abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:40:23 #1
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_89476256
Ben al een tijdje aan het zoeken naar een betekenis van een afkorting (BSP), maar ik vind niks wat betrekking heeft tot digitale archivering. De orginele vraagsteling luidt:

Begrippen:
Beschrijf de volgende begrippen in de vorm van definities, beschrijvingen en eigen woorden uit:
• Digitale archiefsystemen
• Metadata
• BSP

Iemand een idee wat BSP is / wat dit inhoudt want ik vind dit nergens terug :/
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_89476473
BSP

De biller service provider verzamelt de rekeningen die bedrijven verzenden en stuurt deze door naar de bank van de betaler.

bron: http://www.bluem.nl/?p=4_2&aid=20

Was je google stuk? ;)
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:48:01 #3
61776 MaddoxX
pi_89476602
Ja maar of het die is is een 2e.. aangezien je ook Business Service Provider tegenkomt..
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:02:20 #4
61776 MaddoxX
pi_89477193
En dat heeft allemaal toch niks te maken met digitale archiefsystemen..
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:51:36 #5
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_89479463
Hier staan de meeste betekenissen wel: http://acronyms.thefreedictionary.com/BSP , verder heb ik geen idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop