SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LaPo?! De OP van deze SC is hier te vinden
Dat zal een mooie zijn dan. Stuur maar opquote:
Nee, daar heb ik geen last van. Geloof ikquote:
ja je bedoeld die grote vierkante dingen toch??quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar het kan wel op hetzelfde neerkomen.
We weten tenslotte beiden wat er wordt bedoeld...
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja je bedoeld die grote vierkante dingen toch??
[ afbeelding ]
Als je echt dacht dat hij dat bedoelde, dan had je hem niet gecorrigeerd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja je bedoeld die grote vierkante dingen toch??
[ afbeelding ]
nee dat is zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je echt dacht dat hij dat bedoelde, dan had je hem niet gecorrigeerd.
Zag je mijn lapo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zag je mijn lapo?![]()
![]()
Ik ben goed in Lapohunten, ik heb een nieuwe tactiek ontwikkeld![]()
![]()
![]()
zemmelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
[..]
Zag je mijn lapo?![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[..]
Zag je mijn lapo?![]()
![]()
![]()
![]()
Oke.. Dat is eeeuuuhm... Erg leuk inderdaad, ieder zijn eigen interessesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oke.. Dat is eeeuuuhm... Erg leuk inderdaad, ieder zijn eigen interesses
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oke.. Dat is eeeuuuhm... Erg leuk inderdaad, ieder zijn eigen interesses
we weten heus wel dat jij 16 bentquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe dat eens keer 4, gedeeld door 4, plus 2 plus 6 plus 2 min 6 min 1 plus 1![]()
16 dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe dat eens keer 4, gedeeld door 4, plus 2 plus 6 plus 2 min 6 min 1 plus 1![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we weten heus wel dat jij 16 bent
Een woordquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef Michhas het volgende:
Ik ben 12, heb een bontkraag en vind mezelf stoer. Wat is deze?
Hoi Mohammedquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:59 schreef Michhas het volgende:
Ik ben 12, heb een bontkraag en vind mezelf stoer. Wat is deze?
Want? Jij bent echt 12?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik voel me wederom weer eens jong
Alles?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij zoekt probleem? Ik geef jou zo, alles
ik hoop dat ik als ik 18 ben iets meer ga doen aan school dan aan FOK!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef honkeytonk het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat als ik 19 ben dat ik dan een druk studentenleven heb en eigenlijk helemaal geen tijd meer heb voor FOK!![]()
Dat wil ik dit jaar al doen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik hoop dat ik als ik 18 ben iets meer ga doen aan school dan aan FOK!
Dan hoef je maar 3 dagen naar school dus heb je meer dan genoeg tijd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef honkeytonk het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat als ik 19 ben dat ik dan een druk studentenleven heb en eigenlijk helemaal geen tijd meer heb voor FOK!![]()
Werken, bier kopen, uitgaan, pizza's kopen en meer van dat soort dingenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan hoef je maar 3 dagen naar school dus heb je meer dan genoeg tijd.
alsof het leven alleen daarom draaitquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Werken, bier kopen, uitgaan, pizza's kopen en meer van dat soort dingen![]()
Het studentenleven wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alsof het leven alleen daarom draait
Geloof me, ook dan heb je nog genoeg tijd voor Fok!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Werken, bier kopen, uitgaan, pizza's kopen en meer van dat soort dingen![]()
Ik hoopt het toch niet!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geloof me, ook dan heb je nog genoeg tijd voor Fok!
Dat moet wel lukken... of heb je nog geen idee wat je wilt gaan doen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef honkeytonk het volgende:
Weet ik, ik het het over als ik 19 ben.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
HT je bent 16 dat is geen studentenleven
Ik ga als ik klaar ben met school een jaar naar Afrika, ik ken daar een aantal mensen dus ik ben nu al aan het sparen, en daarna wil ik de biomedische wetenschappen in gaan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken... of heb je nog geen idee wat je wilt gaan doen?
quote:
Allebei foutquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
11 en een half...
met de nadruk op die half
Jij doet een jas aanquote:
Echt?!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ga als ik klaar ben met school een jaar naar Afrika, ik ken daar een aantal mensen dus ik ben nu al aan het sparen, en daarna wil ik de biomedische wetenschappen in gaan.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja anders kijken mensen naar mn borsten
Fixedquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja anders kijken mensen naar mn mooie geile borsten
ik ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?!
Dat had ik niet achter je gezocht
Hoezo niet!?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?!
Dat had ik niet achter je gezocht
Ouwe lulquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:10 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, 2 SC's gaan momenteel iets te snel voor moi
Alleen hier, in het echte leven ben ik dat nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
omdat je best wel een luiwammes bent
nee tering je sport elke dagquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Alleen hier, in het echte leven ben ik dat niet
Dan is hij geen 20quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:10 schreef honkeytonk het volgende:
Michhas is op 13 september 1989 geboren![]()
De vraag is natuurlijk: Waar is deze beste man geboren?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:10 schreef honkeytonk het volgende:
Michhas is op 13 september 1989 geboren![]()
Stiekem wil ik ook mascotte wordenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had iets minder 'serieus werk' gedacht... wel leuk
Is hij ook nietquote:
waar je moeder lagquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk: Waar is deze beste man geboren?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Stiekem wil ik ook mascotte worden![]()
![]()
quote:
Zwollequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk: Waar is deze beste man geboren?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik vind FOK! mascotte wel iets voor HT
HT zal FOK! weinig goed brengenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HT zal FOK! weinig goed brengen
Dat denk jij... ik denk dat het wel degelijk iets toevoegdquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HT zal FOK! weinig goed brengen
Wat toevoegen zal ik zekerquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat denk jij... ik denk dat het wel degelijk iets toevoegd
Je bent soms vervelendquote:
Ouder helaasquote:
Soms...quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je bent soms vervelend
[..]
Ouder helaas
Bagger jaquote:
In t echt ben je vervelender?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef honkeytonk het volgende:
Maar ik ben op deze SC trouwens heel anders dan in het echte leven (gelukkig)![]()
![]()
Ohw, dat geloof ik bestquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef honkeytonk het volgende:
Maar ik ben op deze SC trouwens heel anders dan in het echte leven (gelukkig)![]()
![]()
ja dat is te hopen voor Micha en je oudersquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
Ja, dat is natuurlijk toch maar raden. Beetje afgaan op posts is het enige dat ik kan doen dus het blijft puur gissenquote:
Nopequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
In t echt ben je vervelender?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat is te hopen voor Micha en je ouders
Dat is maar goed ook voor je medemensquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
Ik ben een triangeljostiquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef iBenny het volgende:
PD speelt triangel en weet zijn eigen leeftijd niet
HTC Desire denk ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Michhas het volgende:
[..]![]()
Weet je al welke telefoon gaat halen?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef iBenny het volgende:
hey ik speel ook triangelquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Leuke dansjes als FOK! voor staat
Stiekem ben ik hetzelfde, en als ik bijvoorbeeld wegga, kom ik nog 10 keer terug om doei te zeggen, en post ik allemaal kuthumor en bagger ik ook maar watquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook voor je medemens
Anders kom je zo druk over![]()
quote:
HonkeyTonkyCombat Desire?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben een triangeljosti
[..]
HTC Desire denk ik
Ik heb te doen met de mensen uit het Oostenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Stiekem ben ik hetzelfde, en als ik bijvoorbeeld wegga, kom ik nog 10 keer terug om doei te zeggen, en post ik allemaal kuthumor en bagger ik ook maar wat![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb te doen met de mensen uit het Oosten
je heb mn nummer mopquote:
geil he?quote:
Doei HTquote:
quote:
Maar jij welquote:
quote:
Ik ging rond mijn 14e fok!en volgens mij en ik ben nog steeds verslaafd aan fok! op mijn 19e.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb het gezien en gevoeld dat je een vrouw bentquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben ook een vrouw hoor, dus ik poep niet
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en gevoeld dat je een vrouw bent
we hadden onze kleren nog aanquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
quote:
Niet liegenquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we hadden onze kleren nog aan
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
quote:
Sorryquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
hee geen prive info in de SC verstrekken PD
quote:
Dat weet ik ook wel, ik ben ook de braafste nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid... dat is nog geen neuken he
nee het neuken is vaginaal inbrengen van de penisquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid... dat is nog geen neuken he
of anaalquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee het neuken is vaginaal inbrengen van de penis
Echt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee het neuken is vaginaal inbrengen van de penis
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef iBenny het volgende:
CC
http://www.thuisserver.ne(...)2-2010&c_top=top_100
Ik geef jou gewoon de schuldquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja had ik al gezien,jij bent ook niet mals Benny
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:32 schreef honkeytonk het volgende:
Appel-->Vitaminen-->Sterk-->Macht-->Geld-->Vrouwen-->Seks-->Aids-->HIV
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig... heb ik toch nog enigszins het idee dat iemand me snapt
Wil je een appel?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat slaat als een lul op een maagdenvlies
[..]
dat sowiesoquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat slaat als een lul op een maagdenvlies
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat wat ik net zei een doodsverwensing
condoomquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:32 schreef honkeytonk het volgende:
Appel-->Vitaminen-->Sterk-->Macht-->Geld-->Vrouwen-->Seks-->Aids-->HIV
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat wat ik net zei een doodsverwensing
Dat nooit!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
me niet meer belachelijk maken
Beste vriendun!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan is het goed, vriendjes?
bevertonquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nu verpest je het.
Protest Smiley
is je cake gelukt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Wie is dat? Ik ken alleen honkeytonk.
Da's dezelfde persoon, maar dan op een ander forumquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Wie is dat? Ik ken alleen honkeytonk.
Hij is nog niet uit het huis gegaan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oh, je vriend is buiten gaan spelen en vergat de eieren?
Luiquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij is nog niet uit het huis gegaan.
Triest geval die een poos lang achter elke post dit postte omdat de nieuwe leeout hem niet aanstond.quote:
omgquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Triest geval die een poos lang achter elke post dit postte omdat de nieuwe leeout hem niet aanstond.
Protest Smiley
LAY OUT!!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Triest geval die een poos lang achter elke post dit postte omdat de nieuwe leeout hem niet aanstond.
Protest Smiley
Je kende hem niet eens toen hij pas lid was. Vanaf toen was ie al awesome.quote:
jupquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
En daar hoopte die ook echt wat mee te bereiken?
jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
En daar hoopte die ook echt wat mee te bereiken?
Ik heb deze post aan hem laten zien. Eens kijken of hij nu gaat opstaan.quote:
haha serieus?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb deze post aan hem laten zien. Eens kijken of hij nu gaat opstaan.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:47 schreef Stuart het volgende:
Ga zo maar even lunchen. Hmmmz. misschien moet dat maar linner worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |