abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89476137
Ik heb nog een Toshiba laptop die een jaar of zeven oud is. Accu is niet optimaal meer, maar de laptop functioneert prima op netstroom.
Weet niet of iemand er nog iets aan heeft omdat het niet bepaald de nieuwste is. Maar misschien iets voor iemand met een zoon of dochter voor huiswerk en oude spellen? Zal hem formatteren en heb nog wel wat oude spellen die ik er desgewenst op kan zetten.

Aangetekend verzenden uiteraard voor mijn kosten.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 december 2010 @ 14:39:29 #2
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89476217
*brutaal is* Wellicht dat Vamperotica er wat aan heeft! Ze heeft vijf kids en moet vanaf de grond beginnen. K zal haar op t topic wijzen :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89476523
Niets brutaals aan, ik post het niet voor niets hier natuurlijk :)

Ik las net in een ander topic dat iemand spullen naar haar toe brengt vanuit Groningen? Ik woon in Assen dus wellicht zou daar iets in te regelen zijn als ze interesse heeft.
pi_89476556
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:39 schreef DJMO het volgende:
*brutaal is* Wellicht dat Vamperotica er wat aan heeft! Ze heeft vijf kids en moet vanaf de grond beginnen. K zal haar op t topic wijzen :)
:*

Ik heb een laptop die , als je goed stil blijft zitten zodat het net niet passende kabeltje van de acculader blijft zitten, op zijn plek blijft zitten het prima doet! Lang leve de periode waarbij ze nog leuke kado's weg gaven bij een internetabbo!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_89482702
Ik zou hem wel willen hebben voor mijn broer, die zit zwaar in de problemen sinds zijn halve huisraad is gejat, en ik heb zelf ook niet echt genoeg geld om een laptop voor hem te kopen.
pi_89511612
Als hij niet de middelen heeft om zelf een laptop te kopen dan is het wat mij betreft prima :)
pi_89515005
Hij heeft echt totaal geen middelen, hij leeft zelf van een uitkering waarvan het meeste naar de huur en gas en licht gaat, dus zal ik zijn adres even pmen?
pi_89518930
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 13:40 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Hij heeft echt totaal geen middelen, hij leeft zelf van een uitkering waarvan het meeste naar de huur en gas en licht gaat, dus zal ik zijn adres even pmen?
Dan komt de laptop goed terecht volgens mij, dus PM! :)
pi_89526134
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:37 schreef Lolaatje het volgende:
Ik heb nog een Toshiba laptop die een jaar of zeven oud is. Accu is niet optimaal meer, maar de laptop functioneert prima op netstroom.
Weet niet of iemand er nog iets aan heeft omdat het niet bepaald de nieuwste is. Maar misschien iets voor iemand met een zoon of dochter voor huiswerk en oude spellen? Zal hem formatteren en heb nog wel wat oude spellen die ik er desgewenst op kan zetten.

Aangetekend verzenden uiteraard voor mijn kosten.
misschien als het niet al teveel moeite is een foto van je mooie aanbieding bij daglicht? :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89527505
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:05 schreef rubje het volgende:

[..]

misschien als het niet al teveel moeite is een foto van je mooie aanbieding bij daglicht? :Y
Zal morgen even een foto posten :)
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2010 @ 22:03:24 #11
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_89532492
Kei lief van je Lola O+ :*
Are you fokking to me?
pi_89603838
Foto bij daglicht lukte niet, dus een zeer matige foto:

Even voor het idee. Gaat eind deze week richting broer van Carlo :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')