Gezellig hequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:41 schreef ElmoFan het volgende:
Maar wat ik dus wou zeggen: AP IS TERUG!!!
En dat weten wij allangquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:41 schreef ElmoFan het volgende:
Maar wat ik dus wou zeggen: AP IS TERUG!!!
ja, hoe voelt dat nou, dat je kloon unbanned is?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb nu alweer 7 PM's gekregen![]()
![]()
Fixedquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:42 schreef Michhas het volgende:
FUCK het stukje, ik wil een eervolle vermelding in de op, ZOALS IK VERDIEN![]()
![]()
protest smileyquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:42 schreef Michhas het volgende:
![]()
Geweldig, vooral al die kansloosjes die mij PM'enquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:43 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ja, hoe voelt dat nou, dat je kloon unbanned is?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:42 schreef Michhas het volgende:
![]()
Echt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geweldig, vooral al die kansloosjes die mij PM'enHeerlijk die aandacht.
Je moet Bart wel supporten hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:43 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nee, ik ga waarschijnlijk een film kijken, die teams zijn toch niks aan
Daar kunnen je rechterhand en je lul veel plezier aan hebben hequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geweldig, vooral al die kansloosjes die mij PM'enHeerlijk die aandacht.
Heel veel, 7 al. En in de tijd dat hij geband was kreeg ik er ook heel veel waarin users vroegen waarom dit account niet geband was, en er waren zelfs mensen die me vroegen om hen bekend/beroemd te maken op het forumquote:
Het volk heeft gesproken, de lijst is weg.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:44 schreef Michhas het volgende:
Wij verdienen allemaal een eervolle vermelding! Wat is deze man
REVOLUTIA! REVOLUTIA! VIVA LA MEXICO!
YO QUEIRO OP! SENORITA OP!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het volk heeft gesproken, de lijst is weg.
Serieus?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heel veel, 7 al. En in de tijd dat hij geband was kreeg ik er ook heel veel waarin users vroegen waarom dit account niet geband was, en er waren zelfs mensen die me vroegen om hen bekend/beroemd te maken op het forum![]()
![]()
![]()
Het volk!? HET VOLK!?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het volk heeft gesproken, de lijst is weg.
Alleen hét planquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had hem toch al een keer doorgestuurd?
Wacht, ik PM de beste even
deze SC is ook niet serieusquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:46 schreef Michhas het volgende:
Even serieus, waarom moest dat lijstje in godsnaam weg dan?
Elke SC die serieus wordt genomen heeft zo'n lijstje
Ehm, neequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:46 schreef Michhas het volgende:
Even serieus, waarom moest dat lijstje in godsnaam weg dan?
Elke SC die serieus wordt genomen heeft zo'n lijstje
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm, nee
En de OP spreekt zichzelf dan al tegen... dan wordt je sowieso niet serieus genomen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
deze SC is ook niet serieus
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm, nee
En de OP spreekt zichzelf dan al tegen... dan wordt je sowieso niet serieus genomen
OMGquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar nu komt er nog wat leukers aan, deze kreeg ik ook ooit
Jaquote:
zullen we je doormidden zagen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Erg hé? Voor sommige users ben ik een halve god![]()
Nee, dankjequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
JaZal ik van jouw sterretje een rondje maken?
Nee, dan ben ik een kwart god.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zullen we je doormidden zagen?
Ik ben niet blindquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kijk eens door wie hij gemaakt is?![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Erg hé? Voor sommige users ben ik een halve god![]()
Euhm ja..quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm, nee
Je hebt nu toch ook een vermelding in de OP! Niet zeurenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Euhm ja..
Ik heb ook WEL een eervolle vermelding in een andere SC hoor
ccquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
voor mij ben je een hele idioot, dus dat maakt niet uit
Ja die van CCquote:
Als het mocht had ik die PM's allang online gezet, maar het is eigenlijk ook best zielig voor die usersquote:
Zondagquote:
Okay, dan zal ik mijn mond erover houdenquote:
Zondagquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zondag
Vanavond
Morgenochtend
Morgenavond
Zondagochtend
Zondagavond
En nee, ik zal dit niet alleen uitvoeren
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie jullie er nog voor aan om tijdens de seks te FOK!ken
[..]
[..]
Multitaskenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden dat voor langer niet moeten doenquote:
Ik heb t dan te druk met CCquote:
En bedankt hequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden dat voor langer niet moeten doen
Heb je het over mij?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden dat voor langer niet moeten doen
Denk je dat als ik jou zou bedoelen ik niet zou schrijven dat JIJ dat voor langer zou moeten doen?quote:
Nee, oke... dan geloof ik het welquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ben zondag ook niet op de FOK!z
Misschien wel :pquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk je dat als ik jou zou bedoelen ik niet zou schrijven dat JIJ dat voor langer zou moeten doen?
Braafquote:
Precies... en gelukkig geef je het zelf nu ook toequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je weet, alles is mijn schuld Benny
Gelukkig neit neequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij gaat niet eens over Elmofan zelf
Sorry, maar ik ben wat dat betreft wel direct hoor. Als ik jou bedoel had ik dat wel zo duidelijk gemaakt in mijn replyquote:
het ging over Paulquote:
CC heeft wel wat anders in haar handquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:55 schreef Ploertendoder het volgende:
MET DE VLAG IN DE HAND..... NEUKEN VOOR HET VADERLAAAAAAAAAAAAAAAND
Zeg, doe eens liefquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij gaat niet eens over Elmofan zelf
Alsof ik dat nu niet ziequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
CC heeft wel wat anders in haar hand_!!
jij hebt het vaak genoeg gezegd dus nu is het wel duidelijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... en gelukkig geef je het zelf nu ook toe
Neuken met een vlag in de hand lijkt me niet echt het prettigst om te doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:55 schreef Ploertendoder het volgende:
MET DE VLAG IN DE HAND..... NEUKEN VOOR HET VADERLAAAAAAAAAAAAAAAND
zoek een leuke quotequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:56 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb al heel lang dezelfde sig en ondertitel. Ik wil meer variatie! Wie weet een leuke?
Niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuken met een vlag in de hand lijkt me niet echt het prettigst om te doen
ja precies, ik doe wel een vlag omquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet?het had leuk geweest voor Koninginnedag
quote:
Echt wtfquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja precies, ik doe wel een vlag om
Niet zeikenquote:
Je mag die van mij wel lenen andersquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:58 schreef Ploertendoder het volgende:
Morgen maar eens een vibrator kopen.
Nee ik hou van hygienequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel lenen anders
Als ik jou was zou ik 'm tweedehands kopen op marktplaatsquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:58 schreef Ploertendoder het volgende:
Morgen maar eens een vibrator kopen.
HT zijn poepquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel lenen anders
Gatver gast.. echt wtf?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik 'm tweedehands kopen op marktplaats
dan begint het toch meestal pas?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
Oke kinderen en mannen, het is 20,00 nu is het slappe geouwehoer wel voorbij
ze zijn lekker van een wandaquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:00 schreef Ploertendoder het volgende:
"Wanda biedt een 2e hands vibrator aan. Ideaal voor vaginale en anale spelletjes"
Nah morgen ga ik wel naar de Christine le Ducquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ze zijn lekker van een wanda
Kwalitiet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
meestal werd er na 20.00 alleen maar kwalitiet gepost
hoax!quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
meestal werd er na 20.00 alleen maar kwalitiet gepost
Als het jouw tieten zijn wel jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja leuke typo, vind je niet?
jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Als het jouw tieten zijn wel ja
Nee oke maar ik ga ze wel aanschouwenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaik ga mijn tieten niet posten
natuurlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee oke maar ik ga ze wel aanschouwen
Bellaquote:
Mooi zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:05 schreef Ploertendoder het volgende:
Gelukkig voel ik me nu iets beter.
Als jij mee gaatquote:
Ik kan rond dit tijdstip lastig slapen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe verstandig en ga lekker naar bed dan
Dan kijk je een film in bed ofzo?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kan rond dit tijdstip lastig slapen.
Mwahquote:
Omdat donker.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik denk steeds dat het al later is![]()
Iemand verklaring?
Ik vind het al laat genoegquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik denk steeds dat het al later is![]()
Iemand verklaring?
het is pas 8 uurquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is pas 8 uurik kan nog posten tot 11 uur, ik durf morgen niet te kijken
Ik dacht dat het pas 6 uur was ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is pas 8 uurik kan nog posten tot 11 uur, ik durf morgen niet te kijken
vroeger zelfsquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat het pas 6 uur was ofzo
waarom kom jij steeds terug?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:15 schreef honkeytonk het volgende:
Zucht... Ik kan ook niks aan jullie overlaten, ik ben amper een kwartier weg, en het gaat alweer de goede kant op
Reclame.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom kom jij steeds terug?
Nee, dat is om kwart over acht en kwart voor negenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Holy shit, dat is om de 10 minuten
ohquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, dat is om kwart over acht en kwart voor negen
helloquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:25 schreef DevilsWhore het volgende:
groetjes vanuit de trein richting het noorden. yay internet in de trein en een psp bij me hebben
Hoi daar in de treinquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:25 schreef DevilsWhore het volgende:
groetjes vanuit de trein richting het noorden. yay internet in de trein en een psp bij me hebben
hoi, ik ben met 10 minuten in hoerenveen dus ik ben zo weer wegquote:
okee gezellig! wat ga je doen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hoi, ik ben met 10 minuten in hoerenveen dus ik ben zo weer weg
hoi, ik mag mn ouders zo vertellen dat ik een andere opleiding ga doen.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hoi, ik mag mn ouders zo vertellen dat ik een andere opleiding ga doen.
spannend!quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hoi, ik mag mn ouders zo vertellen dat ik een andere opleiding ga doen.
Wat zal ik antwoorden?quote:Gast, heb je nou de hele tijd tegen me te zitten liegen? Ik dacht dat ik je vertrouwde en dat je hem gewoon was, en nu is hij terug, wat is er wel waar van jouw mooie verhaal? En van wie ben je nou een kloon?
ehm, PBquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:43 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
![]()
Die PM die ik nu toch krijg
![]()
![]()
[..]
Wat zal ik antwoorden?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat had ik al door, maar die PM was niet van hem hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!!
ja dat weet ik, maar hij vroeg van wie je nu een kloon wasquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat had ik al door, maar die PM was niet van hem hoor_!!
Ooh, zo, nee, ik ga geen concreet antwoord geven. Ik wil iets heel vaags terug sturen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar hij vroeg van wie je nu een kloon was
haha oke, stuur mij ook PM met wat je stuurtquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ooh, zo, nee, ik ga geen concreet antwoord geven. Ik wil iets heel vaags terug sturen.
Ik weet nog niet wat ik stuurquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha oke, stuur mij ook PM met wat je stuurt
Dan krijg je een PM van: "Nou, eeh, hoi CC ik weet nu dus wat ik stuur, nou hé groetjes doei later"quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je weet wat je stuurt wil ik een PM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan krijg je een PM van: "Nou, eeh, hoi CC ik weet nu dus wat ik stuur, nou hé groetjes doei later"Amateur,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Je bent een kneus, dus waarom niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik kan niet als een kneus typen
Ik ben geen kneusquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je bent een kneus, dus waarom niet?
nee dat zegt elke kneusquote:
Ik ben geen kneus, in het echte leven dan, op FOK! misschien wel, maar ik heb nog steeds niet geantwoordquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dat zegt elke kneus![]()
nee maar is goed hoor maar weet je het nu al?
lekker dan weer, je antwoord moet er zijn voor 20.30, think about itquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben geen kneus, in het echte leven dan, op FOK! misschien wel, maar ik heb nog steeds niet geantwoord
Dat lukt al niet meerquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
lekker dan weer, je antwoord moet er zijn voor 20.30, think about it
Ik weet wat ik terug stuur, vager dan dit kan niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik weet wat ik terug stuur, vager dan dit kan niet.dat is het beste wat je op dit moment kan doen, ik wacht het antwoord af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Antwoord zal je niet krijgenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is het beste wat je op dit moment kan doen, ik wacht het antwoord af.
Doe datquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
pas op meneertje, ik stuur mn nigger op je af
Fijn, dan weet ik hoe Micha het altijd ervaartquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die gaat je aarsje uitwonen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Fijn, dan weet ik hoe Micha het altijd ervaart
Niet voor hem jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bereidt je vast voor want het gaat geen pretje worden
dat zit er dik inquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zijn leuter wordt in mijn aars waarschijnlijk afgekneld.
Wat gaat niet door?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat zit er dik in![]()
holy shit gaat het weer niet door
Alsof ik nog niet in mijn kont geneukt benquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HT's aarsontmaagding door een neger
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Alsof ik nog niet in mijn kont geneukt ben![]()
![]()
Ja, en na mijn ontmaagding ging ik haar voorbind dildo pijpenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Micha met een voorbinddildo?
zit je me nu te rellen of wat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, en na mijn ontmaagding ging ik haar voorbind dildo pijpen
Nee, ik ben heel serieus.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zit je me nu te rellen of wat?
Lekker, toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
lekker likken aan je eigen stront
Als dit serieus zou zijn, had ik mijn eigen poep opgegetenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als dit serieus is , eet ik mn laars op
oke dan weet ik genoegquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als dit serieus zou zijn, had ik mijn eigen poep opgegeten
ik lach me rot om jouquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wil je je laars gegrilld of gefrituurd?![]()
_!!!
ja dat zou wat zijn zegquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Straks krijg je nog buikpijn van het lachen.
dankje voor de tipquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat had ik laatst, en toen mocht ik naar huis
oke sterkte alvastquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik kan zo'n SE echt niet in één dag leren
oke leuk zegquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Leren, gedichtjes maken cadeautjes in pakken en misschien naar MichaEn cadeautjes uitpakken.
hehe ja ik ga met PD "film" kijken en daarna gezellig uit etenquote:
Chocolate-Chick, dit is niet gezondquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe ja ik ga met PD "film" kijken en daarna gezellig uit eten![]()
1 938 Chocolate-chick
2 772 iBenny
3 450 Stuart
4 432 goldfinger1963
5 355 Samzz
6 336 Huppelmuts
7 296 Ploertendoder
8 284 honkeytonk
9 265 Marijkezwolle
10 246 Evie
nee ik weet het, ik kan er nu niks meer aan doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Chocolate-Chick, dit is niet gezond
Het gaat tussen 1 en 2 met 3 is enormquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe ja ik ga met PD "film" kijken en daarna gezellig uit eten![]()
1 938 Chocolate-chick
2 772 iBenny
3 450 Stuart
4 432 goldfinger1963
5 355 Samzz
6 336 Huppelmuts
7 296 Ploertendoder
8 284 honkeytonk
9 265 Marijkezwolle
10 246 Evie
ja nogalquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gat tussen 1 en 2 met 3 is enorm
Ik heb daar geen tijd voorquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's echt niet goed, doe dit 13 dagen per maand en je hebt een nieuw postrecord per maand
Het klinkt zo simpelquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's echt niet goed, doe dit 13 dagen per maand en je hebt een nieuw postrecord per maand
ja oke maar niet iedereen heeft de hele dag de tijdquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:37 schreef honkeytonk het volgende:
1 drukke SC en veel posten in MEN, meer hoef je er niet voor te doen
Tuurlijk, jij welquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als ik even aanzet heb ik dat zo
Dat weet ik. Het maandrecord staat immers op mijn naamquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geloof me , het is het niet
Sommige mensen hebben wel een leven HT...quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat meen ik, nachtbagger kan je goed scoren, een drukke SC en MEN posten!
Ja, maar ik 'kan' niet zomaar die 12,007 verbreken hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij post anders ook behoorlijk wat af
Allemaal leuk en aardig maar voorlopig is die score de hoogste in 11 jaar Fok!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat meen ik, nachtbagger kan je goed scoren, een drukke SC en MEN posten!
Ja, maar sommige ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wel een leven HT...
nee het is wel behoorlijk veelquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik 'kan' niet zomaar die 12,007 verbreken hoor
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja enjij pakt het dan weer zeker
Ooh, de lapo. Nou, als hij daar vrolijk van wordtquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja enjij pakt het dan weer zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |