Mohammed Aliquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:53 schreef Isabeau het volgende:
Voor Steer:
The condition called dementia pugilistica, or "punch drunk" syndrome, which is associated with boxers, can result in cognitive and physical deficits such as parkinsonism, speech and memory problems, slowed mental processing, tremor, and inappropriate behavior.[74] It shares features with Alzheimer's disease
haha, letterlijk!
Wat schattigquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb toen ik bijna 7 was ook 2 weken thuis gelegen met een hersenschudding. was aangereden door een auto toen ik op de fiets zat. ik heb nog steeds de slingers die ik van mn toenmalige klasgenootjes had gekregen met beterschapswensen. vól met grappige spelfouten
CFquote:
Ik zou dan al snel aan een echte bakker denken...quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:09 schreef Sarabi het volgende:
Wat lief FFTook leuk dat je ze nog steeds hebt......
Waar kan je nog mooi versierde chocoladeletters halen? Ben een beetje laat volgens mij
quote:
Of een chocolateriequote:Op vrijdag 3 december 2010 11:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou dan al snel aan een echte bakker denken...
Klinkt goed, DEquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:27 schreef DarkElf het volgende:
Al die dingen lukten niet de afgelopen maanden na die hele toestand.. buikpijn, kramp enzo.. bah! Maar blijkbaar past mijn lichaam zichzelf weer aan en kan ik dus af en toe die dingen weer eten![]()
Ik ben nog steeds wat gammel, maar ik heb lekker geslapen en ik ga mijn deadline van vanmiddag easypeasy halen. En ik ga een beleefd-pinnige mail sturen aan de opdrachtgever. Wat een drammerquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
CF![]()
Hoe gaat-ie met jou? Voel je je inmiddels weer iets beter of nog steeds aan het kwakkelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |