Dan moeten we ook een kekke bannerquote:Op donderdag 2 december 2010 20:54 schreef Duderella het volgende:
Dit moet eigenlijk maar een vaste OPee worden.
ja hallo, moet hier lezen en uitzending gemist kijken.. heb het hartstikke drukquote:
Kun je welquote:
Ik was hier geheel niet van op de hoogte en vind dat dit dictatoriaal tot stand is gekomenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CUL SC-reglement
Art 0. PdeHoog heeft altijd gelijk!
Art 1. Gebruiker zal AL-TIJD teruglezen maar niet noodzakelijkerwijze reageren
Art 2. Gebruiker zal AL-TIJD posten wat hij of zij gegeten heeft.
Art 3. Tenminste een maal per 24 uur zal een CUL gerelateerde post moeten worden geplaatst.
Art 4. Gebruiker zal ook in andere CUL topics posten teneinde het forum levendig te houden. Een minimum van 3 topics per maand is vereist. Voor elk topic minder zal gebruiker elke gebruiker van de CUL SC per TNT koerier een zelfgebakken object doen toekomen.
Ik al op 0.quote:
Er is geen regel vijfquote:
What's new op FOK!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was hier geheel niet van op de hoogte en vind dat dit dictatoriaal tot stand is gekomen
Skip dat UG danquote:Op donderdag 2 december 2010 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja hallo, moet hier lezen en uitzending gemist kijken.. heb het hartstikke druk
Wrom per TNT koerierquote:Op donderdag 2 december 2010 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CUL SC-reglement
Art 0. PdeHoog heeft altijd gelijk!
Art 1. Gebruiker zal AL-TIJD teruglezen maar niet noodzakelijkerwijze reageren
Art 2. Gebruiker zal AL-TIJD posten wat hij of zij gegeten heeft.
Art 3. Tenminste een maal per 24 uur zal een CUL gerelateerde post moeten worden geplaatst.
Art 4. Gebruiker zal ook in andere CUL topics posten teneinde het forum levendig te houden. Een minimum van 3 topics per maand is vereist. Voor elk topic minder zal gebruiker elke gebruiker van de CUL SC per TNT koerier een zelfgebakken object doen toekomen.
Who caresquote:
Per kaasmobiel dan maar?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wrom per TNT koerierObjection
Ik dacht even dat je jezelf ging verkopen maar het was een url naar een fotoquote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef Duderella het volgende:
Tevens:
[ [url=
Mag voor een paar tientjes ook weg.
jawel! groeten uit de rimboe van gisteren, was leukquote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Skip dat UG danNiet interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |