aaaaaawh kusje erop?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:48 schreef Koen66 het volgende:
Grrrr weer niet de LaPo hier te pakken
Nog steeds niet gelukt
Bij TAL lukt het me af en toe, hier nog steeds nietquote:
Ooit op een dag zal het je lukkenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij TAL lukt het me af en toe, hier nog steeds niet
ja ik weet het, jij anders ook hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 22:55 schreef tdrone het volgende:
CC jij weet echt te veel meisjesnamen met a op het einde
oehh een lurker in ons middenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
En toch lurk ik ook best wel wat af
oke truste schatjequote:Op donderdag 2 december 2010 22:57 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben zo weg morgen weer om half 7 op
Welterusten alvast dan maarquote:Op donderdag 2 december 2010 22:57 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben zo weg morgen weer om half 7 op
link?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik word melig van dat meisjeslepeltopic
In SCs niet zo... dat is niet echt interessantquote:Op donderdag 2 december 2010 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oehh een lurker in ons midden
nee snap ik, maar dan blijf je alsnog een lurkerquote:Op donderdag 2 december 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
In SCs niet zo... dat is niet echt interessant
mwah, sommige SC's heb ik wel eens in gelezen maar nooit gepostquote:Op donderdag 2 december 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, dat kloptquote:Op donderdag 2 december 2010 23:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee snap ik, maar dan blijf je alsnog een lurker
Ik lees in SC's zelfs maar 5 posts ofzo terug maximaal.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
haha geeft nietquote:Op donderdag 2 december 2010 23:02 schreef Koen66 het volgende:
hahaha weet nu dus pas wat een Lepel topic is
ik heb geenidee, ik ben slapen morgenochtendquote:Op donderdag 2 december 2010 23:02 schreef tdrone het volgende:
alhoewel morgenvroeg zal het wel dood zijn als de halve SC naar disturbed is geweest
Weltrustenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:02 schreef tdrone het volgende:
nu ben ik echt weg mensen tot morgen he!
Ik lees TAL altijd terugquote:Op donderdag 2 december 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik lees in SC's zelfs maar 5 posts ofzo terug maximaal.
vetquote:Op donderdag 2 december 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
En ik lees mijn eigen gequote posts. Want die zijn roze.
Waarom is dat danquote:Op donderdag 2 december 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
En ik lees mijn eigen gequote posts. Want die zijn roze.
Ligt eraan hoe het gezegd wordt maar ik hou het op gestoordquote:
Sweet dreams CCquote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga slapen, tot morgen schatjes![]()
![]()
![]()
truste CC-tjequote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga slapen, tot morgen schatjes![]()
![]()
![]()
owja daar hadden ze het over dat Ezechielk NBT ging nemenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:06 schreef tdrone het volgende:
disturbed is een amerikaans hardrockband
NBT
Ezechielk
Lipjes
zijn erheen
zow, heftigquote:Op donderdag 2 december 2010 23:06 schreef tdrone het volgende:
NBT
Ezechielk
Lipjes
zijn erheen
Ik gaf slechts de betekenis van het woordquote:Op donderdag 2 december 2010 23:06 schreef tdrone het volgende:
NBT
Ezechielk
Lipjes
zijn erheen
zal d'r vriend leuk vindenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja daar hadden ze het over dat Ezechielk NBT ging nemen
Alweerquote:Op donderdag 2 december 2010 23:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dankje Benny, het was kort maar krachtig
oke ik hoef jou ook niet in mn bed te hebbenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:07 schreef tdrone het volgende:
doei CC (laat mijn hand nu maar weer los)
hier in deze SC?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vermoedde ik al
maar er gebeuren raardere dingen
ik ga ook meer omdat mijn vriendengroep gaat niet omdat ik megafan vanquote:Op donderdag 2 december 2010 23:09 schreef Koen66 het volgende:
ik ga ook liever naar Dance Valley ofzo
ik had er echt nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 2 december 2010 23:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ga ook meer omdat mijn vriendengroep gaat niet omdat ik megafan van
(vind wel dat ze leuke nummers ertussen hebben)
belsequote:Op donderdag 2 december 2010 23:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke maar nu ga ik want ik moet PD nog bellen, doeidoei![]()
jij zegt hetquote:Op donderdag 2 december 2010 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je mist ons te erg... je kan neit zonder ons
dankuuquote:
Welterusten Koenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:11 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 gaat er ook van tussen, slapen
Welterustenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:12 schreef Michhas het volgende:
Michje gaat slapentot morgen peoplezz
![]()
![]()
Nee, maar kijk hier ook niet echt veelquote:
Je hebt ons alweer verlaten?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar kijk hier ook niet echt veel
Nee, dat is alleen omdat het nu dus zo rustig isquote:
Jij bent er niet geweest tochquote:
Duik lekker je bed in dan. Zorg dat er een schone deerne is om je te verzorgen enzulksquote:Op vrijdag 3 december 2010 06:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee
Ik meld me ziek vandaag, voel me niet goed
Haha mijn vriendin komt vanavond welquote:Op vrijdag 3 december 2010 06:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duik lekker je bed in dan. Zorg dat er een schone deerne is om je te verzorgen enzulks
Stofzuigen, dweilen, was draaien, badkamer poetsen, wc poetsen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 06:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha mijn vriendin komt vanavond wel
En wat gaat u doen madame?
Dat zit bij mij ook vaak in de planningquote:Op vrijdag 3 december 2010 06:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stofzuigen, dweilen, was draaien, badkamer poetsen, wc poetsen.
Althans dat zit in de planning
Ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 3 december 2010 06:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat zit bij mij ook vaak in de planninghet gebeurt een stuk minder vaak
Als je dat echt allemaal gaat doen ben je wel goed bezig
Of een schoonmaaksterquote:Op vrijdag 3 december 2010 06:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik betwijfel het![]()
Op momenten als dit zou ik willen dat ik een klein rotflatje had
Dat ben ik zelf toch alquote:Op vrijdag 3 december 2010 06:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Of een schoonmaakstereen heeeele sexy schoonmaakster
Ik ben helemaal geen fan van borsthaar stiekemquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen fan van borsthaar stiekem
NBT en lipjes zijn vrij toch vanwege concert van gisteren?quote:
Was lipjes er ook dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NBT en lipjes zijn vrij toch vanwege concert van gisteren?
Brak werkenquote:
Boh, doe mij eens wat, jij hebt langer geslapen dan ik.quote:
Ook maar 4 uurtjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Boh, doe mij eens wat, jij hebt langer geslapen dan ik.
Doe daar eens de helft van?quote:
En vanavond gewoon door naar de kroegquote:
Slapen? Wasda?quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vanavond gewoon door naar de kroeg![]()
Who needs sleep
Jij snapt hem.quote:
Blokjesquote:
Paracetamolquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij snapt hem.
Leven op koffie en paracetamol
Ja, echt vetquote:
Dude..quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:38 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.stralendesterren.nl/prijsvraag.htm
Aww toe zeg me dat je de grap wel snaptequote:
quote:[..]
Ja, echt vet
Hoi Ez, jij komt morgen niet he?quote:
echt jou type EZ!quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:38 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.stralendesterren.nl/prijsvraag.htm
Collega'squote:
Ja, maar paracetamol is voor mietjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww toe zeg me dat je de grap wel snapte
Wie wat waar komen morgen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoi Ez, jij komt morgen niet he?
Ik zal het doorgeven aan zequote:Op vrijdag 3 december 2010 08:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Collega's
[..]
Ja, maar paracetamol is voor mietjes
quote:[..]
Wie wat waar komen morgen?
Zekerquote:
Ik geloof er geen klapkut van. Heb jij dat carnavalsnummer van Kutschurft trouwens? Vast wel he.quote:
Devildriver en 36CF.quote:[..]
Ja, maar paracetamol is voor mietjes
[..]
Wie wat waar komen morgen?
Ik zo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik geloof er geen klapkut van. Heb jij dat carnavalsnummer van Kutschurft trouwens? Vast wel he.
Nope.quote:[..]
Devildriver en 36CF.
20.20 begon Papa Roach, die deden 3 kwartier, podium ombouwen en toen Disturbed. Geen idee hoe laat het precies afgelopen wasquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:44 schreef tdrone het volgende:
hoe lang duurde het deel van papa roach en disturbed Ez? (dan weet ik hoe laat ik zondag zeker daar moet zijn)
Bij disturbed stond je toch wel vooraan he. Op die foto stond je wel heel erg achteraanquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zo.
Geen idee, titel?
[..]
Nope.
Wie staan er trouwens binnenkort in Sneek?
[..]
20.20 begon Papa Roach, die deden 3 kwartier, podium ombouwen en toen Disturbed. Geen idee hoe laat het precies afgelopen was
Kanus carnavalsmix?quote:
Oke ik zal aan je denken als ik bij 36CF aan het soppen ben. Of niet natuurlijk.quote:[..]
Nope.
Wie staan er trouwens binnenkort in Sneek?
Uiteraard. En het was een beetje vertekend beeld, ik stond toen ongeveer in het midden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij disturbed stond je toch wel vooraan he. Op die foto stond je wel heel erg achteraan
Oh, nee, heb ik nietquote:
Succesquote:[..]
Oke ik zal aan je denken als ik bij 36CF aan het soppen ben. Of niet natuurlijk.
hetbolwerk.nl
serieus niet? Verdomme.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uiteraard. En het was een beetje vertekend beeld, ik stond toen ongeveer in het midden.
[..]
Oh, nee, heb ik niet
Wie wat waar?quote:[..]
Succes
Hm, ze hadden het toch over DD
Nopequote:Op vrijdag 3 december 2010 09:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
serieus niet? Verdomme.
[..]
Wie wat waar?
Neequote:
jammerquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope
Vrienden van vakantie, DD, Sneek.
[..]
Nee
NBT was ik wel heel dichtbij, maar teringdruk bij de trappen. Simpelweg misgelopen dus.
HeatWave en MarijkeZwolle wel gezien en gesproken trouwens.
Oke. Ik ben er ook.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope
[..]
Nee
NBT was ik wel heel dichtbij, maar teringdruk bij de trappen. Simpelweg misgelopen dus.
Kon heetwijf nog wel normaal lopen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope
[..]
Nee
Vond ik ook jaquote:
Ja, het was aan het begin van de avondquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kon heetwijf nog wel normaal lopen?
Hij heeft vakantie he. Dus heb het idee dat het helemaal niet uitmaakt of je hem aan het begin van de avond of aan het eind tegenkomtquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, het was aan het begin van de avond
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:22 schreef tdrone het volgende:
nee maar aan jou ligt het niet geloof ik 530 posts gisteren
gezocht een levenquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
valt nog mee![]()
Benny had er een keer iets in de 700
Dat heb ik ook gehad.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
valt nog mee![]()
ja mijn hoogste postaantal is 510, dat is niks vergeleken met Bennyquote:
Ja man, in 10 minuten een topic vol posten enzoquote:
nee dat lijkt me verstandig, dan wordt je baas boos, succesquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:37 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ga maar even werken want als ik in men blijf komt er niks gedaan
Zoiets doe jij toch nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja man, in 10 minuten een topic vol posten enzo_!
enzo? nou het is best wel veelquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja man, in 10 minuten een topic vol posten enzo_!
Hij haalt het record nog niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
valt nog mee![]()
wat is het record dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij haalt het record nog niet.
Niet alleen neequote:
Mja, vroeger was ik een beste baggeraar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
enzo? nou het is best wel veel
aha oke ik snap hetquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet alleen nee
[..]
Mja, vroeger was ik een beste baggeraar.
1970 had Piranhia volgens mij, en later is dat nog een keer verbroken.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
1970 had Piranhia volgens mij, en later is dat nog een keer verbroken.
Ja was verbroken? Ik dacht dat die poging mislukt wasquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
1970 had Piranhia volgens mij, en later is dat nog een keer verbroken.
Niet erkend volgens mij.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja was verbroken? Ik dacht dat die poging mislukt was
Dat kan ook.quote:
Gewoon niet doen dan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ook.
Ruilen van huis? Ik heb zo geen zin om hier aan de schoonmaak te gaan. Sowieso omdat het mijn keet niet is maar ook omdat het teveel tijd in beslag neemt
Dan doe jeh etn iet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ook.
Ruilen van huis? Ik heb zo geen zin om hier aan de schoonmaak te gaan. Sowieso omdat het mijn keet niet is maar ook omdat het teveel tijd in beslag neemt
Ja moetquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gewoon niet doen dan.![]()
Poetsvrouw zorgt momenteel dat het thuis weer bewoonbaar word
Met de Franse slag iddquote:
succes met schoonmaken dan alvastquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja moet_!
Iets met zakgeld
[..]
Met de Franse slag idd
Komt goed.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
succes met schoonmaken dan alvast![]()
Zakgeld?quote:
hehe dat is wel beterquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed.
Even laptop aansluiten op de radio, pendulum keihard aan en dan ben ik zo klaar. Hoop ik.
Ja precies zoals ik het zeg. Zakgeldquote:
Ben je daar niet een beetje oud voor?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja precies zoals ik het zeg. Zakgeld_!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ben je daar niet een beetje oud voor?
Huppel is net 18. Kan nog net.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Alweer 18 geworden? 3e x?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dat dus_!
owja nu is het duidelijk, wel lastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:
Eeuwige jeugd enzo.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dat dus_!
Ah zo. Vervelende situatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg je nu ook geen goedkope peuken meer?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Voordeel van goddelijk zijnquote:
Eeuwig rimpelvrij, niet verkeerd eigenlijk.quote:
Nee want hij heeft een landklus komend jaar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah zo. Vervelende situatie![]()
Krijg je nu ook geen goedkope peuken meer?
zuurquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want hij heeft een landklus komend jaar.
Niet zo, ben ziek thuisgebleven vanmorgen, daarom post ik ook niet echtquote:
Die bios is ook wel chill jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hoi ik ben gisteren niet meer naar Rembrandt geweest, wel naar JT, maar de JT in nijmegen, op plein 1944 is leuker want daar hebben ze loveseats.
ow oke beterschap danquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet zo, ben ziek thuisgebleven vanmorgen, daarom post ik ook niet echt
[..]
Die bios is ook wel chill jaAlleen zo klein
Bij het Rembrandt hebben ze ook loveseatsAlleen in die grote zaal, in de kleinere zalen niet
goed hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dankuwel madame, hoe is het met jou?
Serieus ?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet zo, ben ziek thuisgebleven vanmorgen, daarom post ik ook niet echt
[..]
Die bios is ook wel chill jaAlleen zo klein
Bij het Rembrandt hebben ze ook loveseatsAlleen in die grote zaal, in de kleinere zalen niet
Was je weer wild?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
goed hoorben weer wat rustiger dan gisteravond
Harry P.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Serieus ?Dat wist ik niet. En het was Harry Potter, die draait toch overal in de grote zaal.
Wildebrasquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja eigenlijk welik postte aan een stuk door
Dat zal vastquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe valt nog wel meejij kan drukker zijn denk ik
Ik denk slapen, die voelt zich niet zo lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat zal vastMaar vandaag niet
Waar is je lover?
quote:
Joah, koppijn enzo, ik probeer me ion ieder geval rustig te houdenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik denk slapen, die voelt zich niet zo lekker![]()
Vandaag ben je rustig?
Oke doeiquote:
Ja anders wordt het alleen maar erger, alsnog sterkte ermeequote:Op vrijdag 3 december 2010 10:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Joah, koppijn enzo, ik probeer me ion ieder geval rustig te houden
[..]
Oke doei
Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja anders wordt het alleen maar erger, alsnog sterkte ermee
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gelukkig maar, je bent tof
Hey mnquote:
LATUUUHHHRRRZZZquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Joah, koppijn enzo, ik probeer me ion ieder geval rustig te houden
[..]
Oke doei
arme jijquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:41 schreef tdrone het volgende:
en gisteren friet dus daar zullen wel wat kilo's bijkomen
ik kan me daar niet druk om maken als ik wat kilo's aan zou komenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
arme jij![]()
Ajax lacht kankerpatientje uit
ziek dit
nee, als je je gewicht onder controle hebt is er geen probleem neequote:Op vrijdag 3 december 2010 10:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik kan me daar niet druk om maken als ik wat kilo's aan zou komen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee, als je je gewicht onder controle hebt is er geen probleem nee
Ik kan best lachen om harde grappen maar dit vind ik wel te ver gaan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
arme jij![]()
Ajax lacht kankerpatientje uit
ziek dit
ETEN JIJquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:45 schreef tdrone het volgende:
[..]ik weeg zelfs iets te weinig voor mijn lengte
ja daarom, hij basht gewoon iedereen die zegt dat hij ziek isquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik kan best lachen om harde grappen maar dit vind ik wel te ver gaan.
Gewoon doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
vorig jaar tenminste ik zal een ff kijken wat mijn BMI nu is
ondergewichtquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:51 schreef tdrone het volgende:
Uw BMI: 19.6
< 20 Ondergewicht
20 - 25 Ideaal gewicht
25 - 30 Overgewicht
30 - 35 Licht obees
35 - 40 Ernstig obees
40 - 50 Morbide obees
> 50 Super obees
dat is ziekquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:53 schreef eNGine10 het volgende:
Ik had pas 22. Maar probeer te groeien naar 50+. Prestatiedrang, hoe meer hoe beter.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:54 schreef tdrone het volgende:
ik pak me nog een evergreen mensen OP NAAR DE 20!
Succes ventjequote:Op vrijdag 3 december 2010 10:54 schreef tdrone het volgende:
ik pak me nog een evergreen mensen OP NAAR DE 20!
ja ik vind ventjes leukquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:56 schreef tdrone het volgende:
ventjemijn hele bureau onder de kruimels
kwam er meer door de de verpakking een beetje verer open ging dan ik dachtquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik vind ventjes leuk![]()
haha eet dan ook eens met je mond ipv met je hele gezicht
let dan ook eens op mannetjequote:Op vrijdag 3 december 2010 10:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
kwam er meer door de de verpakking een beetje verer open ging dan ik dacht
goedesmorgens!quote:
sorry mejuffrouwquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
let dan ook eens op mannetje
[..]
goedesmorgens!
in amstelveen is er nu ook zo'n UGG winkelquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:59 schreef tdrone het volgende:
FOK! geeft ism Van den Assem veel VIP cards weg voor Uggs Outlet!
hoi koen
succesquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:00 schreef tdrone het volgende:
even die halve evergreen die ni op het bureau ligt opruimen
Inderdaad, wat een afgrijselijk dingen. Echt een afknapper zelfs.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in amstelveen is er nu ook zo'n UGG winkel![]()
UGGs
moonbootsquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een afgrijselijk dingen. Echt een afknapper zelfs.
Zullen we het daar niet over hebben?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:51 schreef tdrone het volgende:
Uw BMI: 19.6
< 20 Ondergewicht
20 - 25 Ideaal gewicht
25 - 30 Overgewicht
30 - 35 Licht obees
35 - 40 Ernstig obees
40 - 50 Morbide obees
> 50 Super obees
ligt het zo gevoelligquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen we het daar niet over hebben?
Ja. Vrouw, jeweet.quote:
Leuke oorbellen. Goede keus.quote:
waar mannen wel niet op lettenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
heeft ze nou haar gulp openstaan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |