en als je dan ontslagen wordt? dat zou wel een ramp zijn...quote:Op zondag 5 december 2010 14:17 schreef gretigaard12 het volgende:
[..]
Nee, ik zou gaan lachen.
Natuurlijk zou ik, dan mijn best doen om hem te helpen.
Takken zoeken als dat niet lukt, uiteindelijk zelf riskeren hem te redden.
Neequote:Op zondag 5 december 2010 15:22 schreef Terloops het volgende:
[..]
en als je dan ontslagen wordt? dat zou wel een ramp zijn...
Als jij nou zo'n grote jongen bent he dan stel ik voor dat jij later (als je echt groot bent) ook geen belasting betaalt. Dat is tenslotte ook om mensen te helpen die het minder hebben in deze samenleving. Mensen helpen is tegen jouw principes blijkbaar, dus waarom dan belasting betalen?quote:
hij is waarschijnlijk 14 ofzo, hij heeft nog niets van het echte leven meegemaakt.quote:Op zondag 5 december 2010 15:37 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Als jij nou zo'n grote jongen bent he dan stel ik voor dat jij later (als je echt groot bent) ook geen belasting betaalt. Dat is tenslotte ook om mensen te helpen die het minder hebben in deze samenleving. Mensen helpen is tegen jouw principes blijkbaar, dus waarom dan belasting betalen?
Maar, dan ook zo'n grote jongen zijn dat je nergens aanspraak op maakt.
Personen zoals jou moeten ze eerst afvoeren naar siberie en daarna in de hens steken man manquote:Op zondag 5 december 2010 13:17 schreef gretigaard12 het volgende:
Ik loop nooit met een mobiele telefoon rond.
Dus wat voor hulp kan ik nou bieden aan het slachtoffer?
Zwemmen kan ik ook niet, weet niks af van EHBO.
Ik denk dat ik dan eerder gewoon weg kan lopen, als niemand in de buurt is.
Ik heb waarschijnlijk meer meegemaakt, dan jij ooit zal meemaken.quote:Op zondag 5 december 2010 15:41 schreef Terloops het volgende:
[..]
hij is waarschijnlijk 14 ofzo, hij heeft nog niets van het echte leven meegemaakt.
Dat kan nooit veel voorstellen, want echt wijzer ben je er niet van geworden.quote:Op zondag 5 december 2010 16:06 schreef gretigaard12 het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk meer meegemaakt, dan jij ooit zal meemaken.
quote:Op zondag 5 december 2010 16:26 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Dat kan nooit veel voorstellen, want echt wijzer ben je er niet van geworden.
je bent er zo te zien een echte, stoere boy van gewordenquote:Op zondag 5 december 2010 16:06 schreef gretigaard12 het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk meer meegemaakt, dan jij ooit zal meemaken.
Luister knaap...wat jij vindt is voor de Nederlandse samenleving niet zo relevant.quote:
Hee hee!quote:Op zondag 5 december 2010 15:41 schreef Terloops het volgende:
[..]
hij is waarschijnlijk 14 ofzo, hij heeft nog niets van het echte leven meegemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |