Tegenwoordig heb je een knopje waarop staat.. Open een nieuw deel.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Daar halen mensen toch de OP vandaan of is dat al heel lang niet meer?
LATER!
quote:
There's where the money is.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch mooi dat het WK van 2022 naar Qatar gaat. Een land waar de sharia heerst en waar geen alcohol geschonken mag worden. Vrouwen zijn onderdanig en mogen geen auto besturen
Mja, zoietsquote:Op donderdag 2 december 2010 17:18 schreef Intelligence het volgende:
Als je als vrouw in Qatar met een Bavariajurkje gaat lopen krijg je 80 stokslagen.
Ha skatquote:
Ach ik gun het ze wel. Een groot land met een rijke voetbalgeschiedenis, dat Qatar...quote:Op donderdag 2 december 2010 16:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch mooi dat het WK van 2022 naar Qatar gaat. Een land waar de sharia heerst en waar geen alcohol geschonken mag worden. Vrouwen zijn onderdanig en mogen geen auto besturen
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, op de terugweg vanuit veldhoven.
Eindelijk uit de buurt van eindhoven
You like fishsticks?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Yumyum. Vissticks, rijst, hachee, brocolli en wat lasagne gehad.
Kliekjesdag
Ja volgens mij had ik dat ook al een jaar niet gehad.quote:
Een instant klassieker!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
What are you, a gay fish?
south park
Lekker!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En voor zaterdag een sauna en massagedagje gereserveerd![]()
Oooh, wat heb ik er zin iiiiin
Wat niet?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat he'j noe weer flikt dan?
Ik kan het élke dag wel eten...quote:Op donderdag 2 december 2010 18:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja volgens mij had ik dat ook al een jaar niet gehad.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 19:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kan het élke dag wel eten...
Maar aj dan toch mot skoffl'n, miene stoep mag ie wel veeg'n...quote:Op donderdag 2 december 2010 19:32 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Ik heb wel twitter, zet ik dit soort zaken niet op trouwens.
A'j Robin dan 2 euro geeft wil hij dat mischien ook wel eemn doen.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:38 schreef 100% Tukker het volgende:
Pfff, auto zo weer sneeuwvrij maken...
Plisie misschien niet, ik wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Ajoh. Net of de plisie dat erg vindt.
Jammer. Wat moet je doen dan? Weet je dat al.quote:
Ja, cursus alcohol en middelen.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jammer. Wat moet je doen dan? Weet je dat al.
Ja, jouw 'nat' druipt nog net niet uit m'n beeldscherm...quote:Op donderdag 2 december 2010 19:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Als ik jou zie en spreek altijd toch
Ie hat toch ne wout aan de bek houwt, o nie dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:51 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Ja ook nogHeb aardig wat uur te pakken.
Helaas kwam daar ook een 'voorwaardelijk' bij die ik nu al heb opgebruiktquote:Op donderdag 2 december 2010 19:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ie hat toch ne wout aan de bek houwt, o nie dan?
da's ook niet slim dan he.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:54 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Helaas kwam daar ook een 'voorwaardelijk' bij die ik nu al heb opgebruikt
Maar ik ga nu bier zuipehhhhhhh. Later.
Ach ze hebben geld zatquote:Op donderdag 2 december 2010 20:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
OMG, de Russen moeten zo goed als alles wat nodig is voor het WK nog bouwen
Ciaoquote:Op donderdag 2 december 2010 20:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Ome Tukker wuift u allen vaarwel.
Henig anquote:Op donderdag 2 december 2010 20:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Ome Tukker wuift u allen vaarwel.
Klopt. Maar op die manier komt er nooit een Wk in nederlandquote:Op donderdag 2 december 2010 20:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar zo is het wel.
Money is power!
Willen we dat dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:18 schreef BeHappy20 het volgende:
[..]
Klopt. Maar op die manier komt er nooit een Wk in nederland
Oej, dat had je denk ik beter niet kunnen zeggenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef BeHappy20 het volgende:
Twents en Drents is toch bijna hetzelfde
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, jouw 'nat' druipt nog net niet uit m'n beeldscherm...
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef BeHappy20 het volgende:
Aiquote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef BeHappy20 het volgende:
Fries en Nederlands ook.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef BeHappy20 het volgende:
Italiaans en Limburgs. Dat lijkt pas op elkaar.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:29 schreef BeHappy20 het volgende:
[..]
Klopt
maar veel woorden zijn gelijk , niet qua mensen maar qua sommige woorden xD
Kiek da's twentsquote:Op donderdag 2 december 2010 20:30 schreef BeHappy20 het volgende:
Maar ik ga weer tv kijken![]()
Henig an
Ik versta beiden nietquote:Op donderdag 2 december 2010 20:27 schreef BeHappy20 het volgende:
Oja tuurlijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welnee, dat is Drents, is toch hetzelfde
Twents is niet moeilijk hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik versta beiden niet
Laren gld - twente lijken wel op elkaar
of iig sommige woordjes die ik ken
Echt plat Twents best wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twents is niet moeilijk hoor
idem.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik versta het wel
Spreek het alleen voor geen kut.
Echt Twents is wel moeilijkquote:Op donderdag 2 december 2010 20:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twents is niet moeilijk hoor
Ik bedoelde dan ook dat het niet moeilijk te verstaan is.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Echt Twents is wel moeilijk
al helemaal als je het verder niet spreekt
Ik spreek kleine dingen al verkeerd uit
wat wij doen / tukkers = plat praten - woorden inslikken
ooh hahaquote:Op donderdag 2 december 2010 21:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook dat het niet moeilijk te verstaan is.
Dit is die aflevering dat ik 'm ook zag bij ons daar in de wijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:35 schreef Assiej het volgende:
Derek op TV in Delden
was dat toen niet van toen jij geinterviewd werd David??
Superr vet ditquote:Op donderdag 2 december 2010 21:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dit is die aflevering dat ik 'm ook zag bij ons daar in de wijk.
Als ik het zie denk van HUH maar toch geloof ik er niet in.quote:
Ik had er graag naar toe gewildquote:Op donderdag 2 december 2010 21:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als ik het zie denk van HUH maar toch geloof ik er niet in.
Mede vanwege die sceptici die zo'n test had waar hij faliekant voor zakte.
Ja maar dan moet hij mij er uit pikken, mischien dat ik het dan geloof.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik had er graag naar toe gewild
naar zo'n show
Geen idee, kijk niet naar die (naar mijn mening) onzin.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:35 schreef Assiej het volgende:
Derek op TV in Delden
was dat toen niet van toen jij geinterviewd werd David??
Heb jij iemand verloren dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar dan moet hij mij er uit pikken, mischien dat ik het dan geloof.
Dat kanquote:Op donderdag 2 december 2010 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee, kijk niet naar die (naar mijn mening) onzin.
Ik ben nog wakkerquote:Op donderdag 2 december 2010 23:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
De rest is ook aan t slapen ofzo? Wat een stilte hier.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 07:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nicole![]()
Om 17:00 16:30 weekend indd
Rottahdams ja? Die mooie stad met de Coolsingelt?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Twents is lelijk. Rotterdams is mooi.ja toch, niet dan?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:25 schreef Intelligence het volgende:
Mooi de auto aan puin gereden vanmorgen
binnen NL geldt het rijbewijs ook als geldig ID, voor reizen naar het buitenland moet een ID-kaart of paspoort getoond kunnen worden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Joepie. De schoonmaakster heeft mijn paspoort kwijt gemaakt
Nou maar hopen dat ze bij het hotel mijn rijbewijs accepteren als legitimatiebewijs.
Ja, weet ik wel. Maar op mn bevestiging staat dat ik mn paspoort of ID mee moet nemen. Ik heb alleen en paspoort en rijbewijs. En mijn paspoort ben ik nu dus kwijt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:33 schreef omearos het volgende:
[..]
binnen NL geldt het rijbewijs ook als geldig ID, voor reizen naar het buitenland moet een ID-kaart of paspoort getoond kunnen worden.
Hee, ze maakt niet schoon in Amersfoort he..quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:38 schreef 100% Tukker het volgende:
En de Sybian, de Sling, de Double Dong, de...
Schade wat ik zo zag, de onderlip, en de keienvanger, deel van het front dus .... lag een brok ijs op de A35 dat van zon kut vrachtwagen (sorry Redbaron) was afgewaaid ....quote:
Klinkt als een schoonmaker met bijverdiensten, paspoort zal ook wel geld op brengenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, weet ik wel. Maar op mn bevestiging staat dat ik mn paspoort of ID mee moet nemen. Ik heb alleen en paspoort en rijbewijs. En mijn paspoort ben ik nu dus kwijt.
En al accepteren ze mijn rijbewijs, dat geeft mij mijn paspoort nog niet terug.
Ben echt al zoveel dingen kwijtgeraakt door die snol. Ik ruim altijd mijn kamer netjes op zodat ze alleen maar hoeft schoon te maken, en TOCH ruimt zij altijd nog wel weer dingen op.
Er zijn ook al 4 leesboeken verdwenen..
Matig jongen. Zie regelmatig ijsschotsen van trucks afvliegen...quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:39 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Schade wat ik zo zag, de onderlip, en de keienvanger, deel van het front dus .... lag een brok ijs op de A35 dat van zon kut vrachtwagen (sorry Redbaron) was afgewaaid ....
lastig. Vervelend zo'n schoonmaaksterquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, weet ik wel. Maar op mn bevestiging staat dat ik mn paspoort of ID mee moet nemen. Ik heb alleen en paspoort en rijbewijs. En mijn paspoort ben ik nu dus kwijt.
En al accepteren ze mijn rijbewijs, dat geeft mij mijn paspoort nog niet terug.
Ben echt al zoveel dingen kwijtgeraakt door die snol. Ik ruim altijd mijn kamer netjes op zodat ze alleen maar hoeft schoon te maken, en TOCH ruimt zij altijd nog wel weer dingen op.
Er zijn ook al 4 leesboeken verdwenen..
Da's schrikkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:39 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Schade wat ik zo zag, de onderlip, en de keienvanger, deel van het front dus .... lag een brok ijs op de A35 dat van zon kut vrachtwagen (sorry Redbaron) was afgewaaid ....
Goeiemojn! Zo ff naar me broer. Die heeft sleutel van z'n nieuw gebouwde huis gekregen. En dan door naar de knipper.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
Heb jij iemand verloren dan?
Dat accent, twentse/plat hehe
Als ik dat zo hoor schaam ik me serieus dood
quote:[Moredhel] zegt:
je UI
David K zegt:
niet leuk?
[Moredhel] zegt:
Jawel, ik ben erg jaloers..
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ David: ik doe het niet. Geen idee wat me gister bezielde.zal wel door de sneeuw komen ofzo.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ David: ik doe het niet. Geen idee wat me gister bezielde.zal wel door de sneeuw komen ofzo.
De THC Express...quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:25 schreef Assiej het volgende:
Onwijse wietlucht in de trein... booah goor
Ik krijg een hond van de Sintquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik kreeg bier van Sinterklaas
Staat nu een flesje Desperados op m'n bureau
Had ik ook vanmiddag!quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:25 schreef Assiej het volgende:
Onwijse wietlucht in de trein... booah goor
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat krijg je, als je haat op Eindhoven
Lucifers eten helpt!quote:
welke nicole?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga 5 dec uit eten met Nicole
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:00 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
welke nicole?omearosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
staan er mooi bij kerelquote:Op vrijdag 3 december 2010 02:43 schreef Intelligence het volgende:
Even een crappy telefoon pic van de MK2's:
http://img34.imageshack.us/img34/3097/kopievan112110094643.jpg
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:25 schreef Intelligence het volgende:
Mooi de auto aan puin gereden vanmorgen
inmiddels al wat meer bekend? en hoe groot was dat brok wel niet dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:39 schreef Intelligence het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga 5 dec uit eten met Nicole
Uiteraard.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:00 schreef Assiej het volgende:
[..]
Je bent zeker de leukste thuis?
( je woonde op jezelf toch ? )
Ik heb gewoon all-weather velgen...quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:10 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen allemaal
net de zomervelgen gewassen en ingesmeerd met vaseline, die zijn nu klaar voor een winter lang in de schuur...
hoiquote:
veels te veel vla gegetenquote:
Ghehehehequote:Op vrijdag 3 december 2010 18:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
veels te veel vla gegeten
20.45 is er voetbal opquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, klaar met tv kiekn, wat ga ik nu es doen...
ik zing dit lied voor jou alleenquote:
Wut?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Werd ineens wakker gemaakt in m'n broertjes auto.. Heel vaag
Niet chatten vanavond?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Best irritant dat alleen m'n browser (een beetje) werkt... msn en WoW weigeren dienst
Ja, ik ben meer dood dan moe zeg maar... We waren bij de Ikea en ineens word ik wakker gemaaktquote:
Zuip dan niet zoveelquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Werd ineens wakker gemaakt in m'n broertjes auto.. Heel vaag
zoepertquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb alleen koffie gehad vandaag
quote:
quote:
blijkbaar nog niet genoegquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb alleen koffie gehad vandaag
ik ga nu de deur niet meer uitquote:
dan hej nog wat aan de dagquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:01 schreef omearos het volgende:
[..]
bedtijd
ben je er morgen ook mooi op tijd uit
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ga nu de deur niet meer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |