SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
Hang de vlag maar uitquote:
Was niet afgetest, werd gebruikt als 2e spits maar hij had later na het gevoel dat ze hem niet gingen gebruiken en is toen opgestapt.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:58 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hang de vlag maar uit![]()
Afgetest bij de Eagles
Feyenoord
Ja.. Jaa.. Dat is kansloos jaaaquote:
Elke cel in van Beukering's lijf heeft meer talent en kwaliteit dan Mido.quote:
lolquote:Op donderdag 2 december 2010 22:01 schreef beatrijs het volgende:
[..]
Elke cel in van Beukering's lijf heeft meer talent en kwaliteit dan Mido.
Heb van Beukering een keer in de jeugd zien spelen...quote:Op donderdag 2 december 2010 22:01 schreef beatrijs het volgende:
[..]
Mido heeft toch echt meer bereikt.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:01 schreef beatrijs het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef XDo het volgende:
Volgens vd Gijp is ie rond inderdaad.HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overgewichtig goede grap
![]()
Oh maar daarvoor hoef je niet altijd goed te zijn hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mido heeft toch echt meer bereikt.
Tomasson gaat niet meer fit worden, ik verwacht dat hij zijn contract zal gaan inleveren.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:03 schreef Adelante het volgende:
Als Thomasson weer fit is, zal Johnny toch niet meer dan waterzakdrager zijn
Denk ik ook ja. Achja Feyenoord had ook niet echt veel meer keus.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tomasson gaat niet meer fit worden, ik verwacht dat hij zijn contract zal gaan inleveren.
Die zwarte donkere spits van Excelsior misschien??quote:Op donderdag 2 december 2010 22:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Denk ik ook ja. Achja Feyenoord had ook niet echt veel meer keus.
Die zal na de winterstop weer fit zijn. Gelukkig is hij nu fatsoenlijk geholpen aan zijn teen.quote:
Die heeft iets met z'n tenenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |