en als je moe bentquote:
Is zelfs nog een mooi GeenStijl berichtje aan geweidquote:Op zondag 5 december 2010 03:05 schreef The_Dean het volgende:
Die plek waar je zit waar ze iedereen overvallen
Jazekerquote:Op zondag 5 december 2010 03:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
Heb je er uberhaupt wel op gespeeld eigenlijk?
Ja 't is niet zo'n slechte versterker, maar op gegeven moment deden de effecten (maar ook met name de Clean) het niet meer voor mijquote:Op zondag 5 december 2010 03:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jazeker
Klinkt best goed hoor
Kwam dat plaatje toevallig tegen.
quote:Op zondag 5 december 2010 01:38 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
he, zoeen heb ik ook gehad, nog altijd spijt van dat ik hem heb weg gedaan
Kijk allebei nog eens goed, dit is geen electromatic hoorquote:Op zondag 5 december 2010 02:30 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo een gehad (staat nog wel een foto in m'n fobo) maar dat ding was altijd onstemt omdat ik er te hard op harkte. (lang leve de Telecaster!!!)
Ik fiets na vijfen nog geregeld 12 km naar huis.quote:Op zondag 5 december 2010 02:39 schreef blckbb het volgende:
Om 2 uur nog 6km naar huis moeten fietsen is minder leuk. Maar het weekend was goed
lijkt er wel verdomd veel op!quote:Op zondag 5 december 2010 10:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[..]
Kijk allebei nog eens goed, dit is geen electromatic hoor
Inlay, Bigsby, Potmeters...quote:Op zondag 5 december 2010 11:21 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
lijkt er wel verdomd veel op!
[ afbeelding ]
Is Electromatic de budget-lijn van Gretsch?quote:Op zondag 5 december 2010 10:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[..]
Kijk allebei nog eens goed, dit is geen electromatic hoor
Yep, made in korea, met dito kwaliteit hardware.quote:Op zondag 5 december 2010 12:29 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Is Electromatic de budget-lijn van Gretsch?
Ik heb weleens om 4 u nog 25km moeten fietsen ofzoquote:Op zondag 5 december 2010 10:58 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik fiets na vijfen nog geregeld 12 km naar huis.
Alleen om die naam zou ik hem al kopenquote:Op zondag 5 december 2010 11:40 schreef TeleluvR het volgende:
Poep, ik heb nu gas voor:
http://www.feedback.nl/gitaar-versterkers/egnater/rebel-20-tube
Tof gedaanquote:
Dat...quote:Op zondag 5 december 2010 16:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tof gedaan
Maar zou je niet meer vanaf statief schietne, wel bewegende beelden dan. Want nu zit er veel geschud en drukke dingen in die er soms niet lekker bijpassen. Vooral als er ingezoomd wordt in de diepte naar mensen die op de achtergrond weglopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op zondag 5 december 2010 16:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat...
En HOAX!Fuck, domme fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Ik heb hier juist gekozen om het niet met statief te doen. Misschien volgende keer een van de camera's op statief. Wie weet. ;Dquote:Op zondag 5 december 2010 16:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tof gedaan
Maar zou je niet meer vanaf statief schietne, wel bewegende beelden dan. Want nu zit er veel geschud en drukke dingen in die er soms niet lekker bijpassen. Vooral als er ingezoomd wordt in de diepte naar mensen die op de achtergrond weglopen
Thirtheen is geen nummer...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |