Nee die worden steeds steviger en ronder.quote:
maarja Swets , volgens een JK moeten we blij zijn met onze baan ofzo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kreeg een maand terug 10%
Ik dacht meer aan ouderwetse fransmobiel JK.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ga jij nu ook zo een dikke SUV kopen, net als [anderen hier]?
*mail checkt*quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee die worden steeds steviger en ronder.
Ik heb nog wel een mooie BX 16 TZi Automatique in de aanbieding uit 1991!quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:31 schreef Joene het volgende:
Ik dacht meer aan ouderwetse fransmobiel JK.
Ja gezeik. Leuk dat geld, maar al die verantwoordelijkheden erbij is gewoon kut.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:30 schreef Joene het volgende:
[..]
maarja Swets , volgens een JK moeten we blij zijn met onze baan ofzo.
Mijn SUV is ook een franse roemeen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan ouderwetse fransmobiel JK.
Precies, nu verwachten ze dat ik volgend jaar met verbeteringen komquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja gezeik. Leuk dat geld, maar al die verantwoordelijkheden erbij is gewoon kut.
Ja en dat je altijd op tijd ben enzo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Precies, nu verwachten ze dat ik volgend jaar met verbeteringen kom
Dat niet hoor , ik ben altijd eerder dan de meestequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en dat je altijd op tijd ben enzo.
Hmmm de enige kop die ik zag was die verongelijkte van die manager van mij toen ik zei dat die receptioniste misschien kon afkopen met 5% maar mij nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:57 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar mijn gesprek. We doen er al een jaar over om te beschrijven wat ik nu eigenlijk doe en ondertussen ben ik alweer aan het doorgroeien naar iets heel anders. Wil wel eens spijkers met koppen zien enzo.
Mja goed dat soort spelletjes kan ik hier gewoon echt niet spelen, niet in deze sector en niet in deze tijd. Maar ik zou zo ondertussen wel eens duidelijkheid over functie + beloning willen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm de enige kop die ik zag was die verongelijkte van die manager van mij toen ik zei dat die receptioniste misschien kon afkopen met 5% maar mij niet
Publieke sector is dat altijd moeilijker. Maar dat je geen duidelijke functieomschrijving hebt verbaasd me dan weer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja goed dat soort spelletjes kan ik hier gewoon echt niet spelen, niet in deze sector en niet in deze tijd. Maar ik zou zo ondertussen wel eens duidelijkheid over functie + beloning willen.
J ik kan het ook alleen zeggen en dan wordt er gezegd we kijken ernaar en hoor ik ook niks.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja goed dat soort spelletjes kan ik hier gewoon echt niet spelen, niet in deze sector en niet in deze tijd. Maar ik zou zo ondertussen wel eens duidelijkheid over functie + beloning willen.
Hoe meer mensen eruit hoe beter .quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hier wordt gezegd geen loonsverhoging buiten kleine inflatiecorrectie (1% oid) en nóg vliegen er mensen uit..
Nouja hij is er wel maar matcht totaal niet met de realiteit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Publieke sector is dat altijd moeilijker. Maar dat je geen duidelijke functieomschrijving hebt verbaasd me dan weer.
Ah, nou das al meer dan hier. Ik HEB geen functie omschrijving en de verwachtingen hier zijn per definitie niet realistisch. Mijn baas had vandaag nog de briljante opmerking dat we ff met Apple contact op moesten nemen zodat ze timemachine voor onze NAS zouden enablen. Je weet tenslotte maar nooit of ze wellicht gisteren hun policy hebben gewijzigdquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nouja hij is er wel maar matcht totaal niet met de realiteit.
Bwehehehehehe.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah, nou das al meer dan hier. Ik HEB geen functie omschrijving en de verwachtingen hier zijn per definitie onreeel. Mijn baas had vandaag nog de briljante opmerking dat we ff met Apple contact op moesten nemen zodat ze timemachine voor onze NAS zouden enablen. Je weet tenslotte maar nooit of ze wellicht gisteren hun policy hebben gewijzigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |