abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89479936
Kennelijk geef ik geen affectie naar mijn vriend toe. Voor mij is affectie : kusjes, omhelzingen, hand in hand lopen, in iemand zijn armen in slaap vallen, sex, laten zien dat je om die persoon geeft etc etc. Maar blijkbaar is dit niet genoeg. :{

Dus nu vraag ik mij af wat jullie vinden dat affectie is in een relatie? Want mijn vriend beweert dat ik hem nooit affectie heb laten zien :?
  vrijdag 3 december 2010 @ 16:04:02 #2
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_89480080
Misschien moet je dat niet aan ons, maar aan je vriend vragen. Ik denk dat je voorbeelden van affectie wel overeenstemmen met het algemene beeld.
pi_89480115
misschien moet je ook eens stoppen met die foto's in het sexy en gewaagd topic, ts
pi_89480259
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
misschien moet je ook eens stoppen met die foto's in het sexy en gewaagd topic, ts
Want dat is relevant tot mijn vraag? :')
pi_89480333
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef Miauuw. het volgende:

[..]

Want dat is relevant tot mijn vraag? :')
geniaal, het is nog echt waar ook? :')
pi_89480407
Geef hem bier, iets met voetbal/auto's en sex. Dat moet het wel doen lijkt me, dan is het gros van de mannen wel tevreden als hun meisje dat geeft :)
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_89480724
Vraag dan wat hij bedoelt met affectie. Misschien vraagt ie om meer aandacht van je.
pi_89481005
Volgens mij niet meer dan een lame ass manier om je te kunnen dumpen.
  vrijdag 3 december 2010 @ 16:49:24 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_89482202
Hij bedoelt seks.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_89482252
Vraag 'm wat ie precies bedoelt want volgens mij geef je 'm genoeg affectie. Zou idd kunnen dat hij meer seks wil maar zeker weten doe ik het niet.
pi_89482835
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Hij bedoelt seks.
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:50 schreef Henk1056 het volgende:
Vraag 'm wat ie precies bedoelt want volgens mij geef je 'm genoeg affectie. Zou idd kunnen dat hij meer seks wil maar zeker weten doe ik het niet.
Zou kunnen, maar ik vind persoonlijk minimaal om de dag echt niet te weinig..
  vrijdag 3 december 2010 @ 17:08:14 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89483080
Wat bedoelt je vriend met affectie?

Gek dat hij wel tegen je zegt dat hij affectie mist, maar dat jij dan niet vraagt wat hij eigenlijk bedoelt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_89483344
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:08 schreef Lienekien het volgende:
Wat bedoelt je vriend met affectie?

Gek dat hij wel tegen je zegt dat hij affectie mist, maar dat jij dan niet vraagt wat hij eigenlijk bedoelt.
Ik heb het wel aan hem gevraagd maar kreeg nogal een vaag antwoord en hij wou er niet echt verder op ingaan omdat hij vind dat ik dat zelf maar moet uitvogelen :{ En de dingen die ik in de OP heb opgenoemd heb ik ook gezegd tegen hem dat ik dat onder affectie versta, maar dat vond hij te gewoon en het ging ook om speciale momenten creëren oid.
  vrijdag 3 december 2010 @ 17:15:41 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89483409
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:14 schreef Miauuw. het volgende:

[..]

Ik heb het wel aan hem gevraagd maar kreeg nogal een vaag antwoord en hij wou er niet echt verder op ingaan omdat hij vind dat ik dat zelf maar moet uitvogelen :{ En de dingen die ik in de OP heb opgenoemd heb ik ook gezegd tegen hem dat ik dat onder affectie versta, maar dat vond hij te gewoon en het ging ook om speciale momenten creëren oid.
Daar laat je je niet mee afschepen, hoor. Als hij wil dat het anders gaat, moet hij op zijn minst uitleggen wat hij dan bedoelt.

Als hij dat niet wil, klinkt het meer dat hij misschien op je is uitgekeken.
pi_89483588
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Daar laat je je niet mee afschepen, hoor. Als hij wil dat het anders gaat, moet hij op zijn minst uitleggen wat hij dan bedoelt.

Als hij dat niet wil, klinkt het meer dat hij misschien op je is uitgekeken.
Dat heb ik ook erg duidelijk aan hem gevraagd of het dat niet is en hij zweert erbij dat het niet zo is. Hij zegt dat hij meer affectie voelde van andere meisjes, terwijl hij bij die andere meisjes juist veel minder gevoelens had.
  vrijdag 3 december 2010 @ 17:22:14 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89483683
Hij is onzeker, vindt je te leuk en heeft daarom heul veul bevestiging nodig.

Dumpen.
pi_89483801
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:22 schreef Lienekien het volgende:
Hij is onzeker, vindt je te leuk en heeft daarom heul veul bevestiging nodig.

Dumpen.
Ik geef hem zat bevestiging hoor, meer dan hij mij zelf geeft. En dumpen vind ik nogal een harde maatregel voor zoiets als dit.
pi_89483842
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:19 schreef Miauuw. het volgende:

[..]

Dat heb ik ook erg duidelijk aan hem gevraagd of het dat niet is en hij zweert erbij dat het niet zo is. Hij zegt dat hij meer affectie voelde van andere meisjes, terwijl hij bij die andere meisjes juist veel minder gevoelens had.
Lijkt wel een wijf die gast.
pi_89483931
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Lijkt wel een wijf die gast.
Soms wel ja :')
pi_89484540
Ja vage shit. Als hij het zelf al niet kan definiëren, hoe moet jij het dan uitvogelen vraag ik me af. Het lijkt wel een prijsvraag. Laat hem gewoon lekker duidelijk zijn en anders moet ie niet zeuren zou ik zeggen.
pi_89484703
ja vraag gewoon wat hij bedoeld, anders kan je het toch ook niet helpen dat jullie gedachtes over affectie anders zijn?

na mijn mening, is de affectie gewoon goed, jij doet je best, maar doet hij zoiets ook?

of misschien bedoeld hij meer dat het een sleur is geworden? niks meer spontaans ofzo?
~ Bonito La Risa ~
pi_89484782
Ik denk dat affectie niet alleen met handelingen te maken heeft maar ook vooral met gevoel. Zo kan ik al jouw genoemde handelingen bij iemand doen zonder er ook maar iets bij te voelen. En dat kan iemand best merken.
  zaterdag 4 december 2010 @ 11:09:00 #23
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89510700
Je vriend heeft het gevoel dat hij niet speciaal genoeg is voor je.
Laat hem voelen dat hij speciaal voor jou is en dat jij hem verkiest boven een ander.
En een manier om dat te doen is inderdaad met romantiek
  zaterdag 4 december 2010 @ 12:11:39 #24
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89512373
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:14 schreef Miauuw. het volgende:
Wat een emo. Weet je zeker dat 't wel een vent is?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_89513633
Ik denk dat affectie wel het laatste is waaraan je moet denken. Je moet een grootschalige zoektocht beginnen voor zijn ballen :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')