En Unleashed staat voor 3 oktober gepland.
Beide data zijn euro street dates en zijn ONGEVEER.
quote:Weet je ook wat The Sims, Deluxe Edition ongeveer in gaat houden?
Op vrijdag 12 juli 2002 02:00 schreef Khadgar het volgende:
Sterker nog, er komt ook een 'The Sims, Deluxe Edition'! Release datum +- 20 september. (bron: release lijst voor reviewers van EA)En Unleashed staat voor 3 oktober gepland.
Beide data zijn euro street dates en zijn ONGEVEER.
quote:Whehe ja ik had het ook gelezen inderdaad
Op donderdag 11 juli 2002 22:18 schreef Marble het volgende:
Er komt weer een nieuwe expansion aan: Unleashed
En eh wat is indd die DeLuxe Edition??
quote:mijn pc is ook retetraag als ik sims aan het spelen ben, vooral als ik veel van die lapen heb hangen die bewegen.
Op vrijdag 12 juli 2002 10:31 schreef Qarinx het volgende:
Mijn pc wordt daar echt super traag van.. van al die expansions.. maar wil ze wel hebben..
ik heb nu ook alle sims edities. maar met de sims vacation voelde ik me toch wel een klein beetje vern**kt eigenlijk. vond het niet spectaculair wat je erbij kreeg.
maar uiteraard ga ik ook voor de nieuwe expansion
Niet echt opzienbarend.
Als je Sim op vakantie gaat en ergens gaat overnachten kan ie iedere kamer ingaan waar ie maar wil en gaan pitten op ieder bed dat maar vrij is.
quote:
The Sims™Deluxe Edition
PC-CDProduct Description
There has never been a better time to buy the game everyone is talking about. The Sims Deluxe combines into one premium edition the most popular PC game of all time The Sims as well as the top-selling Sims expansion pack, The Sims Livin' Large, and a host of all new exclusive features and content.Key Features
THE SIMS: Create an entire neighborhood of Sims and run or ruin their lives with the full version of the best selling PC game of all time. Help your Sims pursue careers, make friends, and find romance - or make a complete mess of things! Open-ended gameplay gives you the freedom to set your own goals and chart your Sims' destiny.
THE SIMS LIVIN' LARGE: With over 125 new items, five new career tracks with 50 new jobs and a cast of wild characters like the Grim Reaper and the Genie, this best-selling expansion pack puts your Sims into outrageous situations and settings.
SIMS CREATOR: Recreate any Sim you can imagine with this powerful new tool that allows even novice users to customize every detail of how their Sims look. Choose their clothing or create your own. Select from a variety of details like ties, jewelry and tattoos. Players can even put their own face in The Sims with this easy to use tool.
25+ EXCLUSIVE OBJECTS: Furnish your Sims' homes with two completely new design sets with over 25 objects exclusive to The Sims Deluxe.
50+ NEW CLOTHING CHOICES. A selection of modern and extreme fashion choices await your Sims.
Product Specifications
Publisher: Electronic Arts
Developer: Maxis
Ship Date: September 2002
Category: Simulation
quote:Scheelt weer een CD minder installeren en dat gekut met die crack die niet goed was, als je de eerste expansion pack installeerde.
Op woensdag 24 juli 2002 22:46 schreef Khadgar het volgende:
Het officiële persbericht over Sims: Deluxe Edition
[..]
quote:Klinkt als geldklopperij...
Op woensdag 24 juli 2002 22:46 schreef Khadgar het volgende:
Het officiële persbericht over Sims: Deluxe Edition
[..]
Ik vond Vacation idd ook wel grof tegenvallen. Maar ja dat vond ik eerst ook van Hot Date, je moet er ff aan wennen dan wordt het wel leuker. Tot nu toe ga ik weinig op vakantie met mn poppetjes. Ik probeer DarkRider en mij te laten samenwonen. Ze hebben allebei in de 90 longterm en shortterm vriendschapspunten, een rood hartje, in downtown willen ze passionate zoenen, maar of 1 van de 2 wil niet met de ander mee naar huis of dan zijn ze thuis en willen ze daar niet passionate zoenen en dus niet trouwen. Ook kadootjes geven werkt niet. (Believe me, van rode rozen tot nieuwe kleren tot een diamond ring, het helpt niet) Dus ik ben daar nog wel ff zoet mee, tot die tijd niet op vakantie.
quote:Dan kunnen ze alsnog gewoon met elkaar op vakantie hoor
Op donderdag 05 september 2002 17:30 schreef fee-tje het volgende:
Dus ik ben daar nog wel ff zoet mee, tot die tijd niet op vakantie.
quote:Dan moeten ze juist op vakantie, anders vinden ze elkaar nooit leuk
Op donderdag 05 september 2002 17:30 schreef fee-tje het volgende:
Grootste reden voor nieuwe downloads is toch het bugfixen?
En ik maar denken dat ze het gewoon deden omdat ze mij zo aardig vonden.Ik vond Vacation idd ook wel grof tegenvallen. Maar ja dat vond ik eerst ook van Hot Date, je moet er ff aan wennen dan wordt het wel leuker. Tot nu toe ga ik weinig op vakantie met mn poppetjes. Ik probeer DarkRider en mij te laten samenwonen. Ze hebben allebei in de 90 longterm en shortterm vriendschapspunten, een rood hartje, in downtown willen ze passionate zoenen, maar of 1 van de 2 wil niet met de ander mee naar huis of dan zijn ze thuis en willen ze daar niet passionate zoenen en dus niet trouwen. Ook kadootjes geven werkt niet. (Believe me, van rode rozen tot nieuwe kleren tot een diamond ring, het helpt niet) Dus ik ben daar nog wel ff zoet mee, tot die tijd niet op vakantie.
quote:daar iessie een beetje te goekoop voor. hij staat al bij me op de bestellijst maar is dus nog niet uit.
Op zondag 14 juli 2002 00:44 schreef Khadgar het volgende:
Ik gok dat die 'deluxe edition' gewoon alle uitbreidingen heeft oid. Maar ik kan er nog niets over vinden op GamePress. Hmm... Ik zal maandag bellen met het persbureau van EA (/me is officieel op de perslijst van EA Nederland)
ik heb ook bijvoorbeeld the sims collectors edition, betekend dat ik the sims en the sims het rijke leven heb in 1 pakketje.
denk dat het the sims word met een 1 uitbreiding erbij
screenshots van "beesteboel"
[centraal] the sims
en om ze zo snel mogelijk te laten trouwen enzo moet je ze veel eten geven en veel aandacht aan elkaar schenken gewoon die lui op vakantie sturen haha.
quote:Oke dan ga ik dat proberen.
Op zaterdag 7 september 2002 01:11 schreef moussy het volgende:[..]
Dan moeten ze juist op vakantie, anders vinden ze elkaar nooit leuk
Ik heb dat nou al zo vaak gehad, gaan ze pas het wipbed in als ze op vakantie zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |