abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 december 2010 @ 22:54:15 #1
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89454764
Een simpele tip, kost mij niks, maar anderen zullen er vast heel veel aan hebben!

Doelgerichte enquetes doen via inVotes! Geen "Wilt u een traprenovatie? Wilt u een muntenverzameling beginnen enz." maar "Heeft u dit nieuwe produkt al eens geprobeerd, heeft u deze reclame al eens gezien/gehoord, wat vind u er van enz."

De ene week krijg je 2 enquetes, de andere week krijg je er 3, soms 2 weken niets. Je krijgt altijd een mailtje met daarin de link naar de enquete. De ene enquete is 350 punten waard, een andere 200 en mocht aan het begin blijken dat je niet tot de doelgroep behoort wordt de enquete afgebroken en krijg je 10 punten. De meeste enquetes duren gemiddeld een minuut of 4 a 5.

1000 punten = 10 euro te besteden bij oa Bart Smit online, Kijkshop online of Bol.com.

Ik spaar via dit programma dus sinds maart 2009 mijn kadobonnen bij elkaar en laat ze dan uitbetalen in november (verjaardag dochter) en december (sinterklaas.

Sinds maart 2009 heb ik dus nu voor 180 euro aan kadobonnen gespaard! Nu beginnen met sparen = volgend jaar je kadobonnen inleveren!

Meld je aan op inVotes !

https://n4.noties.nl/invotes/

(en nee dit is geen verkapte "ik krijg punten als jij je aanmeld!"-link, dit krijg ik namelijk niet!)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_89454877
geen spam?
''Altijd trek in een pilsje''
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 december 2010 @ 22:56:28 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89454901
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 22:56 schreef broodjeeimetui het volgende:
geen spam?
nee. ben dr zelf ook lid van, en het is een handige spaartip voor mensen die krap bij kas zitten :) -edit- mijn punt is, dat wanneer ik tijd heb voor die enquete's ze meestal zijn afgelopen :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 2 december 2010 @ 22:56:48 #4
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89454919
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 22:56 schreef broodjeeimetui het volgende:
geen spam?
Absoluut geen spam! Althans niet zo bedoeld! Maar wel een mogelijkheid voor diegene die het minder breed hebben om wat leuks bij elkaar te sparen!
pi_89455205
Spam ...
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 2 december 2010 @ 23:02:23 #6
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_89455250
Dus 12 enquetes invullen in een uurtje tijd levert je 30 euro op? Dat is beslist niet verkeerd, klinkt zelfs te mooi om waar te zijn...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 december 2010 @ 23:02:49 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89455274
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:02 schreef Microtubuli het volgende:
Dus 12 enquetes invullen in een uurtje tijd levert je 30 euro op? Dat is beslist niet verkeerd, klinkt zelfs te mooi om waar te zijn...
ze moeten wel beschikbaar zijn.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 2 december 2010 @ 23:03:26 #8
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89455312
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:02 schreef Microtubuli het volgende:
Als er een enquete beschikbaar is krijg je een mailtje. Soms 2 per week, soms 3 weken niets.
pi_89455476
quote:
Geef een relaxte koeknuffel belevenis voor 2 personen cadeau!

Lijkt het jullie ontspannend en leuk om een koe te knuffelen? Grijp dan nu jullie kans! Tijdens deze workshop koeknuffelen draait alles om een gezonde geest en een gezond lichaam. Jullie zullen ontvangen worden met een lekker kopje koffie of thee. Vervolgens krijgen jullie leuke en praktische tips om te onthaasten en te ontspannen. Daarna is het tijd om te gaan koeknuffelen! Trek jullie overall en laarzen aan en geniet van de lieve en zachte koeien die zon 700 kilo wegen. Als jullie dachten dat dit alles is, hebben jullie het mis. Deze ontspannende belevenis sluiten jullie namelijk goed af door middel van een heerlijk driegangen diner!

Deze unieke belevenis bevat:

* Gepersonaliseerde belevenisbon
* Ontvangst met een kopje koffie of thee
* 6 Uur durende workshop koeknuffelen voor 2 personen
* Heerlijk driegangen diner voor 2 personen

Gun jezelf of iemand anders deze onvergetelijke koeknuffel belevenis voor 2 personen, bestel direct!
http://www.yoursurprise.n(...)/natuur/koeknuffelen

Wel even reserveren, ik denk dat het nu vol zit. Dat is pas een goede tip.
pi_89455802
Idd. zo kun je ongemerkt toch aardig wat bij elkaar sparen.
Ik doe dit bij euroclix en TNS Nipo.
Loslaten, is het ultieme houden van.
  donderdag 2 december 2010 @ 23:13:48 #11
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89455864
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:12 schreef Noelle06 het volgende:
Idd. zo kun je ongemerkt toch aardig wat bij elkaar sparen.
Ik doe dit bij euroclix en TNS Nipo.
Die hebben momenteel een inschrijvings-stop, dus die wou ik nog niet vermelden :)
pi_89455902
Zijn toch inderdaad meer van dit soort akties
Euroclix, zinngeld, moneymiljonair enzo... Als dit niet onder spam valt, misschien handig om een lijstje te maken ?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 2 december 2010 @ 23:15:44 #13
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89455938
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:14 schreef vamperotica het volgende:
Euroclix, zinngeld, moneymiljonair enzo... Als dit niet onder spam valt, misschien handig om een lijstje te maken ?
Maar die geven wel een hoop meuk in je mailbox }:| inVotes vind ik tot nu toe samen met Nipo de meest makkelijke, betrouwbare en mailboxschoonhoudende spaarders!
pi_89456065
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:14 schreef vamperotica het volgende:
Idd. er zijn er wel meer.
Zinngeld pas afgemeld die vragen lijsten waren zo langdradig en dubbelzinnig en kreeg er soms wel 5 per week.
pi_89456137
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:15 schreef Ireth het volgende:

[..]

Maar die geven wel een hoop meuk in je mailbox }:| inVotes vind ik tot nu toe samen met Nipo de meest makkelijke, betrouwbare en mailboxschoonhoudende spaarders!
Dat dus. Doe zelf euroclix. Euro clix heb ook veel aangesloten online webwinkels.
Als je via hun dan besteld krijg je extra clix zo ongemerkt is dat toch zeer zeker mee genomen!
  vrijdag 3 december 2010 @ 00:56:56 #16
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89459974
Regel dat je de Makro in kan.. Het speelgoedaanbod staat deels online maar er is nog veel meer. Het scheelt soms aanzienlijk!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89476297
Ik krijg al heel lang geen uitnodigingen meer van invotes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')