abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 3 december 2010 @ 00:28:56 #51
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_89459070
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 december 2010 00:23 schreef Lastpost het volgende:
Vanaf deze kant ook 10 euro, de terugbetaling uit 98 is namens mij, weet je dat vast.
Bedankt nog voor de lening. ;)
Ik heb gewoon gezet "voor je douchegordijn. CoolGuy - Fok". Weet ie in ieder geval dat het van mij afkomstig is :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_89459444
Gaat helemaal goed komen
Voor het douche gordijn is het helemaal klaar zo

Tapijt is yska ook mee bezig

magnetron

Bij deze wil ik wel iederen die heeft meegeholpen en bijgedragen heel erg bedanken alvast vind het super zo
Had zoveekl even niet verwacht
bedankt allen
pi_89460710
Af en toe zijn we nog wel toffe peren hier :)

naast het dagelijkse geklooi dan... Laat het asjeblieft weten als je nog wat nodig hebt, ook al is het moeilijk wat te accepteren van iemand anders, het word met plezier en liefde voor je gedaan.
No Guts, No Glory
pi_89460957
Volgens mij heb ik alles wel opgenoemd
Nou ja als iemand nog een grote soeppan over heeft dan kan ik de rijst en macaroni normaal maken.
Dan ben ik er helemaal
  One tough cookie vrijdag 3 december 2010 @ 02:20:40 #55
169210 liesje1979
pi_89461928
Er is iemand die een soeppan voor je gaat kopen TS. O+
Hij zal contact met je opnemen via de PM.

_O_
pi_89463536
Ik heb het door
Thanx allen super echt waar
Dank zij jullie heb ik alles helemaal compleet
En het belangrijkste is dat me zoon straks een mooi kamertje gaat krijgen + nog wat dingen
Super
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 december 2010 @ 08:22:29 #57
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89463580
Hoe oud is je zoontje? Heb je voor hem nog iets nodig qua kleding of speelgoed?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 3 december 2010 @ 08:27:11 #58
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89463633
hij is 8 als ik me niet vergis ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 december 2010 @ 08:29:03 #59
13151 crew  Rewimo
pi_89463663
Heb hier nog het een en ander aan kleding liggen (maat 122-134), misschien komt het van pas :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_89463938
Zal even zien wat zijn maat is (ga er vanmiddag even de zolder voor op )
Qa speelgoed zit ie wel goed dacht ik (heeft net 3 bakken en 2 zakken met kenex en lego + beesten en poppetjes gekregen vorige week + wat ik nog had )

Jongens ik vind het echt super weet wel zeker dat er 1 hier meer dan blij is zodra die weer bij mij is
thanx
  vrijdag 3 december 2010 @ 18:37:31 #61
242204 YskaFredriksson
pi_89486473
tot nu toe nog geen reacties :(
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89489219
heren en dame het douchegordijn hangt inmiddels al
Dit scheelt een berg overlast met water
Ben er blij mee meer dan thanx

@ rewino duik morgen even de zolder op ben er niet aan toe gekomen vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 december 2010 @ 19:46:11 #63
13151 crew  Rewimo
pi_89489257
Is goed :)
  Moderator vrijdag 3 december 2010 @ 19:57:40 #64
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_89489777
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:45 schreef asfalthooligan het volgende:
heren en dame het douchegordijn hangt inmiddels al
Dit scheelt een berg overlast met water
Ben er blij mee meer dan thanx

@ rewino duik morgen even de zolder op ben er niet aan toe gekomen vandaag
Tof! ik ben blij dat ik iets heb kunnen doen voor je :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_89521118
@ rewino hij heeft 146/152 (pfff gaat hard zeg qa lengte)
pi_89521583
oei dat is idd wel heel kaal...

Misschien is er een FOK!kers met auto te vinden die stuk tapijt op wil halen, want op de scooter is dat ook niets.
als jij een bedrijf vind die een groot stuk tapijt over heeft (productie foutje ofzo).
Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)

[ Bericht 7% gewijzigd door loecje op 05-12-2010 01:18:01 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 december 2010 @ 22:21:30 #67
13151 crew  Rewimo
pi_89533150
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 16:36 schreef asfalthooligan het volgende:
Da's hier allemaal al weg helaas... Die dozen die we hier vonden waren blijkbaar verdwaald na de verhuizing ;) Zoek ik dan wel weer een andere bestemming voor.
pi_89542266
Is die magnetron okay?
Anders heb ik nog een combi magnetron, waarvan ik denk dat ie het nog doet, heeft altijd verwarmt gestaan, staan.
Alleen het vervoer zou een probleem kunnen zijn...

Ik zit tussen Alkmaar en Schagen.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_89542739
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 16:36 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik ga even kijken of ik daar nog wat van heb liggen van mijn oudste zoon... Ik weet niet of ik dat bewaard heb voor zijn broertje ( zit een fiks aantal jaar tussen) of al weggegeven....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_89543802
ik heb nog een zooi tapijttegels van een jaar oud liggen bij mn ouders thuis, ik kom er vanmiddag en dan zal ik ze even voor je tellen. alleen ik zit in rotterdam, ik kan ze eventueel langsbrengen en zelfs leggen voor je. maar dat kan nog even duren dat moet ik namelijk afstemmen met 1 van de autos van mn ouders.
pi_89545591
Dat zou super zijn wouzziej
Van de magnetron heb ik nog niks gehoord
Zie maar even vamp.
  zondag 5 december 2010 @ 14:02:58 #72
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_89549141
Maar even een crosspost dan:
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:13 schreef Muck het volgende:

[..]

Dit vind ik persoonlijk voor een studentenkamer gaan.
Ik begreep alleen uit je topic dat je geen vervoer hebt. Dat heb ik helaas ook niet, dus hoe zie je dat dan voor je? :@
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zondag 5 december 2010 @ 14:12:02 #73
242204 YskaFredriksson
pi_89549452
Nou daar ben ik weer..
Ik ben gisteren bij de Leen Bakker en een plaatselijke stoffeerzaak geweest. Die konden weinig voor mij betekenen, ze hadden wel een heleboel coupons maar met een afmeting van 4 bij 4,5 (want als we het dan toch nieuw halen dan ook direct maar gelijk op maat!) ben je zeker al 120 euro verder. Scheelt natuurlijk al heel wat op hele goede kwaliteit tapijt maar dat is momenteel niet echt haalbaar.
Ik heb ook al alle mensen op marktplaats gemaild die gratis tapijt aanboden maar dat is of al weg, of ik krijg geen reactie terug.
Gelukkig zie ik de reactie van Wouzziej maar ik betwijfel dat zijn ouders 18 m2 over hebben maar
dat zou wel echt fantastisch zijn.. Mocht dat nou niks worden dan hebben we de volgende mogelijkheden:

* Ik ga rondvragen bij de andere winkels die hier nog in de buurt (Groningen) zitten. Misschien is er doordeweeks langs gaan ook sowieso wel beter omdat ik zaterdag bij de leenbakker hoogstwaarschijnlijk met een part timer (een jongen van een jaar of 23) heb gesproken en ook al leg ik het verhaal uit, dat kwam niet echt binnen ofzo.
* Ik neem Asfalt in de auto mee naar Leeuwarden e.o. en dan mag hij het zelf bij enkele zaken vragen. Misschien dat dat beter werkt?
* Ik trek een mega kort en strak rokje aan met hakken en een enorm decolleté en probeer mensen daarmee om te kopen ;-) Maar dat is ook gelijk weer zoiets ;)
* We gaan op zoek naar de fabrikanten van het tapijt en proberen het rechtstreeks via het hoofdkantoor
* We hangen briefjes op bij bouwmarkten, supermarkten, bakkers in Dronrijp e.o.
* We blijven Marktplaats in de gaten houden
* Vertel aan je vrienden wat er aan de hand is, er zijn altijd wel mensen aan het klussen dus wie weet komt het zo goed..
* We zamelen met wat FOK!kers een beetje geld in, kopen een goedkoop stuk tapijt (vanaf 1,50 de m2) gooien er een ondervloertje in voor 20 euro en iemand doneert nog een gewoon kleed zodat het er wat gezelliger uit ziet.

Dat betreft de vloer.. Ik heb ook nog nagedacht over het plafond..
De boel gaan isoleren op een hele solide manier is behoorlijk prijzig als we dit moeten aanschaffen. Als mensen nog restjes hebben zijn die heel welkom. Mocht dit niet lukken dan kunnen we altijd er nog stof overheen spannen. Het zal iets schelen. Ik heb sinds afgelopen zomer geen vitrage meer voor een gedeelte van de deuren en ramen en het is nu VEEL kouder in die vertrekken dan dat het vorig jaar winter was. Het zou iets moeten kunnen schelen. En je koopt nette stof bij de Ikea voor 1,50 m. Ik heb nog wel een niettang e.d. dat moet allemaal wel haalbaar zijn toch..

Wie helpt ons!?
  zondag 5 december 2010 @ 14:15:58 #74
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_89549604
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 14:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
iemand doneert nog een gewoon kleed zodat het er wat gezelliger uit ziet.
Heb ik al aangeboden, alleen heb ik geen vervoer :)
quote:
En je koopt nette stof bij de Ikea voor 1,50 m. Ik heb nog wel een niettang e.d. dat moet allemaal wel haalbaar zijn toch..
Voor goedkope stof zou je ook op de markt kunnen kijken :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_89549699
Vandaar dat ik dat kleed ook wel grappig vind vanwege me zoon die is net als zijn vader liever wat apart dan gewoon
pi_89550055
quote:
Nou daar ben ik weer..
Ik ben gisteren bij de Leen Bakker en een plaatselijke stoffeerzaak geweest. Die konden weinig voor mij betekenen, ze hadden wel een heleboel coupons maar met een afmeting van 4 bij 4,5 (want als we het dan toch nieuw halen dan ook direct maar gelijk op maat!) ben je zeker al 120 euro verder. Scheelt natuurlijk al heel wat op hele goede kwaliteit tapijt maar dat is momenteel niet echt haalbaar.
Ik heb ook al alle mensen op marktplaats gemaild die gratis tapijt aanboden maar dat is of al weg, of ik krijg geen reactie terug.
Gelukkig zie ik de reactie van Wouzziej maar ik betwijfel dat zijn ouders 18 m2 over hebben maar
dat zou wel echt fantastisch zijn.. Mocht dat nou niks worden dan hebben we de volgende mogelijkheden:

* Ik ga rondvragen bij de andere winkels die hier nog in de buurt (Groningen) zitten. Misschien is er doordeweeks langs gaan ook sowieso wel beter omdat ik zaterdag bij de leenbakker hoogstwaarschijnlijk met een part timer (een jongen van een jaar of 23) heb gesproken en ook al leg ik het verhaal uit, dat kwam niet echt binnen ofzo.
* Ik neem Asfalt in de auto mee naar Leeuwarden e.o. en dan mag hij het zelf bij enkele zaken vragen. Misschien dat dat beter werkt?
* Ik trek een mega kort en strak rokje aan met hakken en een enorm decolleté en probeer mensen daarmee om te kopen ;-) Maar dat is ook gelijk weer zoiets ;)
* We gaan op zoek naar de fabrikanten van het tapijt en proberen het rechtstreeks via het hoofdkantoor
* We hangen briefjes op bij bouwmarkten, supermarkten, bakkers in Dronrijp e.o.
* We blijven Marktplaats in de gaten houden
* Vertel aan je vrienden wat er aan de hand is, er zijn altijd wel mensen aan het klussen dus wie weet komt het zo goed..
* We zamelen met wat FOK!kers een beetje geld in, kopen een goedkoop stuk tapijt (vanaf 1,50 de m2) gooien er een ondervloertje in voor 20 euro en iemand doneert nog een gewoon kleed zodat het er wat gezelliger uit ziet.

Dat betreft de vloer.. Ik heb ook nog nagedacht over het plafond..
De boel gaan isoleren op een hele solide manier is behoorlijk prijzig als we dit moeten aanschaffen. Als mensen nog restjes hebben zijn die heel welkom. Mocht dit niet lukken dan kunnen we altijd er nog stof overheen spannen. Het zal iets schelen. Ik heb sinds afgelopen zomer geen vitrage meer voor een gedeelte van de deuren en ramen en het is nu VEEL kouder in die vertrekken dan dat het vorig jaar winter was. Het zou iets moeten kunnen schelen. En je koopt nette stof bij de Ikea voor 1,50 m. Ik heb nog wel een niettang e.d. dat moet allemaal wel haalbaar zijn toch..

Wie helpt ons!?
Ik!
Ik kijk wel hoe jij in je strakke en korte kleding rondvraagt ;)

Ik vraag hier in de buurt ook wel rond in bouwmarkten. Ik ben er de laatste tijd veel geweest voor m'n verhuizing en ze kennen me er nu een beetje. Ik ga daar wat rondvragen (Gamma, Praxis, etc) en kijk of ze nog overbodige spullen hebben liggen.
Ik zag het kamertje van je zoon en het leek me misschien leuk er een vissenkommetje neer te zetten? Ik heb hier een aquariumpje met een kasteeltje en vissenspul. Die vissen haal ik wel bij de intratuin voor je. Dan ga ik binnenkort langs m'n vriendin, die woont in Heerenveen en dan kan ik net zo goed ff doorrijden naar Asfalthooligan.
Ook heb hier ik nog 2 rolgordijnen liggen die ik niet gebruik (allebei nog in de verpakking). Ik vind ze te veel doorschijnen maar misschien vinden anderen dat niet of kan er iemand heel creatief met stof om gaan om er iets leuks van te maken.
Daarnaast zal binnenkort mijn kerstpakket komen met een foldertje erin waarmee je gratis iets kan bestellen (via een bepaalde, ook gratis, code).
Ook die zal ik dan jouw kant op doen.
En verder als ik hier zo rond kijk....kan ik m'n 4 biertjes en een halve fles bacardi ook wel missen. Misschien maak ik er je zoon wel een avondje heel blij mee maar menig mensenrechtenactivist zal tegen me zijn dan ;)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 december 2010 @ 14:30:59 #77
13151 crew  Rewimo
pi_89550201
Ik heb binnenkort zo'n lamp over, heb je daar iets aan?

pi_89550418
@ toiletboy
aquarium heb ik al beneden en aangezien het zo,n rot flizo trap is gooi je hem ook niet iedere dag naar beneden .
Wel heel lief aangeboden
Drank heb ik wel in huis ,maar kom er amper tot niet aan (beetje afkeer gekregen door dingen )

@ rewimo
Die lamp zou wel een leuke aanvulling denk ik zijn kan ik de tl bak verhuizen naar het 2e gedeelte waar me wasmachine staat heb ik daar ook licht
  One tough cookie zondag 5 december 2010 @ 14:42:31 #79
169210 liesje1979
pi_89550618
quote:
Nou daar ben ik weer..
-knip-
Wat ontzettend lief van je dat je er zoveel moeite voor doet. _O_
pi_89550665
En dat moet ik ook zeggen ben er nog steeds van onder de indruk
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 december 2010 @ 14:43:53 #81
13151 crew  Rewimo
pi_89550670
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 14:36 schreef asfalthooligan het volgende:
@ rewimo
Die lamp zou wel een leuke aanvulling denk ik zijn kan ik de tl bak verhuizen naar het 2e gedeelte waar me wasmachine staat heb ik daar ook licht
Mooi zo :) Als jij nou even je adres in een PM slingert stuur ik hem op zodra hij hier niet meer nodig is. Zoons kamer wordt deze week opgeknapt en als dat klaar is komt er een nieuwe lamp. Dan kan deze naar jou toe :)
pi_89550820
pm
en super
Denk dat het straks een heel mooi kamertje word
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 december 2010 @ 14:51:58 #83
13151 crew  Rewimo
pi_89550949
Komt vast goed ^O^
pi_89551122
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 14:42 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wat ontzettend lief van je dat je er zoveel moeite voor doet. _O_
Nou, dat vind ik ook! ^O^
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_89551206
voordeel van tapijttegels is wel dat mensen vaak teveel kopen(per pakket).
als iemand anders ook wat over heeft kan dat zo samengevoegd worden. lekker speels door elkaar heen leggen is juist leuk in een kinderkamer zolang de afmetingen maar hetzelfde zijn.
  zondag 5 december 2010 @ 19:59:51 #86
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_89560942
Tapijt zal niet zo moeilijk te vinden zijn toch? Ik denk dat het plaatsen van een advertentie op marktplaats best wel wat reacties in de buurt kunnen gaan opleveren van mensen die bijv. gaan verhuizen en de woning leeg moeten opleveren.

Zelf een gezocht-advertentie plaatsen is denk ik een goede oplossing. Doe ik zelf ook wel eens als ik echt wat zoek en dan krijg je soms best leuke aanbiedingen in je mailbox.
Ook hoi !
  zondag 5 december 2010 @ 20:27:13 #87
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89561997
quote:
En ik maar denken dat jij een man was! 8)7
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_89562762
@ inlognaam

Heb al een advertentie staan ,maar tot nu toe niks
pi_89563210
Even een tip als je kleinere coupons wel kunt krijgen.
je kan in mozaiek gaan leggen als je dezelfde structuur en hoogte etc van vloerbedekking hebt.
Dus heb je een bv een vierkant stuk dan lg je die in de midden en bv andere kleuren er om heen.
Even vasttapen aan de rugkant en goed zuigen dan gaan de naden in elkaar zitten en je hebt toffe vloerbedekking.
Ik ga even kijken wat ik aan kleding en speelgoed en opleukdingen voor je zoon zn kamer heb.
  zondag 5 december 2010 @ 21:13:15 #90
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89564187
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:53 schreef asfalthooligan het volgende:
Dus wie heeft nog een stuk tapijt of wat dan ook van minimaal 2.00 bij 2.0 of maximaal 4,50 bij 4.00
wat zo weg mag.
Ik ben aan het rondlobbyen voor je, maar ik snap je aangegeven maten niet. Heb je nu 2 bij 2 nodig, of 4 bij 4,5? Er zit me namelijk een flink stuk verschil in :D
pi_89564414
had 2 bij 2 aangehouden zodat er in iedergeval wat om het bed heen zat
de andere maat is de hele zolder
  zondag 5 december 2010 @ 21:19:25 #92
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89564478
Oke dan snap ik hem!

Ik kreeg net overigens deze advertentie onder ogen, weet niet of die al benaderd is door Yskadingeshuppeldepup?
  zondag 5 december 2010 @ 21:26:30 #93
242204 YskaFredriksson
pi_89564831
quote:
Op zondag 5 december 2010 19:59 schreef Inlognaam het volgende:
Tapijt zal niet zo moeilijk te vinden zijn toch? Ik denk dat het plaatsen van een advertentie op marktplaats best wel wat reacties in de buurt kunnen gaan opleveren van mensen die bijv. gaan verhuizen en de woning leeg moeten opleveren.

Zelf een gezocht-advertentie plaatsen is denk ik een goede oplossing. Doe ik zelf ook wel eens als ik echt wat zoek en dan krijg je soms best leuke aanbiedingen in je mailbox.
Dat heeft AH al gedaan maar hij heeft nog steeds geen reactie gehad.
Mijn streven (haha) is dat het af is voor de 20e. Dan komt zijn zoon daar slapen.
Ik heb nog een pot blauwe verf, ik weet niet hoeveel er in zit maar ik denk dat 4 a 5 m2 nog zou moeten lukken. Ik heb de fluoriserende sterren en planeten al in huis.

Ik heb de fluorisende sterren al opgehaald en ik heb nog een bureaulamp bij mijn ouders gevonden op zolder. Dan heeft hij ook wat gerichter licht. Mwaaah en voor de rest het typt echt ruk op mn tel. Dus
De rest van mn verhaal volgt later op de avond wel.
pi_89565257
En ik heb inmiddels al een zonnelamp geregeld zie hier boven ergens past er straks mooi bij dacht ik
  zondag 5 december 2010 @ 22:30:13 #95
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89568410
In mijn topic vroeg je naar de strijkplank en waar ik vandaan kom, helaas uit zuidlimburg en kom nooit bij jou in de buurt...als die meid met die combimagnetron uit limburg de 29e nog komt kan zij hem misschien meenemen??
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_89568746
ik heb er even gepmd
pi_89569302
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:30 schreef zwartedoos het volgende:
In mijn topic vroeg je naar de strijkplank en waar ik vandaan kom, helaas uit zuidlimburg en kom nooit bij jou in de buurt...als die meid met die combimagnetron uit limburg de 29e nog komt kan zij hem misschien meenemen??
Je brengt het leuk. :P
Waar woont jouw strijkplank? Aanstaande vrijdag ben ik namelijk in de buurt van Heerlen (ook al over gePMd met TS).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 5 december 2010 @ 22:48:46 #98
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_89569397
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je brengt het leuk. :P
Waar woont jouw strijkplank? Aanstaande vrijdag ben ik namelijk in de buurt van Heerlen (ook al over gePMd met TS).
mijn strijkplank woont in Sittard en werkt in Heerlen(woonboulevard) *O*
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_89569502
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:48 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

mijn strijkplank woont in Sittard en werkt in Heerlen(woonboulevard) *O*
Dan moet dat goedkomen. ^O^ Ik PM je wel even over de details.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 5 december 2010 @ 22:56:11 #100
242204 YskaFredriksson
pi_89569746
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:19 schreef Ireth het volgende:
Oke dan snap ik hem!

Ik kreeg net overigens deze advertentie onder ogen, weet niet of die al benaderd is door Yskadingeshuppeldepup?
heb ik al op gereageerd.. Nog geen reactie op gehad. En het was voor mij zo mooi dicht bij :(
Die in de buurt van Zwolle had wel gereageerd met het feit dat alles de dag erna zou worden opgehaald maar als er wat zou overblijven dan zou hij/zij mij mailen. Dat was vrijdag dus vermoed dat dat allemaal opperdepop is.. Maar wie weet komen er nieuwe advertenties!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')