luie donderquote:Op donderdag 2 december 2010 10:51 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar eens uit mijn bed enzulks
Nog een keeerquote:Op donderdag 2 december 2010 10:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ben inmiddels weer ontdooit
zal ik ook even dikke sokken voor jou meenemen van de Action?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alleen m'n tenen zijn nog bevroren
ik ga op zoek!quote:Op donderdag 2 december 2010 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die zijn trouwens erg fijn(die zwarte, 3 voor 1,80 ofzo?)
ik mag er straks weer uitquote:Op donderdag 2 december 2010 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga op zoek!![]()
nou ja, in mijn pauze dan
Geduld, met dit weer wordt dat allemaal in rap tempo aangevuldquote:Op donderdag 2 december 2010 10:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent gek![]()
maar ik heb net gebeld en wat ik moet hebben hebben ze niet
Graagquote:Op donderdag 2 december 2010 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog een keeer
[..]
zal ik ook even dikke sokken voor jou meenemen van de Action?
die onderdelen groeien niet aan een boomquote:Op donderdag 2 december 2010 10:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geduld, met dit weer wordt dat allemaal in rap tempo aangevuld
Ik doe ze wel per koerier jouw kant op, kan wel even duren..we maken hier namelijk gebruik van fietskoeriersquote:Op donderdag 2 december 2010 10:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
GraagHeb met lamswol gevoerde schoenen aan, maar toch koude tenen
Stomme tenen zijn niet gevoerd
quote:Op donderdag 2 december 2010 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe ze wel per koerier jouw kant op, kan wel even duren..we maken hier namelijk gebruik van fietskoeriers![]()
Joh ben je gek...quote:Op donderdag 2 december 2010 10:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die onderdelen groeien niet aan een boom
zal het waarschijnlijk nieuw moeten gaan kopen![]()
Bokkepootjes!quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bakker heeft u bokkepootjes?
Nee ik loop altijd zo moeilijk
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bakker heeft u bokkepootjes?
Nee ik loop altijd zo moeilijk
Welja.... ga vooral zo door.. eerst die warme chocomel met amaretto, nu dit.. Dadelijk kan ik me niet meer beheersen hoor!quote:Op donderdag 2 december 2010 11:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een heel pak hier liggen
waarmeequote:Op donderdag 2 december 2010 11:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Welja.... ga vooral zo door.. eerst die warme chocomel met amaretto, nu dit.. Dadelijk kan ik me niet meer beheersen hoor!
quote:
quote:
wat is er lovely ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |