Nee, als je dat zelf niet wil, dan is het een ander verhaal, maar als je 'noodgedwongen' thuis zit, dan ben je, lijkt mij, blij als iemand je met de feestdagen uitnodigt. En ik zie dat hier genoeg mensen zijn die 'plek aan tafel' over hebben, dus qua goodwill zit 't hier wel goed.quote:Op maandag 6 december 2010 11:55 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik zou niet zo snel bij een vreemde aan tafel gaan zitten denk ik
Ik vrees dat versturen niet echt een optie is. Die dingen wegen dieploodquote:Op maandag 6 december 2010 19:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Over de tapijttegels.. Ik weet niet wat het kost om het te versturen (wat weegt het?) maar ik zag dat Liesje Moderator blabla op de 19e in Hoogezand is vanuit Den Haag. Misschien is dat nog een optie anders? Dan haal ik het wel op uit Hoogezand. Daar moet ik namelijk ook de rest van de tapijttegels vandaan halen :p
Ik ga haar wel even pm-en. Misschien wil ze het niet, kan het niet of gaat ze met het OV bijv..
dat was dan ook niet mijn idee :p daarom was ik ook op zoek naar een chauffeur die niet per definitie ElisaB heet.quote:Op maandag 6 december 2010 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vrees dat versturen niet echt een optie is. Die dingen wegen dieplood
Ik ga met de trein.quote:Op maandag 6 december 2010 19:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Over de tapijttegels.. Ik weet niet wat het kost om het te versturen (wat weegt het?) maar ik zag dat Liesje Moderator blabla op de 19e in Hoogezand is vanuit Den Haag. Misschien is dat nog een optie anders? Dan haal ik het wel op uit Hoogezand. Daar moet ik namelijk ook de rest van de tapijttegels vandaan halen :p
Ik ga haar wel even pm-en. Misschien wil ze het niet, kan het niet of gaat ze met het OV bijv..
Oei.quote:Op maandag 6 december 2010 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vrees dat versturen niet echt een optie is. Die dingen wegen dieplood
Dat is inderdaad wel heel zwaar om mee te sjouwen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:19 schreef Wouzziej het volgende:
haha versturen is de laatste optie, maar het is te doen. 1 pakket van 30 kg en 1 van minder dan 10kg.
indien iemand ze op kan halen is dat inderdaad de beste optie.
hahahahaha we gaan voor de chauffeur :p het is nog goedkoper om iemand zn diesel te vergoeden volgens mij hahahaquote:Op maandag 6 december 2010 20:19 schreef Wouzziej het volgende:
haha versturen is de laatste optie, maar het is te doen. 1 pakket van 30 kg en 1 van minder dan 10kg.
indien iemand ze op kan halen is dat inderdaad de beste optie.
Als je er een beetje trappen mee loopt, krijg je wel een strak kontjequote:Op maandag 6 december 2010 20:24 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is inderdaad wel heel zwaar om mee te sjouwen.
je geeft er wel weer een mooie creatieve draai aanquote:Op maandag 6 december 2010 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je er een beetje trappen mee loopt, krijg je wel een strak kontje
Look on the bright side, zeg ik altijd maarquote:Op maandag 6 december 2010 20:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
je geeft er wel weer een mooie creatieve draai aan
Da's dubbelopquote:
Je weet het ook zo heerlijk te brengenquote:Op maandag 6 december 2010 22:36 schreef asfalthooligan het volgende:
Oja wat ik nog zag in de vluggig heid als iemand nog een stoel of iets dergelijks heeft
Heb een buro neergezet voor hem ,maar hij zit nu op een chemobox.
Was al aan het zoeken
Zullen we leuk een meeting doen bij Asfaltquote:Op maandag 6 december 2010 22:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ha ik heb er al 1 gevonden in Groningen :p ik ga nu voor je mailen :p
dr schieten zo af en toe vragen door mn hoofd. Heeft je zoon sloffen? En een kruik?
En mag ik een muur blauw verven :p
Ja wanneer zullen we meeten? Morgenquote:Op maandag 6 december 2010 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zullen we leuk een meeting doen bij AsfaltVolgens mij wordt dat echt heel gezellig namelijk
Ow, schiet me te binnen: we hebben op kantoor nog een bureaustoel staan. Rood met grijze leuningen. Zit niet héél erg lekker meer geloof ik
Cat komt hier de 29e en dan gaan we ook langs Asfalt met een magnetron geloof ik, dus mss kun je met haar iets regelen?quote:Op maandag 6 december 2010 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zullen we leuk een meeting doen bij AsfaltVolgens mij wordt dat echt heel gezellig namelijk
Ow, schiet me te binnen: we hebben op kantoor nog een bureaustoel staan. Rood met grijze leuningen. Zit niet héél erg lekker meer geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |