Dat potje was uitquote:Op donderdag 2 december 2010 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Hoe staat het met de patience, kun je een beetje winnen?
Je mag mijn voeten en sloffen wel?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:58 schreef Pien85 het volgende:
Heeft 'r iemand een paar warme voeten voor mij? Die van mij willen niet meer warm worden
Ik sudo vrijwel nooitquote:
| 1 | sudo su- |
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Schreeuwen dat ze hun smoel moeten houwe en dat ze motten maffen...
En fijn van het lang slapen. En bluh van het dromen. Heb je nog vage dingen gedroomd? Moest ik je weer ophalen in plaatsen waar ik normaal nooit kom
?
OMG OMG OMG,quote:
Is Suse fijn? Want die wilde ik ook altijd nog proberenquote:
Laterquote:Op donderdag 2 december 2010 11:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari steekt vinger op
Pien moet ook stemmen op ons![]()
Ik heb sloffen aanquote:Op donderdag 2 december 2010 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag mijn voeten en sloffen wel?
Maar dat commando moet je een keer intikken op de shell van een server met veel users aangelogdquote:
| 1 | shutdown -k now LUNCH!!! |
Ik wel, ik vergeet altijd dat die optie er ook nog isquote:Op donderdag 2 december 2010 11:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik sudo vrijwel nooit![]()
het eerste wat ik in mijn shell intik is altijd:
[ code verwijderd ]
![]()
Ja, ik wil em ook altijd nogquote:Op donderdag 2 december 2010 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG OMG OMG,
Dat shirt MOET ik hebben
Smakelijkquote:
Ja, preciesquote:Op donderdag 2 december 2010 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wel, ik vergeet altijd dat die optie er ook nog isEn sudo is my friend
![]()
[..]
Ja, ik wil em ook altijd nogAls mensen het snappen dan zijn ze tof
| 1 2 3 4 | 100 This should work properly 110 if 100 = real goto 120 else goto 300 120 That's fine 300 Call the Helpdesk |
OMG. Stiekem ben jij gewoon écht een MOORDWIJF, diep van binnenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar dat werkte de eerste keer ook al niet
Ja, wazig weer, over maffia en vluchten en druk druk druk....
Gaat het wel al wat beter met hem?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neu, die ligt gewoon nog steeds in het ziekenhuis
over een half uurtje haal ik de sokkenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:58 schreef Pien85 het volgende:
Heeft 'r iemand een paar warme voeten voor mij? Die van mij willen niet meer warm worden
Doe maar opsturenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
over een half uurtje haal ik de sokken
Ja, en de rest van de 10 paar doe ik zelf aan, want mijn voeten willen ook niet meer warm worden..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |