Hehehe jij weet het altijd echt zo treffend te tekenen he!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef mctwigt het volgende:
humor zit er nog niet echt in, maar dat komt denk ik nog wel (deze strip is ook een mening op de missie stiekem)
[ afbeelding ]
Waarom nemen ze kippen en schapen mee naar Afganistanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef mctwigt het volgende:
humor zit er nog niet echt in, maar dat komt denk ik nog wel (deze strip is ook een mening op de missie stiekem)
[ afbeelding ]
Wie is die gast in de laatste frame?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:46 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
sorry geen brinkman, die was helaas tegen de missie dus kon geen leuke grap bedenken
overigens misschien is het nog iets te vroeg voor sapgrapjes
Lijkt me duidelijk, prostitutie is verboden in Kunduz maar beastiality is geen probleemquote:Op zondag 6 februari 2011 22:48 schreef dakraam het volgende:
[..]
Waarom nemen ze kippen en schapen mee naar AfganistanOf gaan die net zoals kwaak ook mee als soldaat?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, prostitutie is verboden in Kunduz maar beastiality is geen probleem
Bert en Erniequote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:45 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
nr. 90 al weer... haast bij de nummer 100
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:45 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Bundelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:45 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |