Want dat is relevant tot mijn vraag?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
misschien moet je ook eens stoppen met die foto's in het sexy en gewaagd topic, ts
geniaal, het is nog echt waar ook?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:08 schreef Miauuw. het volgende:
[..]
Want dat is relevant tot mijn vraag?
quote:
Zou kunnen, maar ik vind persoonlijk minimaal om de dag echt niet te weinig..quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:50 schreef Henk1056 het volgende:
Vraag 'm wat ie precies bedoelt want volgens mij geef je 'm genoeg affectie. Zou idd kunnen dat hij meer seks wil maar zeker weten doe ik het niet.
Ik heb het wel aan hem gevraagd maar kreeg nogal een vaag antwoord en hij wou er niet echt verder op ingaan omdat hij vind dat ik dat zelf maar moet uitvogelenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:08 schreef Lienekien het volgende:
Wat bedoelt je vriend met affectie?
Gek dat hij wel tegen je zegt dat hij affectie mist, maar dat jij dan niet vraagt wat hij eigenlijk bedoelt.
Daar laat je je niet mee afschepen, hoor. Als hij wil dat het anders gaat, moet hij op zijn minst uitleggen wat hij dan bedoelt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:14 schreef Miauuw. het volgende:
[..]
Ik heb het wel aan hem gevraagd maar kreeg nogal een vaag antwoord en hij wou er niet echt verder op ingaan omdat hij vind dat ik dat zelf maar moet uitvogelenEn de dingen die ik in de OP heb opgenoemd heb ik ook gezegd tegen hem dat ik dat onder affectie versta, maar dat vond hij te gewoon en het ging ook om speciale momenten creëren oid.
Dat heb ik ook erg duidelijk aan hem gevraagd of het dat niet is en hij zweert erbij dat het niet zo is. Hij zegt dat hij meer affectie voelde van andere meisjes, terwijl hij bij die andere meisjes juist veel minder gevoelens had.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar laat je je niet mee afschepen, hoor. Als hij wil dat het anders gaat, moet hij op zijn minst uitleggen wat hij dan bedoelt.
Als hij dat niet wil, klinkt het meer dat hij misschien op je is uitgekeken.
Ik geef hem zat bevestiging hoor, meer dan hij mij zelf geeft. En dumpen vind ik nogal een harde maatregel voor zoiets als dit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:22 schreef Lienekien het volgende:
Hij is onzeker, vindt je te leuk en heeft daarom heul veul bevestiging nodig.
Dumpen.
Lijkt wel een wijf die gast.quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:19 schreef Miauuw. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook erg duidelijk aan hem gevraagd of het dat niet is en hij zweert erbij dat het niet zo is. Hij zegt dat hij meer affectie voelde van andere meisjes, terwijl hij bij die andere meisjes juist veel minder gevoelens had.
Wat een emo. Weet je zeker dat 't wel een vent is?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:14 schreef Miauuw. het volgende:
Ik heb het wel aan hem gevraagd maar kreeg nogal een vaag antwoord en hij wou er niet echt verder op ingaan omdat hij vind dat ik dat zelf maar moet uitvogelenEn de dingen die ik in de OP heb opgenoemd heb ik ook gezegd tegen hem dat ik dat onder affectie versta, maar dat vond hij te gewoon en het ging ook om speciale momenten creëren oid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |