Ja, succes!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:09 schreef Tally het volgende:
Ik ga eens kijken of hubbie wil spelen met mijn airbags.
Fijne avond verder!
ja zo tot het tijd is voor de flamoes.quote:
En dan zo in 1x die 12cm erin?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:10 schreef Joene het volgende:
[..]
ja zo tot het tijd is voor de flamoes.
Eerst ff een paar keer erop spugen he !quote:
Oh ik wacht nog ff misschien wip ik hem er nog ff in ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef KingOfMars het volgende:
Ik duik erin J. Ik trek (whehehehe) het niet meer! #ogendicht
Zet 'm op J. Heb er alle vertrouwen in en denk ook ff aan de vrouw!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh ik wacht nog ff misschien wip ik hem er nog ff in ?
Ken ze niet is an mij denken ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zet 'm op J. Heb er alle vertrouwen in en denk ook ff aan de vrouw!!!
Dus dan moet ik weer Beffen ?quote:
Ze is wel afgevallen J.quote:
Scheelt een cm of wat duiken ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wat is de invloed daarvan op je snorkel?
ik hoef niet te klaren ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Gewoon af en toe adem happen en je tong goed los maken J!
ik wel ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:28 schreef KingOfMars het volgende:
Ik lig nog steeds niet op bed trouwens?
Vergeet je bikini niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:46 schreef Kreator het volgende:
Korte broek weer uit het vet halen dus.
Wat denk je zelf J ?quote:Op woensdag 8 december 2010 08:53 schreef KingOfMars het volgende:
Heb je 'm d'r nou nog ingeswaffelt J?
Eerlijkheid duurt het langst.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:34 schreef KingOfMars het volgende:
Noem je Krea nu een lelijke, zwartgeklede emo?
Zeg je nu dat Krea liegt over z'n enorme piemel?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eerlijkheid duurt het langst.
pé-nis, kutnewbie.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:41 schreef KingOfMars het volgende:
Zeg je nu dat Krea liegt over z'n enorme piemel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |