nee toch?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, en ik volg dit net zo min!
Ja, als je het goede pakket hebt!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
DIe "gemist meuk" kun je toch ook kijken op je tv als je digitale ontvangt hebt?
Ik heb Caiway, die heeft die diensten niet geloof ik.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
DIe "gemist meuk" kun je toch ook kijken op je tv als je digitale ontvangt hebt?
Zeg dan gewoon:quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Even iets anders, ik had vanavond een berichtje van Leandra dat het niet de bedoeling was geweest om de naam van haar jongste telg te publiceren op Fok! Kortom, een uitglijder van mij. Is er een mod of fa die daar nog iets aan kan of wil doen?
Jep, zou mooi zijn, mits hij natuurlijk niet over de schreef is gegaan in Zweden. Maar ik vermoed dat dat wel los zal lopen (gebaseerd op niets af)quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef hondjes het volgende:
http://www.joop.nl/
Je vroeg er vanmorgen om Teun, nu op Joop.nl
Een tt, sommige postings van mij en van anderen. Remlof of Piet of Gert, vandaar "een mof of fa"quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon:
-remmie pas mijn posts even aan alsjebliefstuk?-
De TT is gewijzigd en daarmee is de kous af.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Even iets anders, ik had vanavond een berichtje van Leandra dat het niet de bedoeling was geweest om de naam van haar jongste telg te publiceren op Fok! Kortom, een uitglijder van mij. Is er een mod of fa die daar nog iets aan kan of wil doen?
volgens mij moeten er dan twee hele topics worden gewist, die naamquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon:
-remmie pas mijn posts even aan alsjebliefstuk?-
Bewust wel voorlangs gedaan Piet, omdat iedereen de naam kent en nu ook weet dat ze hem liever niet genoemd zienquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De TT is gewijzigd en daarmee is de kous af.
Maar dit had je beter ff via pm kunnen doen, als je van iemand te horen krijgt dat iets liever niet openbaar wordt moet je er vervolgens niet openbaar over beginnen.
Valt mee, keer of zes-zeven dacht ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:09 schreef anufri het volgende:
[..]
volgens mij moeten er dan twee hele topics worden gewist, die naam
wordt tig keer genoemd
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik volg nu wel harry potter!
MET ZIJN TOVERSTAF!
daar kan heks nog een puntje aan zuigen!
Garpig Anufri!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:13 schreef anufri het volgende:
Maar voor de mensen die de naam alweer vergeten waren
het jochie heet dus Kareltje..
hoe?
KARELTJE !!!!
waaromquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:18 schreef anufri het volgende:
Best raar als je Karel heet trouwens nu ik dat zo bedenk
Ik zou het nog geloven ook !quote:
Doe je dat expres?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:19 schreef anufri het volgende:
Wil jij nog koffie Henk?![]()
dat KAN toch gewoon helemaal niet![]()
ik hoop niet dat er hier mensen ECHT Henk heten,
mijn excuses alvast
er bestaat wel Karel Koffiequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:19 schreef anufri het volgende:
Wil jij nog koffie Karel?![]()
ik hoop niet dat er hier mensen ECHT Karel heten,
mijn excuses alvast
Karel de Grote!quote:
nah.. dan is het meer vanquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
En dat is anders dan "wil je nog koffie kees"?
Vind ik ook van mijn eigen naam en nog vreemder vind ik het als ik mijzelf hoor pratenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:18 schreef anufri het volgende:
Best raar als je Karel heet trouwens nu ik dat zo bedenk
KARELTJUUUUUUUUUUH!!!!!!!!!!111quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:22 schreef anufri het volgende:
KEEEEEEEEESIEEEEEEEEEEEEE !!!!
ja dat kan WEL
ik ook nietquote:
psies....en dat vervolgens dan ook alle katten komen aangestormd is gewoon mooi meegenomenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:23 schreef anufri het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
ik vind Lotteke gewoon echt ook een mooie naam
noem er eens een paarquote:
Ik werd muisje, zonnetje of flipse genoemd...al gelang naar de stemming en vraag.....en voor de rest kort iedereen mn naam af tot de eerste 2 lettersquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:26 schreef anufri het volgende:
Hadden jullie vroegen een ''bijnaam''
Ik welmijn broer noemde me altijd pebbles van de flintstones
GertSnert. Is dat ook een bijnaam of meer een briljant rijmpje?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:26 schreef anufri het volgende:
Hadden jullie vroegen een ''bijnaam''
Ik welmijn broer noemde me altijd pebbles van de flintstones
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:27 schreef Gert het volgende:
[..]
GertSnert. Is dat ook een bijnaam of meer een briljant rijmpje?![]()
En Gait Jan Kruutmoes.
Dat is een compliment.quote:
Scheldnamen zijn wat anders dan bijnamen pietje!quote:
Nee joh, gewoon mutequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
Weer ff met kiespijn de TV kantine kijken
ja ik heb ook zo'n zus er tussen zitten die dat altijd op d'r kaart schrijftquote:
Haha, hebben we dezelfde zus? Delen we ook soms één moeder of vader?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:33 schreef anufri het volgende:
[..]
ja ik heb ook zo'n zus er tussen zitten die dat altijd op d'r kaart schrijft![]()
en dat weet ik ook precies welke van de 5 het is
vindt ze nog steeds errug grappig
Sommige stukjes zijn wel leuk, maar bij andere stukjes denk ik.....woon ik in hetzelfde land?quote:
Ze staat zo ook in onze telefoonquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:33 schreef anufri het volgende:
[..]
ja ik heb ook zo'n zus er tussen zitten die dat altijd op d'r kaart schrijft![]()
en dat weet ik ook precies welke van de 5 het is
vindt ze nog steeds errug grappig
Heppie Kiespijn?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
Weer ff met kiespijn de TV kantine kijken
Jezus op de speed-dial! Heel Katholiek!quote:
nah... moeder lijkt me sterk, vaders weet je nooitquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, hebben we dezelfde zus? Delen we ook soms één moeder of vader?
zou ik eigenlijk ook kenne doenquote:
Sjips, Jezus belt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:36 schreef anufri het volgende:
[..]
zou ik eigenlijk ook kenne doen![]()
neu... la maar zo, anders vergeet ik straks dat ik dat gedaan heb en
schrik ik me de pleuris
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:27 schreef Laysa het volgende:
.....en voor de rest kort iedereen mn naam af tot de eerste 2 letters![]()
quote:
Scherpquote:
Tellen is a bitchquote:
ik lees het en ik wilde PRECIES hetzelfde zeggenquote:
ff uploaden en posten in MUZ, vast wel iemand die weet wie het isquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Tellen is a bitch![]()
Weet er iemand een site waar je achter de titel/groep van een band kan komen als je wel de muziek hebt?
Zelfs de app Shazam kent iets niet wat ik op een oud cassettebandje heb opgenomen, ongeveer 16 jaar geleden op de vrijdagse house avond van Villa 65. Begint een beetje een obsessie te worden.
Ik heb een cd-box met 100 cd's met oude spellen, zal ik ook nooit meer spelen. mja weggooien héquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:55 schreef Laysa het volgende:
ik heb ook nog bandjes in staan pakken...alsof ik die ooit nog ga luisteren
ik heb ze ook bewaard...quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:55 schreef Laysa het volgende:
ik heb ook nog bandjes in staan pakken...alsof ik die ooit nog ga luisteren
Ik heb ook nog een box met de top-40 van elke maand van 3 jaar lang op cassettequote:Op vrijdag 3 december 2010 22:59 schreef anufri het volgende:
ik ga NU effe kijken wat er tussen zit eigenlijk
ik ben ineens nieuwschierig, kijken wat voor meuk ik toen had...
Nu zijn ze verplicht om er minstens 1x doorheen te praten of een geluidseffectje te laten horen, omdat ze anders geript kunnen worden!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bandjes opnemen was de shit, dat ze op de radio nog zeiden "we gaan nu een nummer helemaal draaien zodat je 't kan opnemen".
http://www.midomi.com/quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Tellen is a bitch![]()
Weet er iemand een site waar je achter de titel/groep van een band kan komen als je wel de muziek hebt?
Zelfs de app Shazam kent iets niet wat ik op een oud cassettebandje heb opgenomen, ongeveer 16 jaar geleden op de vrijdagse house avond van Villa 65. Begint een beetje een obsessie te worden.
frits spits deed dat altijd in de avondspitsquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu zijn ze verplicht om er minstens 1x doorheen te praten of een geluidseffectje te laten horen, omdat ze anders geript kunnen worden!
Op een TDK SA90 !!!quote:
Het is váág hoor. Maar desnoods ja!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ff uploaden en posten in MUZ, vast wel iemand die weet wie het is
Van voor de tijd dat je gerickrolled kon wordenquote:
en dit vond ik ECHT het leukste ploatjequote:
"Using Your Voice"... hmm..quote:
ja als het alleen muzikaal is wordt het lastigquote:
Je zou het bijna inlijsten zo, vind het er leuk uitzien zo bij elkaar, retro!quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:22 schreef anufri het volgende:
nah ... analyse thisecht van alles doorelkaar..
en dit is gewoon de voorste rij![]()
[ link | afbeelding ]
Ik vraag mij alleen af of er nog muziek op staat en hoelang een cassette goed blijft.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zou het bijna inlijsten zo, vind het er leuk uitzien zo bij elkaar, retro!
ik ben hem al voor de derde keer aan het luisterenquote:
Gevarieerd! Kraftwerk! Heb ik vorig jaar live gezien. Jaja die doen het nog steeds.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:22 schreef anufri het volgende:
nah ... analyse thisecht van alles doorelkaar..
en dit is gewoon de voorste rij![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Gevarieerd! Kraftwerk! Heb ik vorig jaar live gezien. Jaja die doen het nog steeds.![]()
En nog wel leuk ook, met videoos von der Autobahn.
Nah ik vind die doosjes gewoon leuk! Eens bij de kringloopwinkel kijken wat ik tegenkom en dan aan elkaar lijmen met secondenlijm.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vraag mij alleen af of er nog muziek op staat en hoelang een cassette goed blijft.
die vond ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooiquote:
ik ga d'r is eentje proberenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vraag mij alleen af of er nog muziek op staat en hoelang een cassette goed blijft.
Heerlijk dramatischquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:36 schreef anufri het volgende:
[..]
die vond ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi
deze is wel heel mooi, ff Lisa afluisteren en dan zet ik haar even aan.quote:
Ik ook niet, maar het is magnetisch dus het zou moeten vervagen en uiteindelijk gewist zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:37 schreef anufri het volgende:
[..]
ik ga d'r is eentje proberen![]()
geen idee eigenlijk
Ik kan 'm alleen maar kijken want de muziek staat hier flink hard aan (sorry burenquote:
ik heb er drie geprobeerd en ze doen het alle drie nogquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is magnetisch dus het zou moeten vervagen en uiteindelijk gewist zijn.
Hoe oud zijn ze?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:42 schreef anufri het volgende:
[..]
ik heb er drie geprobeerd en ze doen het alle drie nog![]()
ja he, wat een plaatje en net of hij al zo wijs de camera inkijkt.quote:
Ik vind het ook wel wat hebbenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:45 schreef Toverheks het volgende:
wat is het mooi buiten, alles wit zo stil overal en het sneeuwt heel zachtjes in mijn mooi Amsterdam
kan ik gewoon van genieten
ander woord voor lelijkerdquote:
ja, de lucht is ook zo mooi, wel donker maar toch anders dan anders. geniet ik gewoon van.quote:
neh... 20 of 25 jaar denk ik... de oudste dan...quote:
TVPquote:
Zijn ze overleden?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:47 schreef Toverheks het volgende:
ik heb nog ergens een cassetebandje in een doos, staan de stemmen van mijn ouders op, jaren niet meer gehoord ga het toch eens beluisteren een keertje.
ik ben blij dat ik geen kinders heb die me later dan effe kunnen checken op Fokquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
TVPaltijd leuk om deze post eens naar boven te schoppen over 20 jaar
Avond, ja mooi héquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef Lavenderr het volgende:
Goedenavond allemaal. Nou ja, bijna nacht alweer.
Er ligt toch een flink pak sneeuw hier, ziet er mooi uit buiten. Winterwonderland
Nou de kinderen weten dat ik op FOK zit, maar vinden FOK stom, gek hequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:50 schreef anufri het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik geen kinders heb die me later dan effe kunnen checken op Fok![]()
tering
En voelde het nog koud?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef Lavenderr het volgende:
Goedenavond allemaal. Nou ja, bijna nacht alweer.
Er ligt toch een flink pak sneeuw hier, ziet er mooi uit buiten. Winterwonderland
En we jaon oallemoal. Of zoiets. Van Rowwe Hezze. We gaan allemaal dood betekent dat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:52 schreef Toverheks het volgende:
ja Gert, mijn vader al bijna 27 jaar volgende maand en die maand erop mijn moeder al weer 4 jaar, ja het leven gaat hard hoor ppfftftttttt.
Wat een onzin. 8,5 maanden lopen miepen over krummeltje en zwangerschaps gedoe en nu moeilijk doen over een naamquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De TT is gewijzigd en daarmee is de kous af.
Maar dit had je beter ff via pm kunnen doen, als je van iemand te horen krijgt dat iets liever niet openbaar wordt moet je er vervolgens niet openbaar over beginnen.
Nou, na al de wijn die ik vanavond geconsumeerd heb viel dat reuze mee. Maar ik geloof dat het best koud is, ik had er alleen geen last vanquote:
Nou ja, ze hebben het zelf niet hier neergezet hè.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een onzin. 8,5 maanden lopen miepen over krummeltje en zwangerschaps gedoe en nu moeilijk doen over een naam
Lekker is dat hè! Dat je voélt dat het koud is maar dat je er tóch geen last van hebt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, na al de wijn die ik vanavond geconsumeerd heb viel dat reuze mee. Maar ik geloof dat het best koud is, ik had er alleen geen last van
mijn vader had zo een video8 ding, we hebben filmpjes op een videoband, ook weer ouderwets heb niet eens een videorecorder meer, dus moet maar weer eens overgezet worden op dvd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
En we jaon oallemoal. Of zoiets. Van Rowwe Hezze. We gaan allemaal dood betekent dat.
Wel heftig denk ik hoor, om de stemmen van je ouders weer terug te horen.
Van je moeder heb je denk ik ook nog wel bewegende beelden en veel foto's, maar je vader was al gestorven toen digicams nog niet bestonden.
Het was meer borrelen dan eten eerlijk gezegd, en ja, daar wordt je zo lekker rozig van . Aangeschoten klinkt zo ehm dronkenachtigquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker is dat hè! Dat je voélt dat het koud is maar dat je er tóch geen last van hebt.![]()
Uit eten en naborrelen geweest of zo?
Truste Heks, ik denk dat ik ook maar ga, slaap lekker allemaalquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:21 schreef Toverheks het volgende:
maar ik ga onder me dekbedje, wens jullie slaap lekker voor straks![]()
De stém van je vader niet meer joh? Jeee...quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn vader had zo een video8 ding, we hebben filmpjes op een videoband, ook weer ouderwets heb niet eens een videorecorder meer, dus moet maar weer eens overgezet worden op dvd.
heb wel veel foto`s van vroeger ook van mijn vader, die had dat als hobby met zo een donkere kamer erbij.
Er zijn heel veel fotoboeken, mijn moeder plakte alles dan weer in.
maar heb geen foto`s van mijn ouders aan de muur of waar dan ook, hou niet van foto`s van dooie mensen.
En ja zal wel raar wezen als ik die stemmen weer hoor, mijn moeder haar stem kan ik me nog wel herrineren maar van mijn vader niet meer, gek he alles vervaagd.
Ah, dus je hebt een paar blokjes Oud Amsterdammer en wat plakken osseworst gehad als diner.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was meer borrelen dan eten eerlijk gezegd, en ja, daar wordt je zo lekker rozig van . Aangeschoten klinkt zo ehm dronkenachtig.
En ja, dat is heel lekker, je wéét met je verstand (nou ja) dat het koud is, maar hebt nergens last van
Jep, iets in die trant dacht ik ook, maar goed, 't is ook niet aan mij om extra info te verstrekken. Hoe onschuldig het mij ook lijkt. ik had het niet moeten doen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een onzin. 8,5 maanden lopen miepen over krummeltje en zwangerschaps gedoe en nu moeilijk doen over een naam
quote:Wikileaks nu ook vanuit Nederland
Amsterdam - Klokkenluiderssite Wikileaks is nu ook actief vanuit Nederland. Sinds vrijdag heeft de site een .nl-adres. De site wordt gehost door provider e-Dot in Zoetermeer.
Je bent lid van een toekomstige splinterpartij Remlofquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:52 schreef remlof het volgende:
Weekend
En nu ook echt het weekendgevoel
quote:PvdA dreigt splinterpartij te worden
De voormalige PvdA-minister Willem Vermeend vreest dat zijn partij uit het machtscentrum zal verdwijnen als de PvdA samenwerking zoekt met partijen zoals de SP.
"Door de keuze voor een ouderwetse socialistische politiek zal de PvdA niet alleen een kleine partij worden, maar ook de kans lopen een partij te worden die ook in de toekomst buiten de regering zal blijven," zegt de sociaal-democratische prominent.
Volgens Vermeend leidt de opstelling van de PvdA ertoe dat linkse partijen zoals D66 en GroenLinks - de natuurlijke vrienden van de sociaal-democraten - afhaken en meer hun eigen weg gaan en op termijn samen met de VVD en het CDA in een kabinet gaan zitten.
Vermeend reageert hiermee op de vrijages van partijleider Cohen met SP-leider Roemer. Als co-auteur van het onlangs verschenen boek Het Minderheidskabinet liet Vermeend zich al uiterst kritisch over de koers van zijn partij uit.
Volgens Vermeend heeft de PvdA tijdens de afgelopen formatie meerdere keren de mogelijkheid gehad met VVD en CDA een zogeheten middenkabinet te formeren, maar wees deze onderhandelingen steevast af. "Een politieke blunder van jewelste."
Volgens Vermeend moet de PvdA naar het midden opschuiven waarbij de partij, net als in het verleden, ook meer kiezers uit de middenklasse kan aantrekken. "De PvdA moet een sterke Nederlandse economie met een sociaal gezicht, gezonde overheidsfinanciën en werkgelegenheid centraal stellen. Daarnaast moet de partij inspelen op trends en ontwikkelingen zoals de opmars van de digitale economie, de nieuwe arbeidsmarkt, de toenemende rol van innovatieve bedrijven en duurzaamheid. Ook moet de PvdA lering trekken uit het mislukte immigratie- en integratiebeleid en de mislukte aanpak van straatterreur. Met het zonder meer afwijzen van de voorstellen van het kabinet Rutte zal de PvdA geen kiezers terugwinnen. Als de partij niet tot inkeer komt, is haar rol uitgespeeld."
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:19 schreef anufri het volgende:
Wil jij nog koffie Karel?![]()
ik hoop niet dat er hier mensen ECHT Karel heten,
mijn excuses alvast
Ben de hele week al zo vroeg wakker. 4, 5, 6 uurtjes slaap en dan compleet wakker zijnquote:Op zaterdag 4 december 2010 08:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Zaterdagen zijn godverdomme niet gemaakt om zo vroeg op te staan.
Cables?quote:Op zaterdag 4 december 2010 08:55 schreef hondjes het volgende:
Amazon is gekapt met doorgeven van de cables, vandaar dat er enkele gemist worden.
De hele zooi staat klaar op Torrent en wordt onmiddelijk doorgegeven als er een arrestatie komt.
Die Joop nl.![]()
Daar kan je dus een petitie tekenen..
Ja, dat was haar kaak niet, bleek na onderzoek.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:11 schreef hondjes het volgende:
Is er ooit duidelijkheid gekomen over die kaak van Natalee H.
Of heb ik dat gemist.
Okay..quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat was haar kaak niet, bleek na onderzoek.
Ik dacht dat het zou gaan ijzelen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Volgens mij sneeuwt het al weer flink in het westen, nog even en het is hier!
Wij gaan straks laminaat ophalen voor boven.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zou gaan ijzelen?
ff koffie met een broodje pinda kaas...en dan straks richting nwe huis om de vloer laminaatlegklaar te maken...dus de puinhopen op ruimen![]()
Essent Retail hier, ¤ 90,- per maandquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:12 schreef Dementor het volgende:
Iemand zelf ervaring met de Nederlandse Energie Maatschappij?
Leukquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wij gaan straks laminaat ophalen voor boven.
Kunnen wij dat ook krijgen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Essent Retail hier, ¤ 90,- per maand
Jep, die relcamesquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:12 schreef Dementor het volgende:
Iemand zelf ervaring met de Nederlandse Energie Maatschappij?
Ja, al die rommel die erbij komt he... maar gelukkig kunnen we het door iemand laten leggen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Leuk![]()
Met een ondervloer....en plintjes....
De NEM is ook groen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, die relcames![]()
![]()
. Ik zeg: niet doen!
Greenchoice is prima. Mooi online portal waar je alle info kan zien en zelfs je maandbedrag kan aanpassen. Het is goedkoop, en groen.
Doh, ik kijk al weken naar de prijzen op die site.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ff zo'n vergelijkingssite erbij pakken.
http://www.gaslicht.com/
Hier ook greenchoicequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, die relcames![]()
![]()
. Ik zeg: niet doen!
Greenchoice is prima. Mooi online portal waar je alle info kan zien en zelfs je maandbedrag kan aanpassen. Het is goedkoop, en groen.
Wij kunnen het zelf ook niet....en in eerste instantie zou mn schoonvader het doen, maar die heeft nu een longontstekingquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, al die rommel die erbij komt he... maar gelukkig kunnen we het door iemand laten leggen.
Hoef ik zelf niet te godverren als ik in mijn vingers snijd.
Dan is 't toch ook geen vraag of je iets kan krijgenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Doh, ik kijk al weken naar de prijzen op die site.
Ik zou wel een plankje apart leggen om hem op zijn fikken te slaan mocht hij het verkeerd leggen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier ook greenchoice![]()
[..]
Wij kunnen het zelf ook niet....en in eerste instantie zou mn schoonvader het doen, maar die heeft nu een longontsteking![]()
maar nu had ik via de kwantum een mannetje die het relatief goedkoop legt....die komt in de loop van de maandag
Retail klinkt niet als een product voor consumenten dan denk ik meer aan winkelpanden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan is 't toch ook geen vraag of je iets kan krijgen.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou wel een plankje apart liggen om hem op zijn fikken te slaan mocht hij het verkeerd leggen.
Dan kun je wel een topic in FHF openen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
deze meneer doet dit dagelijks....dus ik heb er wel vertrouwen in...![]()
en het is toch onze enige optie...want anders moet ik op de kale vloer gaan wonen en das niet een drama maar onhandig is het wel
Essent is toch een gerenommeerde leverancier. Dat gedoe van overstappen, ik durf het niet aan. Bovendien lijkt het mij een hoop gedoe voor die paar tientjes per jaar.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Retail klinkt niet als een product voor consumenten.
nee dank je welquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan kun je wel een topic in FHF openen.
Gewoon je eigen risico naar de max, jij hebt toch nog wel ergens een tonnetje staan om een evt. opname te bekostigenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Essent is toch een gerenommeerde leverancier. Dat gedoe van overstappen, ik durf het niet aan. Bovendien lijkt het mij een hoop gedoe voor die paar tientjes per jaar.
Zelfde bij de die ziektekostenverzekering, 't is FBTO, 't blijft FBTO. Maar ¤ 5,- extra ook komend jaar, inclusief redelijk riante bijverzekering. Totaal ¤ 124,50
Die ondervloer kun je toch wel zelf Laysa? Dat is een makkie hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier ook greenchoice![]()
[..]
Wij kunnen het zelf ook niet....en in eerste instantie zou mn schoonvader het doen, maar die heeft nu een longontsteking![]()
maar nu had ik via de kwantum een mannetje die het relatief goedkoop legt....die komt in de loop van de maandag
Wij zouden zo'n 300 euro p/j minder gaan betalen, dat vind ik de moeite waard.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Essent is toch een gerenommeerde leverancier. Dat gedoe van overstappen, ik durf het niet aan. Bovendien lijkt het mij een hoop gedoe voor die paar tientjes per jaar.
Zelfde bij de die ziektekostenverzekering, 't is FBTO, 't blijft FBTO. Maar ¤ 5,- extra ook komend jaar, inclusief redelijk riante bijverzekering. Totaal ¤ 124,50
Ja? ja ik zit er wel over te denken....gewoon in lange banen leggen????quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die ondervloer kun je toch wel zelf Laysa? Dat is een makkie hoor
Vanmorgen de begroting voor 2011 in beeld gebracht, dat valt weer niet meequote:Op zaterdag 4 december 2010 10:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon je eigen risico naar de max, jij hebt toch nog wel ergens een tonnetje staan om een evt. opname te bekostigen.
Je kan ook voor iedere m2 een apart stukje knippen, maar dat schiet niet echt op.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:26 schreef Laysa het volgende:
Ja? ja ik zit er wel over te denken....gewoon in lange banen leggen????
Jep, maar dan in "halfsteens" verbandquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja? ja ik zit er wel over te denken....gewoon in lange banen leggen????
Ja ha ha....het zn wel onze zuur bij elkaar gespaarde centjes en daar wil ik zo zuinig mogelijk mee omgaan....ben dr al onzeker genoeg overquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan ook voor iedere m2 een apart stukje knippen, maar dat schiet niet echt op.
Gewoon lekker laten doen danquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:29 schreef Laysa het volgende:
mzzzzz ik ga dr over nadenken maar ik denk toch dat ik het zelf niet aandurf
In ons geval zou familie het leggen maar helaas....en nu we allebei niet heel erg oke zijn is het gewoon echt geen optie....quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is echt niet moeilijk, ook laminaat leggen niet.
Veel instructie op internet te vinden ook
Dat scheelt, dan hoeven die lui van Oh oh Cherso niet naar het buitenland toe.quote:
Jouw ondervloer bestaat vast uit van die groene platen? Dat is wat meer passen en meten, maar ook goed te doen. Bovendien komt dat ook weer niet zo heel nauw. Af en toe kier van een paar streep doet er niet zoveel toe.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
In ons geval zou familie het leggen maar helaas....en nu we allebei niet heel erg oke zijn is het gewoon echt geen optie....
maar die ondervloer ziet er wel simpel uit
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat scheelt, dan hoeven die lui van Oh oh Cherso niet naar het buitenland toe.
Kennen ze ook lekkah friet van piet halen.
nee van die goudkleurige rollenquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jouw ondervloer bestaat vast uit van die groene platen? Dat is wat meer passen en meten, maar ook goed te doen. Bovendien komt dat ook weer niet zo heel nauw. Af en toe kier van een paar streep doet er niet zoveel toe.
Dat is een flink pak!quote:
Aan het kaartje van Pietje te zien scheert het er langs.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:42 schreef Laysa het volgende:
Ik hoop dat die sneeuw voor vandaag hier wegblijft
Dat is hét moment om de weg op te gaan. Thermoskan koffie mee, een schep, videocamera, half brood plus beleg, warme wanten en een muts, tank vol diesel en glijden genieten maarquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:46 schreef Jian het volgende:
er is op het moment hier niet doorheen te kijken
Ik hoop het....ik vind het wel zat zoquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan het kaartje van Pietje te zien scheert het er langs.
Die komen geen pakjes brengen maar een bestelbus vol halen. Ik neem aan dat ze wel een gedicht achterlaten?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zwarte pieten overvallen woning
Ik dacht dat dit soort dingen alleen in dumb-and-dumber achtige films voorkwamen. Hoe stel je zoiets voor aan je mede-crimineel. "ik heb een plan, we gaan als zwarte piet overvallen want dan laten ze ons vast binnen
, goed plan
!".
Het is wel weer eens wat anders dan een panty of bivakmuts over je hoofd trekken om onherkenbaar te zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zwarte pieten overvallen woning
Ik dacht dat dit soort dingen alleen in dumb-and-dumber achtige films voorkwamen. Hoe stel je zoiets voor aan je mede-crimineel. "ik heb een plan, we gaan als zwarte piet overvallen want dan laten ze ons vast binnen
, goed plan
!".
Huhquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is hét moment om de weg op te gaan. Thermoskan koffie mee, een schep, videocamera, half brood plus beleg, warme wanten en een muts, tank vol diesel en glijden genieten maar
Ik ook!quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh.... doe effe normaal, ben blij dat ik binnen ben
Sneeuwbanden verplichtquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:10 schreef mootie het volgende:
Hier nog sneeuwloos, maar we moeten wel zo naar Duitsland
We hebben heus winterbandenquote:
Beter laat dan nooit, ofzo.quote:Twee weken na zijn beet in de schouder van Otman Bakkal heeft Luis Suarez zijn excuses gemaakt bij de PSV-middenvelder. Suarez verexcuseert zich ook bij de Ajax-supporters.
Duitsland is best fijn winkelen. Ga je naar een kerstmarkt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:15 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben heus winterbandenMisschien dat we het net langs de rand van de bui halen naar Twente
Ik wel, de hongerwinter van '44 toen De_Kardinaal nog Een_Frater was.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:18 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen
![]()
Er ligt me toch een pak sneeuw en het sneeuwt zoveel kleine vlokjes, kan me niet herrineren dat het zo is geweest
Sinterklaas bij paps en mams, en we gaan Knobeln oid @@quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Duitsland is best fijn winkelen. Ga je naar een kerstmarkt?
[..]
Ik wel, de hongerwinter van '44 toen De_Kardinaal nog Een_Frater was.
Is dat niet gewoon dobbelen? Elf hoog ofzoiets?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Sinterklaas bij paps en mams, en we gaan Knobeln oid @@
http://www.tambiente.de/N(...)t-Bentheim_2445.html
Ja, en dan win je een Tortequote:Op zaterdag 4 december 2010 11:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon dobbelen? Elf hoog ofzoiets?
Schwarzwälder Kirschtorte?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en dan win je een Torte![]()
We gaan eigenlijk omdat mijn achterneefje van 10 het zo leuk vindt.
Ben blij voor je hoor, maar nog veel blijer dat het hier inmiddels dooi is!quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:18 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen
![]()
Er ligt me toch een pak sneeuw en het sneeuwt zoveel kleine vlokjes, kan me niet herrineren dat het zo is geweest
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Duitsland is best fijn winkelen. Ga je naar een kerstmarkt?
[..]
Ik wel, de hongerwinter van '44 toen De_Kardinaal nog Een_Frater was.
dooi, oh wat zonde, hier kan je amper naar de overkant kijken. en echt een pak he, ga zo heerlijk naar het park even genieten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ben blij voor je hoor, maar nog veel blijer dat het hier inmiddels dooi is!
Die sneeuw hier lijkt prachtig hoor, maar het rijdt zo beroerd! Al die bulten in de weg en veel wegen worden niet schoongemaakt. Kun je dus geen kant uit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dooi, oh wat zonde, hier kan je amper naar de overkant kijken. en echt een pak he, ga zo heerlijk naar het park even genieten.
stom he hahah maar vind het allemaal mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |