abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89569796
Ik sneup ook al wat af
pi_89571047
ik heb net even geteld, ik heb 30 zwart grijze tapijttegels en 37 blauwe tapijttegels.en nog een aantal reststukken, daarme moet je bijna de gehele kamer kunnen betegelen.

ik ben bereid om ze op mijn kosten(en eventueel dat andere mensen ook iets bij willen leggen) op te sturen naar je.
pi_89571183
Dat zou super wezen als ze 50 bij 50 zijn dan zijn we immers klaar de zwarte om en onder het bed of andersom en de rest er om heen

Zou heel mooi zijn

thanx
pi_89571357
*O*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 5 december 2010 @ 23:47:02 #105
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89572141
woooooooooooooooooow super super super vet! Dan zorg ik dat het aangevuld word zodat je de hele kamer hebt betegeld :D met rood ofzo hahaha nee komt goed! Wouzziej waar woon je? Misschien kunnen we wat met het vervoerstopic fiksen dan kost het niks voor het vervoer. Dat zou helemaal mooi wezen.

Oh ben echt blij :D
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89573695
Wat goed zeg! *O*
Mocht het niet lukken via het vervoerstopic, dan wil ik wel wat bijdragen aan de verzendkosten, Wouzziej. :)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 6 december 2010 @ 01:06:29 #107
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89574770
ik ben ook eens sukkel. Een beetje mijn eigen reactie wissen!
Maar wat ik dus wilde zeggen, Asfalthooligan, zou jij de exacte maten willen opmeten morgen en er ook bij willen vertellen of er nog rare hoekjes e.d. in de kamer zitten. Dit ivm het versnijden van de tegels. Dan weet ik even hoeveel tegels ik er nog bij moet halen!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  maandag 6 december 2010 @ 09:57:18 #108
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_89578322
ik heb een prima midi set staan met 3cdwisselaar en radio en cassettedecks niks voor je zoon? Ik woon in sittard en werk in heerlen,kan ik wat regelen met cat22? Mag je zo hebben,ik heb al n topic geopend maar niemand reageert. ook nog een computertafel staan,maar dan wordt cat22 haar auto mss te vol?
pi_89578358
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
woooooooooooooooooow super super super vet! Dan zorg ik dat het aangevuld word zodat je de hele kamer hebt betegeld :D met rood ofzo hahaha nee komt goed! Wouzziej waar woon je? Misschien kunnen we wat met het vervoerstopic fiksen dan kost het niks voor het vervoer. Dat zou helemaal mooi wezen.

Oh ben echt blij :D
ik woon in rotterdam, en de tegels staan in Delft.
mocht het met het vervoerstopic niet lukken gooi ik ze gewoon op de post.
pi_89579324
Dcomputer meubel heb ik al (was over) misch is de midiset wel wat voor hem is het echt zijn eigen plekkie
@YskaFredriksson
zal het zo opmeten

pfff krijg ineens wel erg veel ben er wat beduust van
  Moderator maandag 6 december 2010 @ 10:47:56 #111
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_89579448
AH, heb jij een computer/laptop in huis? Dat lijkt me wel, aangezien je wel kunt internetten, dus misschien heb je iets aan een all in one printer en een TFT scherm?

(Envelop ontvangen?)
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 6 december 2010 @ 10:51:55 #112
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89579550
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:43 schreef asfalthooligan het volgende:
Dcomputer meubel heb ik al (was over) misch is de midiset wel wat voor hem is het echt zijn eigen plekkie
@YskaFredriksson
zal het zo opmeten

pfff krijg ineens wel erg veel ben er wat beduust van
ik moet eens gaan zoeken voor vrijdag(weet effe niet waar ik dat strijkplank ding heb gelaten :@ )Heb volgens mij ook nog een staande lamp van de Ikea bij mn zus in de garage, maar moet eerst eens kijken hoe die eruit ziet nog
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  maandag 6 december 2010 @ 11:00:09 #113
131066 scrub_nurse
pi_89579764
ja klopt en ik heb ook een staande ikea lamp over. O en een kerstboompje met alles erop en eraan? lampjes incl, ongeveer 1.10m hoog Ik zet m nooit op omdat mijn katten m te interessant vinden...
pi_89580096
@ coolguy

Heb 2 jaar terug toen ik nog goed zat een tft scherm gehaald
de kast draait gelukkig al 5 jaar zonder problemen (klopt af op hout)
Printer heb ik ook ,maar krijg hem niet op pc en de patronen zijn te duur.
En nee de post is zaterdag nog niet geweest

@ zwarte doos en scrub nurse

Lamp zou ik denk ik niet kwijt kunnen heb er hier beneden geen hoekje meer voor , is maar een klein huisje namelijk (ong 4 bij 3 is mijn woonkamer)

Kerstboompje zou misch nog kunnen op de het kale stuk waar de tv ook staat
Dit stuk is 60 cm van de grond
(Zit nog wel te twijfelen of ie dit jaar wel wat opzet na alles wat er gebeurt zit ik het liefst 2 dagen met kerst met de luxaflexen dicht)
  maandag 6 december 2010 @ 11:18:23 #115
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89580243
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:11 schreef asfalthooligan het volgende:
@ coolguy

Lamp zou ik denk ik niet kwijt kunnen heb er hier beneden geen hoekje meer voor , is maar een klein huisje namelijk (ong 4 bij 3 is mijn woonkamer)

(Zit nog wel te twijfelen of ie dit jaar wel wat opzet na alles wat er gebeurt zit ik het liefst 2 dagen met kerst met de luxaflexen dicht)
ik ken het gevoel om de feestdagen over te slaan...ik zelf heb er ook geen zin in. Maar komt je zoontje niet langs dan? Voor hem is het misschien wel fijn om toch wat sfeer in huis te hebben?
  maandag 6 december 2010 @ 11:19:20 #116
131066 scrub_nurse
pi_89580269
nee joh, is leuk voor je zoon,je moet er 1 opzetten! het is een lichtgewicht ding,wat ook gemakkelijk op n kastje kan ofzo . bedenk je maar,en ja cat22 zal m dan moeten meenemen,dus ja, ze zal ruimte in haar auto moeten hebben..
pi_89580384
Mijn zoon is dan even bij me ex is wat teveel gevlieg 1 dag hier en dan weer daar
Zo heeft ie tenminste nog een leuke kerst
En ja overleg even met cat of dat past en kan
  Moderator maandag 6 december 2010 @ 11:24:42 #118
16180 crew  CoolGuy
pi_89580423
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:11 schreef asfalthooligan het volgende:
@ coolguy

Oke, dan ga ik er vanuit dat de post nog moet komen vandaag en dat het daar bij zit. Ik had nl tegelijk met jou een zelfde soort iets opgestuurd naar een andere user hier op Fok! en zij heeft het zaterdag wel al ontvangen.

Mocht er nou iets verkeerd zijn gegaan of weet ik veel wat, en je ontvangt niks, laat dat dan aub weten, want dan begin ik opnieuw en stuur ik het nog een keer!

Overigens, wat je zegt over Kerst.. Kerst is een tijd van het jaar waarop niemand alleen zou mogen zijn. Is er niemand bij wie je met Kerst aan tafel kunt aanschuiven? Ik zie hier op Fok! verschillende mensen die zeggen 'bij ons is plek'. Nou, ik woon zelf in Noord-Limburg dus dat wordt 'm niet vrees ik, maar iemand moet daar toch wel in de buurt wonen die AH + zoon wil uitnodigen?
pi_89580516
Me zoon is zo ie zo bij me ex (hebben we expres al even gedaan ivm dat ik nog niet wist hoe het allemaal kwam.)
Tsja dan blijf ik over.
Bij me ouders kom ik niet ivm een langslepende ruzie die niet meer opgelost word
En voor de rest zou niet weten bij wie .
Volgend jaar zien we wel weer dan zijn we een jaar verder
  maandag 6 december 2010 @ 11:38:40 #120
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89580790
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oke, dan ga ik er vanuit dat de post nog moet komen vandaag en dat het daar bij zit. Ik had nl tegelijk met jou een zelfde soort iets opgestuurd naar een andere user hier op Fok! en zij heeft het zaterdag wel al ontvangen.

Mocht er nou iets verkeerd zijn gegaan of weet ik veel wat, en je ontvangt niks, laat dat dan aub weten, want dan begin ik opnieuw en stuur ik het nog een keer!

Overigens, wat je zegt over Kerst.. Kerst is een tijd van het jaar waarop niemand alleen zou mogen zijn. Is er niemand bij wie je met Kerst aan tafel kunt aanschuiven? Ik zie hier op Fok! verschillende mensen die zeggen 'bij ons is plek'. Nou, ik woon zelf in Noord-Limburg dus dat wordt 'm niet vrees ik, maar iemand moet daar toch wel in de buurt wonen die AH + zoon wil uitnodigen?
jij hebt je hart ook echt op de goede plek he O+
pi_89581136
Hoe meer der gebeurt hier hoe stiller ik word weet me houding al amper meer
  Moderator maandag 6 december 2010 @ 11:53:56 #122
16180 crew  CoolGuy
pi_89581280
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:38 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

jij hebt je hart ook echt op de goede plek he O+
Naja, dat wil ik niet zeggen :)

maar het is toch onzin dat TS daar alleen zit? Zn zoon is bij z'n moeder, en dan zal hij daar alleen thuis zitten terwijl ie bij niemand terecht kan? Dat is gewoon niet leuk, en zeker niet met Kerst, en ik zie hier toch verschillende mensen aanbieden dat ze plek hebben aan tafel, dus ja..
  maandag 6 december 2010 @ 11:55:00 #123
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89581311
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Naja, dat wil ik niet zeggen :)

maar het is toch onzin dat TS daar alleen zit? Zn zoon is bij z'n moeder, en dan zal hij daar alleen thuis zitten terwijl ie bij niemand terecht kan? Dat is gewoon niet leuk, en zeker niet met Kerst, en ik zie hier toch verschillende mensen aanbieden dat ze plek hebben aan tafel, dus ja..
ik zou niet zo snel bij een vreemde aan tafel gaan zitten denk ik :@
pi_89581318
Heb ik dus vaak ook
  maandag 6 december 2010 @ 11:57:08 #125
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_89581366
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:55 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

ik zou niet zo snel bij een vreemde aan tafel gaan zitten denk ik :@
Nee, ik ook niet..en al helemaal niet met kerst :@

Maar alles wat hier geregeld en gedaan is echt helemaal ^O^ _O_ O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')