\quote:Op zondag 5 december 2010 13:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Die kerel/mevrouw zit keihard te gillen en om hulp te krijsen, en jij loopt gewoon weg alsof het een reclame blok is wat je niet interesseert?
en kan je niet zwemmen?
maar serieus, zou je iemand z'n leven niet willen redden omdat je moe bent?quote:Op zondag 5 december 2010 13:34 schreef gretigaard12 het volgende:
[..]
\
Niet goed, kan alleen mezelf redden.
Dan breng ik mezelf toch in gevaar?quote:Op zondag 5 december 2010 13:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar serieus, zou je iemand z'n leven niet willen redden omdat je moe bent?
Als je MOE bent?quote:Op zondag 5 december 2010 13:35 schreef gretigaard12 het volgende:
[..]
Dan breng ik mezelf toch in gevaar?
quote:Op zondag 5 december 2010 13:35 schreef gretigaard12 het volgende:
[..]
Dan breng ik mezelf toch in gevaar? ( hangt af welke situatie natuurlijk)
Als je zo moe bent dat je je zelf in gevaar brengt dan lig je normaal ook te slapen.quote:Op zondag 5 december 2010 13:35 schreef gretigaard12 het volgende:
[..]
Dan breng ik mezelf toch in gevaar?
Wat voor een leven heb je, dat als je moe bent je flauw valt?quote:
Nou, ik weet zeker dat iedereen die een beetje in staat is tot het redden van iemands leven, het zou doen.quote:Op zondag 5 december 2010 13:38 schreef gretigaard12 het volgende:
Ik vind het gewoon raar, dat je verplicht bent. Iemand te redden als je dat kan. Het is toch je eigen keuze?
Je hoeft niet persoonlijk iemands leven te redden, je kan wel een beetje zorgen voor wat hulpquote:Op zondag 5 december 2010 13:38 schreef gretigaard12 het volgende:
Ik vind het gewoon raar, dat je verplicht bent, iemand te redden als je dat kan. Het is toch je eigen keuze?
Nee, dat is het dus niet.quote:Op zondag 5 december 2010 13:38 schreef gretigaard12 het volgende:
Ik vind het gewoon raar, dat je verplicht bent, iemand te redden als je dat kan. Het is toch je eigen keuze?
ik begin steeds meer te twijfelenquote:
Denk jij nou echt dat je ontslagen wordt als jij iemand anders z'n leven redt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:37 schreef gretigaard12 het volgende:
Dus jullie willen allemaal beweren, dat jullie wel jullie baan zouden riskeren voor een ander?
Kijk, dat is een mooie mentaliteit, iemand later creperen omdat je van school geschorst kan worden voor 2 daagjes, wat een klootzak ben je danquote:Op zondag 5 december 2010 13:47 schreef Antaris het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat je ontslagen wordt als jij iemand anders z'n leven redt?
Als er een gebouw in brand staat, dan ga ik daar natuurlijk niet naar binnen.
Ik heb wel 1x meegemaakt. Rijd ik s'ochtends naar mijn werk zie ik iemand op de grond liggen shaken. Er stonden wel 2 mensen omheen. Ik heb m'n auto aan de kant gezet en gevraagd of ik kon helpen. Bijv. naar ziekenhuis brengen. Bleek dat hij een epileptische aanval had en dat er iemand onderweg was. Er was geen 1 auto die stopte.
Je zou naar iemand toe kunnen rennen / roepen dat er iemand in nood is,quote:Op zondag 5 december 2010 13:17 schreef gretigaard12 het volgende:
Ik loop nooit met een mobiele telefoon rond.
Dus wat voor hulp kan ik nou bieden aan het slachtoffer?
Zwemmen kan ik ook niet, weet niks af van EHBO.
Ik denk dat ik dan eerder gewoon weg kan lopen, als niemand in de buurt is.
Het leven is hard?quote:Op zondag 5 december 2010 13:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kijk, dat is een mooie mentaliteit, iemand later creperen omdat je van school geschorst kan worden voor 2 daagjes, wat een klootzak ben je dan
Da's zware bull shit, je zit te trollenquote:Op zondag 5 december 2010 13:51 schreef gretigaard12 het volgende:
[..]
Het leven is hard?
Laatst bij een auto ongeluk, kindje bijna dood. Mensen lopen gewoon door, alsof er niks aan de hand is. Een groepje licht getinte Afrikanen zat zelfs te lachen.
Niet iedereen zal dus, iemand helpen als die in levensgevaar is. En ik vind dat die mensen, het recht hebben om dat te doen.
sorry, ben wat slaperig, rol net uit m'n bed, geen zin om je te redden, volgende keer beterquote:
Dan ben je dus gewoon een klootzak van de ergste soortquote:
Ik ben dus echt serieus, hier ga ik toch geen grappen over maken.quote:Op zondag 5 december 2010 13:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's zware bull shit, je zit te trollen
quote:Op zondag 5 december 2010 13:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon een klootzak van de ergste soort
je hebt zo van die Fok!-ers...quote:Op zondag 5 december 2010 13:54 schreef gretigaard12 het volgende:
[..]
Ik ben dus echt serieus, hier ga ik toch geen grappen over maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |