Paar pagina's terug werd er uitgebreid over tetten gesprokenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik snap het nog steeds niet
ja dat ga ik niet teruglezenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Paar pagina's terug werd er uitgebreid over tetten gesproken
edit: vorig topic dus
quote:
Ik leer meer dan 75% van de tijdquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:12 schreef L.no het volgende:
Stomme lapohunter. Nu wens ik je geen succes meer met leren.
quote:
[GRTDOJW] #816 Waar we geyle foto's doorsturen.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat ga ik niet teruglezen
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:14 schreef NBT het volgende:
* NBT komt stiekem nog even terug om over tieten te praten...Ik zag dat het over tieten ging! Ik heb nog tot half en dacht nu druk te zijn, echter, planning veranderd, half 3 verdwijn ik echt!
(verkapte tvp)
Hoiquote:Op donderdag 2 december 2010 14:14 schreef NBT het volgende:
* NBT komt stiekem nog even terug om over tieten te praten...Ik zag dat het over tieten ging! Ik heb nog tot half en dacht nu druk te zijn, echter, planning veranderd, half 3 verdwijn ik echt!
(verkapte tvp)
Écht nietquote:Op donderdag 2 december 2010 14:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
HT echt je draait de zaken om, je leert 25% en FOK!t 75%
Hooooooooi!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:15 schreef tdrone het volgende:
HOI NBT !!!
nu kan ik tenaminste doei zeggen
tietenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:14 schreef NBT het volgende:
(verkapte tvp)
Nee fout.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
HT echt je draait de zaken om, je leert 25% en FOK!t 75%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |