Alle NAS's behalve timecapsulequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn er NASdozen zónder Timemachine-ondersteuning?
Dus al die Synology, Netgears en weetikveelwats die ondersteunen dat officieus?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alle NAS's behalve timecapsule
Jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dus al die Synology, Netgears en weetikveelwats die ondersteunen dat officieus?
Ok wist ik niet. Ze adverteren er anders wel mee. Dat het op mijn FreeNAS bakkie maar een knutselfeature is wist ik welquote:
Dat klopt, ik heb hier een LG staan die ook TM compatible zou zijn, maar dat was pas zo na een firmware update.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ok wist ik niet. Ze adverteren er anders wel mee. Dat het op mijn FreeNAS bakkie maar een knutselfeature is wist ik wel.
Maar goed als de rest het ook doet kun je het toch gewoon implementeren? Het werkt prima, ook op mijn FreeNAS.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb hier een LG staan die ook TM compatible zou zijn, maar dat was pas zo na een firmware update.
Als de rest in de sloot springt moet Swets dat ook doen volgens jou?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:53 schreef KingOfMars het volgende:
Maar goed als de rest het ook doet kun je het toch gewoon implementeren? Het werkt prima, ook op mijn FreeNAS.
Ik heb in mijn huidige nas geen AFP support. En je weet nooit wat apple over 2 maanden aanpast. Ik vind het erg tricky om het op je verpakking te zetten. Want het zijn vuige leugens KoM!quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maar goed als de rest het ook doet kun je het toch gewoon implementeren? Het werkt prima, ook op mijn FreeNAS.
Ben je om 22 uur ook mee klaar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga maar naar m'n nest de nieuwste King verder uitlezen.
Met wie ?quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Die Taly heeft er wel zin an denk ik?
Oi.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:33 schreef Tally het volgende:
En ik ga zo lekker naar bed
Eerst mijn thee op drinken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |