Mooi he?!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:17 schreef asfalthooligan het volgende:
Nog 1 x gemeten grrr klote dekbedden
kom op 180 uit in de breedte ipv 1,60
Kan je nu al vertellen dat de maatschappelijk werker straks raar kijkt
En ikke had dit nooit verwacht heb het beter dan me ex nu dus ik lach al weer wat hard op
Had alleen wat tapijt verwacht ,maar meerdere fokkers zijn er boven op gedoken en krijg nu meer dan wat ik verwachte
ok ies prima ja :p we kunnen ook sterren aan die draden hangen :p haha nee grapje. Anders kan die jongen straks geen ster meer zien :pquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:40 schreef asfalthooligan het volgende:
Hangen draden er voor op zolder waar me zoon slaapt
Als ie der niet is kan ik het daar aan ophangen
@ lottekoekie zwart wit staat wel mooi in me huisje
Ik heb net vanmiddag afgesproken dat ik op de terugweg nog bij iemand langsga, dus ik blij niet eten (want anders ben ik wel heul laat thuis)quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:03 schreef asfalthooligan het volgende:
Hmm lachen zeg wel goede ideeen heb hem even opgeslagen
Heb ooit wel eens een bom gemaakt van een plantenspuit in huis was ook fun![]()
Zit nu wel even te bedenken ,maak er maar wat van yska
Trouwens jullie zijn zo druk maandag bezig he blijven jullie ook eten??
Want dan zorg ik daar gewoon voor moeten jullie maar zeggen wat je lust
Dank je wel, maar het is geregeld. Ze liggen bij mij in de kofferbakquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:27 schreef RanTheMan het volgende:
beste mensen,
het gaat me een beetje snel hier, maar zijn die tapijt tegels nu al geregeld?
ik rij komende weken gegarandeerd5 a 6x van den haag naar groningen, dus ophalen in delft en wegbrengen geen issue
pm maar als er iets moet gebeuren.. den haag emmen e.o. komt ook wel eens voor
No worries. Je krijgt ze wel, al is 't na vrijdag, maar ik zal ze dan van 't weekend proberen op te sturen, dan heb je ze begin volgende weekquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:31 schreef asfalthooligan het volgende:
Doe rustig aan die k$t tnt staakt tot vrijdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |