Wat dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:04 schreef Michhas het volgende:
Leuke situatie weer op het station : {
Treinen die uitvallen, mijn trein kwam twintig minuten te laat zonder ook maar iets aan te kondigen.quote:
Hier, een zakdoekje.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Treinen die uitvallen, mijn trein kwam twintig minuten te laat zonder ook maar iets aan te kondigen.
En dan hebben ze de perrons vernieuwd.. ofja, vernieuwd, dat zeggen ze. Bij de oude perrons sneeuwde het tenminste niet onder de afdaken, en daar waren nog zitplekken.. die nieuwe perrons slaan nergens op en het ziet er niet uit
Nee. Lopen zul je.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:15 schreef Mercer het volgende:
Het meest irritant vind ik die roltrap die niet werkt op het station.Of werkt die inmiddels al?
Vaseline?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:30 schreef voodoolady het volgende:
Vaseline, goede tip. Nog tips om het dashboardkastje weer open te krijgen? Daar ligt mijn ruitenkrabber en dat ding gaat natuurlijk niet meer open![]()
Volgens de Gelderlander wordt de roltrap binnenkort toch wel weer gemaakt. Maar het is zo kapot dat het veel geld kost of zoiets.
Fohn of warmwaterzakje inderdaad. Of slotontdooier. Dat moet je in ieder geval even in je autosloten spuitenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:30 schreef voodoolady het volgende:
Vaseline, goede tip. Nog tips om het dashboardkastje weer open te krijgen? Daar ligt mijn ruitenkrabber en dat ding gaat natuurlijk niet meer open![]()
Volgens de Gelderlander wordt de roltrap binnenkort toch wel weer gemaakt. Maar het is zo kapot dat het veel geld kost of zoiets.
Echt, die nieuwe 'overkapping' is echt nutteloos. Alles waait eronderdoor en ze hebben ook de fijne warme hokjes weggehaald en alleen schermen neergezet. Fijn als je nu je trein mist door een te late bus, 30min blauw worden en bevriezen op 't station.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Treinen die uitvallen, mijn trein kwam twintig minuten te laat zonder ook maar iets aan te kondigen.
En dan hebben ze de perrons vernieuwd.. ofja, vernieuwd, dat zeggen ze. Bij de oude perrons sneeuwde het tenminste niet onder de afdaken, en daar waren nog zitplekken.. die nieuwe perrons slaan nergens op en het ziet er niet uit
Die hele verbouwing is een grote mislukking in mijn ogenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:15 schreef _Loki het volgende:
[..]
Echt, die nieuwe 'overkapping' is echt nutteloos. Alles waait eronderdoor en ze hebben ook de fijne warme hokjes weggehaald en alleen schermen neergezet. Fijn als je nu je trein mist door een te late bus, 30min blauw worden en bevriezen op 't station.
Met de trap ben je snellerquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:21 schreef _Loki het volgende:
Best wel, eigenlijk.
En die roltrap inderdaad, Die heb ik in een half jaar zo'n 5x kunnen gebruiken.
Ik eigenlijk ook niet... Omdat hij het nooit doetquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik gebruik die nooitIk sleep m'n fiets naar de bewaakte fietsenstalling... Da's pas kut!
Weet ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:28 schreef _Loki het volgende:
[..]
dat is ook héel toepasselijk voor mij ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn die schermen permanent?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:15 schreef _Loki het volgende:
[..]
Echt, die nieuwe 'overkapping' is echt nutteloos. Alles waait eronderdoor en ze hebben ook de fijne warme hokjes weggehaald en alleen schermen neergezet. Fijn als je nu je trein mist door een te late bus, 30min blauw worden en bevriezen op 't station.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |