[..]quote:
Altijd positief blijven..quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:46 schreef Waaghals het volgende:
ach volgend jaar hebben jullie allemaal een vriendin
neequote:Op woensdag 8 december 2010 00:53 schreef FOKkû het volgende:
Waarom reageren zo weinig mensen in dit topic, hebben jullie soms iets beters te doen?
wat een onzeker watje, zo blijf je inderdaad vrijgezelquote:Op woensdag 8 december 2010 00:53 schreef CecilBDemented het volgende:
Hoe is het opgelost!
gewacht tot zij ging reageren!
Ik had mijn ding gedaan!
excuses ( ja want ik had gezegd het jammer te vinden dat ze niet kwam) mannen dat willen vrouwen niet horen!!
zondag gesprek gevoerd ( gaf ook niet de gewenste resultaten)
dan maar bosje bloemen gister gebracht ( toen ik kreeg ik naar bijna 30 uur een reactie dat ik dat echt niet had hoeven doen)
ik hoop dat het nu goed is![]()
Conclusie, volgende keer wil ik bloemen!
Loop alsjeblieft niet als een hondje achter iemand aan, vooral niet bij een meisje, en helemaal niet bij een meisje dat niet je vriendin is.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:53 schreef CecilBDemented het volgende:
Hoe is het opgelost!
gewacht tot zij ging reageren!
Ik had mijn ding gedaan!
excuses ( ja want ik had gezegd het jammer te vinden dat ze niet kwam) mannen dat willen vrouwen niet horen!!
zondag gesprek gevoerd ( gaf ook niet de gewenste resultaten)
dan maar bosje bloemen gister gebracht ( toen ik kreeg ik naar bijna 30 uur een reactie dat ik dat echt niet had hoeven doen)
ik hoop dat het nu goed is![]()
Conclusie, volgende keer wil ik bloemen!
Haha, ze kan me in ieder geval niets maken nu!quote:Op woensdag 8 december 2010 01:14 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Loop alsjeblieft niet als een hondje achter iemand aan, vooral niet bij een meisje, en helemaal niet bij een meisje dat niet je vriendin is.
Oke, goed zo. Je had het echter helemaal niet moeten doen. Nu denkt ze dat je in d'r friendzone bent gestapt, en groeit haar kapsones alsmaar meer. Pas daar voor op!quote:Op woensdag 8 december 2010 01:18 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
Haha, ze kan me in ieder geval niets maken nu!
en het was voor mij een goede test of ze een geweten heeft!
dit was overigens wel de eerste en laatste keer dat ik dit doe bij welke vrouw dan ook!
zijn ze helemaal gek geworden
laat die kapsones maar groeien, alles kan stuk ook een ego en kapsones!quote:Op woensdag 8 december 2010 01:22 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Oke, goed zo. Je had het echter helemaal niet moeten doen. Nu denkt ze dat je in d'r friendzone bent gestapt, en groeit haar kapsones alsmaar meer. Pas daar voor op!
Neequote:Op woensdag 8 december 2010 00:53 schreef FOKkû het volgende:
Waarom reageren zo weinig mensen in dit topic, hebben jullie soms iets beters te doen?
BFFquote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 11:38 schreef xenobinol het volgende:
33 jaar en nog nooit een relatie gehad die langer duurde dan 5 minuten![]()
Overigens is dat precies lang genoeg
5 minuten?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:38 schreef xenobinol het volgende:
33 jaar en nog nooit een relatie gehad die langer duurde dan 5 minuten![]()
Overigens is dat precies lang genoeg
Ik ben gewoon erg lelijk, niet aardig en leuk, heb geen geld en ben slecht in bed..... tja... dat is het denk ik welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |