SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LaPo?! De OP van deze SC is hier te vindenWat doe ik hier?
kut ik had niet door dat ik ook bijna de lapo hadquote:
Dankjewelquote:
Ik moet niet aan eten denkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Beterschap PD![]()
veel chocolade schijnt te helpen
hij heeft een chocolademeisje dus dat moet goed komenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Beterschap PD![]()
veel chocolade schijnt te helpen
Ik heb zo'n idee dat het CC is, die jou onder handen neemtquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
DankjewelIk hoop dat ik zondag wat beter voel
Want ja... CC moet onder handen genomen worden
denk dat Huppel iets anders bedoeltquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik moet niet aan eten denken
lekker ben jij Bennyquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat het CC is, die jou onder handen neemt
Kloptquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat het CC is, die jou onder handen neemt
Ik ben niet arm jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die arme knul is al zo ziek en dan plaag jij hem ook nog eens
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik moet niet aan eten denken
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij heeft een chocolademeisje dus dat moet goed komen
Zelfs CC snapte hem niet geloof ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat Huppel iets anders bedoelt
nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs CC snapte hem niet geloof ik
Ooh bedoelde je het zo...quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs CC snapte hem niet geloof ik
Sorryquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die arme knul is al zo ziek en dan plaag jij hem ook nog eens
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ooh bedoelde je het zo...![]()
ja maar dat is zondag pas
quote:
Ja kom op zegquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu vraag je erom om geplaagd te worden
ga je gang dan BenBenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu vraag je erom om geplaagd te worden
quote:
Als je er beter van wordt....quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja kom op zegbeetje gek doen moet kunnen toch?
Het geeft me afleiding...quote:
Ik neem je zondag even flink onder handen. Je moet echt getemd worden damequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wilde zien wat hij van plan was met jou
hehe go aheadquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik neem je zondag even flink onder handen. Je moet echt getemd worden dame
Zeg dat niet te hardquote:
Hmmm je daagt me uitquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik neem je zondag even flink onder handen. Je moet echt getemd worden dame
Helaas. Je mag niet meedoenquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zeg jij nou maar niks, leeuwentemmer
hehe wat dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook wel, maar dan wel iets spannends
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zeg jij nou maar niks, leeuwentemmer
Vertelquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook wel, maar dan wel iets spannends
Zo is het maar netquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je eet toch ook niet iedere dag hetzelfde
nee maar wat versta jij onder spannend?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je eet toch ook niet iedere dag hetzelfde
niet dat ik het ooit gedaan heb, maar een andere vrouw zou wel eens spannend zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee maar wat versta jij onder spannend?
Een trio?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet dat ik het ooit gedaan heb, maar een andere vrouw zou wel eens spannend zijn
Na een tijdje gaat bij een vaste partner dat aspect 'spannend' wel verloren
Succes dan maar Koenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:58 schreef Koen66 het volgende:
heb slecht nieuws.... moet vergaderen, 14:00 afspraak
hmmm iets zegt me dat dat thuis niet helemaal goed gaat aankomen dat ideequote:
Succesquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:58 schreef Koen66 het volgende:
heb slecht nieuws.... moet vergaderen, 14:00 afspraak
Dat merk ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja ik had moeite met MEN bijhouden
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja ik had moeite met MEN bijhouden
arme jijquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben niet zo snel ja Benny
Ik heb meer ervaring dan jij newbquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij was ook een paar keer te laat amateur
In MEN onderspammen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja inderdaad, ik ga maar even trainen
In deze SC reeks zitten allemaal newbiesquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb meer ervaring dan jij newb
nouja zegquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb meer ervaring dan jij newb
Eeuhm ik kom hier nu 5 jaar hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
In deze SC reeks zitten allemaal newbies
hij spreekt toch niet over jouquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Eeuhm ik kom hier nu 5 jaar hoor
'allemaal'quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij spreekt toch niet over jou
Niet met dit accountquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Eeuhm ik kom hier nu 5 jaar hoor
Nope dat niet neequote:
Ach, 5 jaar is ook newbie volgens velen hierquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nope dat niet neeMaar ben alles behalve een newb
ja volgens die oldbies jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, 5 jaar is ook newbie volgens velen hier
Ik heb er ook geen moeite mee hoor. Zal daar nooit iets over zeggen. Vind dat altijd een beetje onzinnig namelijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
er zijn hier gewoon veel newbies omdat je in deze SC wel makkelijk komt
wat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee hoor. Zal daar nooit iets over zeggen. Vind dat altijd een beetje onzinnig namelijk
Maar dat zijn oldbies die zich boven newbies verheven voelenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, 5 jaar is ook newbie volgens velen hier
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat zijn oldbies die zich boven newbies verheven voelen
Dat is waar jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat zijn oldbies die zich boven newbies verheven voelen
het is maar een woordquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:13 schreef iBenny het volgende:
En eigenlijk boeit het me niet zoveel als ik een newbie wordt genoemd
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat de opmerking niets toevoegd. Alsof je minder bent als je account uit 2009 of 2010 is. Lekker belangrijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:13 schreef iBenny het volgende:
En eigenlijk boeit het me niet zoveel als ik een newbie wordt genoemd
Daarom boeit het me ook niksquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat de opmerking niets toevoegd. Alsof je minder bent als je account uit 2009 of 2010 is. Lekker belangrijk
sommige mensen vinden dat heel belangrijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat de opmerking niets toevoegd. Alsof je minder bent als je account uit 2009 of 2010 is. Lekker belangrijk
Arme jijquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moest me zo haasten met MEN
Het is maar een spelletjequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik moest me zo haasten met MEN
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar mijn leven hangt er vanaf
Neuken?quote:
Alleen vandaag?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat ik toevallig een dag levenloos ben?
1 dag?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat ik toevallig een dag levenloos ben?
Nah dat is niet alleen vandaag hoorquote:
Ja wat denk jij dan?quote:
welquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nah dat is niet alleen vandaag hoor
Ik welquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja wat denk jij dan?
[..]
welik heb nog nooit voor 3 uur 300 posts gehad
gisteren 1. 456 Chocolate chickquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja wat denk jij dan?
[..]
Nu wel dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je heb je weddenschap verbroken.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
je heb je weddenschap verbroken.
Wat neit?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:22 schreef tdrone het volgende:
maar van benny zou ik me dat inderdaad niet laten zeggen met 56487 posts dit jaar
Je heb geen leven.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat jullie te gezellig zijn
Dat komt door jezelf... jij maakt het gezelligquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat jullie te gezellig zijn
Johquote:
nee hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat komt door jezelf... jij maakt het gezellig
Foei mannetje, billenkoek voor jou!quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vanochtend heb ik al 2 posts gepost![]()
Zullen wij hem straffen?quote:
Van wie krijg ik die billenkoek?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Foei mannetje, billenkoek voor jou!
Dat is slecht voor hem hoorquote:
van NBTquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Van wie krijg ik die billenkoek?![]()
En ik zondag van jouquote:
L.noquote:
Zullen we hem allemaal negeren. Blijft het vanzelf wegquote:
Dankjewelquote:
Dat is een optiequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zullen we hem allemaal negeren. Blijft het vanzelf weg
Wat ben jij lulligquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
preciesquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:27 schreef iBenny het volgende:
HT negeren lukt niet... om hem draai je niet heen
Kloptquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:27 schreef iBenny het volgende:
HT negeren lukt niet... om hem draai je niet heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gedaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:28 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb net sinterklaas inkopen gedaan
Kwaakquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:28 schreef honkeytonk het volgende:
En nu heb ik 18 manieren nodig op "Kwak" te schrijven, (dat geluid van een eend!)
oke leuk kerstinkopen doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:29 schreef Stuart het volgende:
Ik merk dat ik te lui ben om inkopen te gaan doen maar zal denk ik straks toch maar even gaan
Ze hebben niet eens Sinterklaas in Engelandquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:29 schreef Stuart het volgende:
Ik merk dat ik te lui ben om inkopen te gaan doen maar zal denk ik straks toch maar even gaan
Ik vind er niet zoveel aan eigenlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke leuk kerstinkopen doen
Nee, maar wel Kerstquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze hebben niet eens Sinterklaas in Engeland![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:28 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb net sinterklaas inkopen gedaan
Dan heb je nog tijd zatquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:30 schreef een kleine muis het volgende:
[..]
Nee, maar wel Kerst
Sinterklaas is voor kleine kinderen
Ach, je hebt nog genoeg tijd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar wel Kerst
Sinterklaas is voor kleine kinderen
Op zich wel maar ik wil de drukte van zaterdag/zondag vermijdenquote:
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Komt je username dan ergens anders vandaan?
Tot zo mopquote:
Ik weet niet hoe het met Engeland zit met koopavonden, dus succes ermee.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich wel maar ik wil de drukte van zaterdag/zondag vermijden
het valt nog meequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
als jullie zo doorgaan word het wel heel klef
Dankje. Er zijn veel winkels open tot 10 uur als je naar Westfields gaat maar dat is heel druk. Andere grote winkelgebieden tot 8 of 9 uurquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met Engeland zit met koopavonden, dus succes ermee.
Dan hebben we een dweil nodig om het schoon te houdenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
als jullie zo doorgaan word het wel heel klef
Wat is er mis met je wangen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:33 schreef Geert de Wild het volgende:
[..]
HT kap daar eens mee, mijn wangen
Ah cool zeg.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankje. Er zijn veel winkels open tot 10 uur als je naar Westfields gaat maar dat is heel druk. Andere grote winkelgebieden tot 8 of 9 uur
Okquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:33 schreef iemand waarvan ik niet weet hoe hij heet het volgende:
[..]
Naam (2e)
Ik geef altijd absurd veel geld uit en kan nooit wachten met geven dus geef het zodra ik de persoon in kwestie ziequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:33 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het wel leuk om kerstkado's te kopen, probleem is alleen dat ik nooit weet wat
Markquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OkWat is je eerste naam eigenlijk?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geef altijd absurd veel geld uit en kan nooit wachten met geven dus geef het zodra ik de persoon in kwestie zie
ja dat doen wij ook altijdquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier moet het eerst onder de boom om zo omstebeurt het cadeau te pakken
Daar doe ik het voor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:36 schreef de hoofdredacteur het volgende:
[..]
Schattig
[..]
niet iedereen vindt het grappig maar ik wel
Schattigquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Schattig
[..]
niet iedereen vindt het grappig maar ik wel
Dat kan ik dus niet. Ik leg het neer en dan zeg ik. Pak maar uit. Terwijl mensen dat niet willen maar ik wil dat omdat ik het geven gewoon leuk vindquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier moet het eerst onder de boom om zo omstebeurt het cadeau te pakken
doe je jas aanquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:37 schreef L.no het volgende:
Ik moet een cake maken, maar de keuken is net zo koud als buiten.
Geen zin.
Ik vind het maar kutquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat doen wij ook altijd
Kun je niet even een kachel aanzetten daarquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:37 schreef L.no het volgende:
Ik moet een cake maken, maar de keuken is net zo koud als buiten.
Geen zin.
Die werkt nooit! Kankerkachelquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je niet even een kachel aanzetten daar
En moet ik handschoenen dragen? Dan kan ik geen cake maken.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je niet even een kachel aanzetten daar
handschoenen zonder vingersquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:38 schreef L.no het volgende:
[..]
En moet ik handschoenen dragen? Dan kan ik geen cake maken.
ja dat ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is pas kewl als die boom op die gene omvalt
Dan kan ik net zo goed geen handschoen dragen, want de kou bij de vingertop is het pijnlijkst.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
handschoenen zonder vingers
Gewoon doen!quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed geen handschoen dragen, want de kou bij de vingertop is het pijnlijkst.
Ik ga het gewoon doen.
Dat hoort een dame niet te etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is tofquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:42 schreef tdrone het volgende:
jay! iemand heeft een nieuw icon voor me gemaakt!
blokjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:42 schreef tdrone het volgende:
jay! iemand heeft een nieuw icon voor me gemaakt!
Daar krijgen mannen vreemde gedachten vanquote:
ow ik begrijp hem alquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar krijgen mannen vreemde gedachten van
Mannen hebben sowieso al vreemde gedachtenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar krijgen mannen vreemde gedachten van
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, tuurlijk heb je eieren
Nee, niet alleen ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow ik begrijp hem al![]()
jij denkt teveel door
Nah, dat hoeft niet. Ik stuur mijn vriend straks naar zijn ouders om eieren te halen. Dat wilde hij sowieso doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
handig weer, zal ik ze naar je toesturen L.no?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, tuurlijk heb je eieren
namen en rugnummers?quote:
lief van hemquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, dat hoeft niet. Ik stuur mijn vriend straks naar zijn ouders om eieren te halen. Dat wilde hij sowieso doen
Hij houdt toch veel van sneeuw, dus ik laat m mooi buiten spelen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
namen en rugnummers?
[..]
lief van hem
lekker voor hemquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij houdt toch veel van sneeuw, dus ik laat m mooi buiten spelen.![]()
je kan niet plukken van een kale kipquote:
HAHAHAHAH! JIJ BWENT EEN KALE KIPTquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
lekker voor hem
[..]
je kan niet plukken van een kale kip
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
HAHAHAHAH! JIJ HEBT EEN KALE KIPT
hahaa ja maar wel van chocoladequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
HAHAHAHAH! JIJ BWENT EEN KALE KIPT
vieze meukquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:50 schreef honkeytonk het volgende:
Ik denk dat we Michhas veel blijer maken met 80¤ aan pepernoten
Dan ruk ik het vlees erafquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je kan niet plukken van een kale kip
Hier gaan ze voor 50cent per zak over de toonbankquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:50 schreef tdrone het volgende:
nou ik wou gisteren pepernoten gaan halen eerst bij de jumbo toen naar de kruidvat overal uitverkocht
Je moet die zooi ook in augustus kopen. Dan verkopen ze het al. Nu hebben mensen het heel erg nodig.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:50 schreef tdrone het volgende:
nou ik wou gisteren pepernoten gaan halen eerst bij de jumbo toen naar de kruidvat overal uitverkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |