Ik heb gewoon gezet "voor je douchegordijn. CoolGuy - Fok". Weet ie in ieder geval dat het van mij afkomstig isquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:23 schreef Lastpost het volgende:
Vanaf deze kant ook 10 euro, de terugbetaling uit 98 is namens mij, weet je dat vast.
Bedankt nog voor de lening.
Tof! ik ben blij dat ik iets heb kunnen doen voor jequote:Op vrijdag 3 december 2010 19:45 schreef asfalthooligan het volgende:
heren en dame het douchegordijn hangt inmiddels al
Dit scheelt een berg overlast met water
Ben er blij mee meer dan thanx
@ rewino duik morgen even de zolder op ben er niet aan toe gekomen vandaag
Da's hier allemaal al weg helaas... Die dozen die we hier vonden waren blijkbaar verdwaald na de verhuizingquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:36 schreef asfalthooligan het volgende:
@ rewino hij heeft 146/152 (pfff gaat hard zeg qa lengte)
Ik ga even kijken of ik daar nog wat van heb liggen van mijn oudste zoon... Ik weet niet of ik dat bewaard heb voor zijn broertje ( zit een fiks aantal jaar tussen) of al weggegeven....quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:36 schreef asfalthooligan het volgende:
@ rewino hij heeft 146/152 (pfff gaat hard zeg qa lengte)
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Dit vind ik persoonlijk voor een studentenkamer gaan.
Ik begreep alleen uit je topic dat je geen vervoer hebt. Dat heb ik helaas ook niet, dus hoe zie je dat dan voor je?
Heb ik al aangeboden, alleen heb ik geen vervoerquote:Op zondag 5 december 2010 14:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
iemand doneert nog een gewoon kleed zodat het er wat gezelliger uit ziet.
Voor goedkope stof zou je ook op de markt kunnen kijkenquote:En je koopt nette stof bij de Ikea voor 1,50 m. Ik heb nog wel een niettang e.d. dat moet allemaal wel haalbaar zijn toch..
Ik!quote:Op zondag 5 december 2010 14:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou daar ben ik weer..
Ik ben gisteren bij de Leen Bakker en een plaatselijke stoffeerzaak geweest. Die konden weinig voor mij betekenen, ze hadden wel een heleboel coupons maar met een afmeting van 4 bij 4,5 (want als we het dan toch nieuw halen dan ook direct maar gelijk op maat!) ben je zeker al 120 euro verder. Scheelt natuurlijk al heel wat op hele goede kwaliteit tapijt maar dat is momenteel niet echt haalbaar.
Ik heb ook al alle mensen op marktplaats gemaild die gratis tapijt aanboden maar dat is of al weg, of ik krijg geen reactie terug.
Gelukkig zie ik de reactie van Wouzziej maar ik betwijfel dat zijn ouders 18 m2 over hebben maar
dat zou wel echt fantastisch zijn.. Mocht dat nou niks worden dan hebben we de volgende mogelijkheden:
* Ik ga rondvragen bij de andere winkels die hier nog in de buurt (Groningen) zitten. Misschien is er doordeweeks langs gaan ook sowieso wel beter omdat ik zaterdag bij de leenbakker hoogstwaarschijnlijk met een part timer (een jongen van een jaar of 23) heb gesproken en ook al leg ik het verhaal uit, dat kwam niet echt binnen ofzo.
* Ik neem Asfalt in de auto mee naar Leeuwarden e.o. en dan mag hij het zelf bij enkele zaken vragen. Misschien dat dat beter werkt?
* Ik trek een mega kort en strak rokje aan met hakken en een enorm decolleté en probeer mensen daarmee om te kopen ;-) Maar dat is ook gelijk weer zoiets
* We gaan op zoek naar de fabrikanten van het tapijt en proberen het rechtstreeks via het hoofdkantoor
* We hangen briefjes op bij bouwmarkten, supermarkten, bakkers in Dronrijp e.o.
* We blijven Marktplaats in de gaten houden
* Vertel aan je vrienden wat er aan de hand is, er zijn altijd wel mensen aan het klussen dus wie weet komt het zo goed..
* We zamelen met wat FOK!kers een beetje geld in, kopen een goedkoop stuk tapijt (vanaf 1,50 de m2) gooien er een ondervloertje in voor 20 euro en iemand doneert nog een gewoon kleed zodat het er wat gezelliger uit ziet.
Dat betreft de vloer.. Ik heb ook nog nagedacht over het plafond..
De boel gaan isoleren op een hele solide manier is behoorlijk prijzig als we dit moeten aanschaffen. Als mensen nog restjes hebben zijn die heel welkom. Mocht dit niet lukken dan kunnen we altijd er nog stof overheen spannen. Het zal iets schelen. Ik heb sinds afgelopen zomer geen vitrage meer voor een gedeelte van de deuren en ramen en het is nu VEEL kouder in die vertrekken dan dat het vorig jaar winter was. Het zou iets moeten kunnen schelen. En je koopt nette stof bij de Ikea voor 1,50 m. Ik heb nog wel een niettang e.d. dat moet allemaal wel haalbaar zijn toch..
Wie helpt ons!?
Mooi zoquote:Op zondag 5 december 2010 14:36 schreef asfalthooligan het volgende:
@ rewimo
Die lamp zou wel een leuke aanvulling denk ik zijn kan ik de tl bak verhuizen naar het 2e gedeelte waar me wasmachine staat heb ik daar ook licht
Nou, dat vind ik ook!quote:Op zondag 5 december 2010 14:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat ontzettend lief van je dat je er zoveel moeite voor doet.
En ik maar denken dat jij een man was!quote:Op zondag 5 december 2010 14:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
* Ik trek een mega kort en strak rokje aan met hakken en een enorm decolleté en probeer mensen daarmee om te kopen ;-) Maar dat is ook gelijk weer zoiets
Ik ben aan het rondlobbyen voor je, maar ik snap je aangegeven maten niet. Heb je nu 2 bij 2 nodig, of 4 bij 4,5? Er zit me namelijk een flink stuk verschil inquote:Op woensdag 1 december 2010 23:53 schreef asfalthooligan het volgende:
Dus wie heeft nog een stuk tapijt of wat dan ook van minimaal 2.00 bij 2.0 of maximaal 4,50 bij 4.00
wat zo weg mag.
Dat heeft AH al gedaan maar hij heeft nog steeds geen reactie gehad.quote:Op zondag 5 december 2010 19:59 schreef Inlognaam het volgende:
Tapijt zal niet zo moeilijk te vinden zijn toch? Ik denk dat het plaatsen van een advertentie op marktplaats best wel wat reacties in de buurt kunnen gaan opleveren van mensen die bijv. gaan verhuizen en de woning leeg moeten opleveren.
Zelf een gezocht-advertentie plaatsen is denk ik een goede oplossing. Doe ik zelf ook wel eens als ik echt wat zoek en dan krijg je soms best leuke aanbiedingen in je mailbox.
Je brengt het leuk.quote:Op zondag 5 december 2010 22:30 schreef zwartedoos het volgende:
In mijn topic vroeg je naar de strijkplank en waar ik vandaan kom, helaas uit zuidlimburg en kom nooit bij jou in de buurt...als die meid met die combimagnetron uit limburg de 29e nog komt kan zij hem misschien meenemen??
mijn strijkplank woont in Sittard en werkt in Heerlen(woonboulevard)quote:Op zondag 5 december 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je brengt het leuk.![]()
Waar woont jouw strijkplank? Aanstaande vrijdag ben ik namelijk in de buurt van Heerlen (ook al over gePMd met TS).
Dan moet dat goedkomen.quote:Op zondag 5 december 2010 22:48 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mijn strijkplank woont in Sittard en werkt in Heerlen(woonboulevard)
heb ik al op gereageerd.. Nog geen reactie op gehad. En het was voor mij zo mooi dicht bijquote:Op zondag 5 december 2010 21:19 schreef Ireth het volgende:
Oke dan snap ik hem!
Ik kreeg net overigens deze advertentie onder ogen, weet niet of die al benaderd is door Yskadingeshuppeldepup?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |