quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:39 schreef DJMO het volgende:
*brutaal is* Wellicht dat Vamperotica er wat aan heeft! Ze heeft vijf kids en moet vanaf de grond beginnen. K zal haar op t topic wijzen
Dan komt de laptop goed terecht volgens mij, dus PM!quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:40 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Hij heeft echt totaal geen middelen, hij leeft zelf van een uitkering waarvan het meeste naar de huur en gas en licht gaat, dus zal ik zijn adres even pmen?
misschien als het niet al teveel moeite is een foto van je mooie aanbieding bij daglicht?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:37 schreef Lolaatje het volgende:
Ik heb nog een Toshiba laptop die een jaar of zeven oud is. Accu is niet optimaal meer, maar de laptop functioneert prima op netstroom.
Weet niet of iemand er nog iets aan heeft omdat het niet bepaald de nieuwste is. Maar misschien iets voor iemand met een zoon of dochter voor huiswerk en oude spellen? Zal hem formatteren en heb nog wel wat oude spellen die ik er desgewenst op kan zetten.
Aangetekend verzenden uiteraard voor mijn kosten.
Zal morgen even een foto postenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:05 schreef rubje het volgende:
[..]
misschien als het niet al teveel moeite is een foto van je mooie aanbieding bij daglicht?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |