Scheelt stukken J , toch gauw een minuut of 30.quote:
Ik weet nog dat eloise en ik op een gegeven moment echt spuugziek waren van alle vooronderzoeken. NOG een keer inleveren voor een onderzoekje NOG een keer een echootje. Dus wij helemaal strijdvaardig naar het ziekenhuis. "Ja... we gaan maar eens beginnen".quote:Op maandag 6 december 2010 19:54 schreef Joene het volgende:
Maar het is wel weer ff genoeg voor nu , 20 december gesprek in ziekenhuis om ff te kankeren over alles wat in onze ogen misging in deze poging en waardoor we het gevoel hebben dat het door het ziekenhuis al voor een groot deel is verneukt.
Neh. Misschien bij zijn meissie ff. Gewoon als troost.quote:Op maandag 6 december 2010 19:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Niet op een manier dat je zegt van ik jank 'm d'r gelijk ff in bij je?
Ach het komt uiteindelijk goed dat geloof ik echt en ik geloof ook echt in die techniek van ivf enzo, maar het ge-eikel van het streekziekenhuis die ons verwezen naar Amc , en het AMc weer naar het streekziekenhuis over wie nou wat bepaalde qua medicijnen en wanneer, het doorgeven van het terugplaatsen van het aantal embryo's en dan dus verkeerd doen ,etc . Dat gaan we even bespreken de 20e.Mark Rutte en zn regime maken het voor de IVF pogingen niet beter op dus die paar kansen die we hebben wil ik wel graag zo goed mogelijk benut zien.quote:Op maandag 6 december 2010 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet nog dat eloise en ik op een gegeven moment echt spuugziek waren van alle vooronderzoeken. NOG een keer inleveren voor een onderzoekje NOG een keer een echootje. Dus wij helemaal strijdvaardig naar het ziekenhuis. "Ja... we gaan maar eens beginnen".
Maar in die paar IVF klinieken die ons land rijk is, is het natuurlijk ook lopende band werk. En je moet inderdaad af en toe op je strepen gaan staan om gehoord te worden. Veel succes en.... just hang in there. Op een gegeven moment lukt het!
Zo lekker mn dop in de utrogestan !quote:Op maandag 6 december 2010 20:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neh. Misschien bij zijn meissie ff. Gewoon als troost.
Ja dat begrijp ik. Wij zijn hier ook doelbewust gelijk naar het Dijkzicht gegaan. Kan wel naar het ziekenhuis die hier een straat achterzit, maar dan zou ik uiteindelijk bij een succesvolle punctie alsnog met een paar eitjes in een thermoskan naar het Dijkzicht gereden moeten hebben gezijn geworden.quote:Op maandag 6 december 2010 20:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach het komt uiteindelijk goed dat geloof ik echt en ik geloof ook echt in die techniek van ivf enzo, maar het ge-eikel van het streekziekenhuis die ons verwezen naar Amc , en het AMc weer naar het streekziekenhuis over wie nou wat bepaalde qua medicijnen en wanneer, het doorgeven van het terugplaatsen van het aantal embryo's en dan dus verkeerd doen ,etc . Dat gaan we even bespreken de 20e.Mark Rutte en zn regime maken het voor de IVF pogingen niet beter op dus die paar kansen die we hebben wil ik wel graag zo goed mogelijk benut zien.
Dat dus de afstand naar het AMC om ff snel 2 seconde een echo te doen is niet echt fijn / realistisch om te doen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Wij zijn hier ook doelbewust gelijk naar het Dijkzicht gegaan. Kan wel naar het ziekenhuis die hier een straat achterzit, maar dan zou ik uiteindelijk bij een succesvolle punctie alsnog met een paar eitjes in een thermoskan naar het Dijkzicht gereden moeten hebben gezijn geworden.
Dus dan dat half uurtje meer per keer maar geïnvesteerd en direct naar het Dijkzicht. Maar ja... jullie zitten wel een behoorlijk eind van het AMC af.
Onzin, gewoon doorrijden!quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:02 schreef Joene het volgende:
Zo de snelweg waar ik langs moet is afgesloten ! Ik blijf nog even lekker thuis !
Ja doe ik ook als het licht is en de snelweg open.quote:
Ik weet het nietquote:
De kabelweg is goed te doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:16 schreef n00cL30n het volgende:
Tja.. hier ook maar even kijken wat mogelijk is.
ik gaat over 30 minuten naar het werk, afspraak om half 12.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:31 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb 2 straten gelopen met de fiets tot ik op een doorgaande weg kwam waar enigzins gestrooid was, de dijk was ook wel te doen als je de fietspaden maar mishield en hier ter plaatse is het een godswonder dat ik niks gebroken heb zo glad was het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |