quote:Op maandag 27 december 2010 12:34 schreef mctwigt het volgende:
Een dag te laat maar toch:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 december 2010 12:34 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat dit de introductie is van een nieuw avontuurquote:Op maandag 27 december 2010 12:34 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
nee, dat is het niet... maar deze welquote:Op maandag 27 december 2010 23:06 schreef Wing het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit de introductie is van een nieuw avontuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door mctwigt op 02-01-2011 22:42:41 ]Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
Geen Nemo, maar Botjequote:
Dus da's niet Nemo daar onderin?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:32 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Geen Nemo, maar Botjeen nog meer bekenden
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus da's niet Nemo daar onderin?
Ow, Tom is er ook!![]()
Geweldig!!!
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:25 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie ze niet ziet:Wat zeggen de Chinezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
#3 #4
Lawl!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:26 schreef mctwigt het volgende:
jullie dachten zeker, waar blijft de grap nou hé?
Nou daar is de grap dan!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, kutjes zijn lekker!Dus een dikke pluim voor deze strip!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:26 schreef mctwigt het volgende:
jullie dachten zeker, waar blijft de grap nou hé?
Nou daar is de grap dan!
[ afbeelding ]
Cool gemaakt, maar niet bepaald een grap he!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:38 schreef mctwigt het volgende:
Het duurde een tijdje maarja de vraag was er toch niet naar:
[ afbeelding ]
Grap wordt morgen wel duidelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Cool gemaakt, maar niet bepaald een grap he!
Zolang je blijft tekenen, zal ik het blijven kijkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:38 schreef mctwigt het volgende:
Het duurde een tijdje maarja de vraag was er toch niet naar:
[ afbeelding ]
Dat vliegen is moeilijk, ik knal overal tegenaanquote:Op zondag 23 januari 2011 20:55 schreef ToT het volgende:
Hij kan nog racen ook!
http://www.kongregate.com/games/sims5000/ducklife2-world-champion
Ik heb 'm nog niet eens echt geprobeerd!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat vliegen is moeilijk, ik knal overal tegenaan
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:10 schreef mctwigt het volgende:
alvast een opwarmertje voor de provinciale verkiezingen
[ afbeelding ]
je nieuwe stopwoordje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |