Ik zou heel boos zijn en me gaan afvragen waar hij nog meer over gelogen heeft. Maar als hij verder wel volledig betrouwbaar zou zijn, zou ik er wel overheen komen denk ik.
quote:dit hoort meer thuis in dat 'jongen van 16 meisje van 13' topic....
Op zaterdag 01 juni 2002 11:18 schreef Pietjuh het volgende:
Was bij mij pasgeleden, bij zo'n meid die zei eerst dat ze 14 was. Dat is een beetje de grens zeg maar voor mij. Zei ze een week later dat ze over een maandje pas 13 werd !! Echt gare shit
maar verder: gewoon zeggen, als ze 'm echt leuk vindt komt ze er wel overheen ![]()
maar waarom heeft ie t nie gelijk gezegd? Ze valt op hem hoor, niet op zijn leeftijd!
quote:Ja, zo denk ik er ook over. Blijkbaar dacht hij toen dat hij meer kans zou maken als hij zijn leeftijd een jaartje omhoog zou gooien. Ze kenden mekaar overigens toen nog maar net, echter die leeftijd is haar erg goed bijgebleven.
Op zaterdag 01 juni 2002 11:22 schreef ilsepielse het volgende:[..]
dit hoort meer thuis in dat 'jongen van 16 meisje van 13' topic....
maar verder: gewoon zeggen, als ze 'm echt leuk vindt komt ze er wel overheen
maar waarom heeft ie t nie gelijk gezegd? Ze valt op hem hoor, niet op zijn leeftijd!
Misschien redt hij zichzelf door het gewoon pas te vertellen als hij daadwerkelijk 19 wordt...
quote:ja dat is op zich wel een goede alleen dadelijk gaan ruzie maken van ja toen wij elkaar ontmoette toen heb jij gezegt dat je 19 was en blah blah blah
Op zaterdag 01 juni 2002 11:08 schreef detulp050 het volgende:
Als ze ooit zegt: ja, maar jij bent ook 19.
Dan zegt hij gewoon: 19 ? 19 ? Ik ben 18 !
quote:Euh, ik pretendeer geen deskundige te zijn met vrouwen, maar 1 ding verschilt behoorlijk van mannen.
Op zaterdag 01 juni 2002 11:26 schreef flaxe het volgende:[..]
Ja, zo denk ik er ook over. Blijkbaar dacht hij toen dat hij meer kans zou maken als hij zijn leeftijd een jaartje omhoog zou gooien. Ze kenden mekaar overigens toen nog maar net, echter die leeftijd is haar erg goed bijgebleven.
Ze onthouden alles, maar dan ook echt alles!
Op het moment dat ze het ze uitkomt, meppen ze met die informatie verbaal je bekkie in elkaar totdat, spreekwoordelijk gezegd, je eigen moeder je niet meer zou herkennen.
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 11:43 schreef hollander172 het volgende:Euh, ik pretendeer geen deskundige te zijn met vrouwen, maar 1 ding verschilt behoorlijk van mannen.
Op het moment dat ze het ze uitkomt, meppen ze met die informatie verbaal je bekkie in elkaar totdat, spreekwoordelijk gezegd, je eigen moeder je niet meer zou herkennen.
Maar, knul in kwestie moet gewoon even eerlijk opbiechten tegen zijn vriendin dat ie gelogen heeft en vooral ook waarom. En dan niet tussen neus en lippen door of in de kroeg ofzo, maar in een (kijk uit daar komt ie) ge-sprek. Als je een beetje goede uitleg hebt en aangeeft dat je er mee zit nu, heeft ze echt wel begrip ervoor. Zo niet, dan is het blijkbaar helemaal geen leuk meisje.
En inderdaad, vrouwen onthouden ALLES
tot in het kleinste detail
Ikzelf zou zoiets niet pikken, want ja, lieg je over zoiets, dan zal er vast nog wel meer komen...
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 13:21 schreef Buddha_Monk het volgende:
hehe... ik had een jaar of 4 terug ook zoiets... op vakantie kreeg ik iets met een meisje van 20... ik was 15... maar toen we dus aan het praten waren vroeg ik aan haar 'hoe oud ben je' zij zei dus 20 en toen vroeg ze het aan mij en ik dacht 'zo'n lekker wijf krijg ik toch nooit dus ik zeg gewoon 19' en dat geloofde ze toen ook nogze dacht zelfs dat ik ouder was (ze dacht een jaar of 20/21)... de hele vakantie mezelf rotgeneukt (3,5 week lang) en daarna nooit meer iets van haar gezien... ze wou wel verder gaan als we terug waren in nederland maar ik heb toen een briefje gestuurd dat ik eigenlijk 15 was en geen zin had in iets voor vast
beetje grof van mezelf... ik heb er ook 2 jaar terug nog een keer een brief gestuurd met excuses en dat vond ze toch wel lief van me...
quote:Het kan aan mij liggen, maar ik vind iets als leeftijd niet echt een detail.
Op zaterdag 01 juni 2002 11:43 schreef hollander172 het volgende:[..]
Euh, ik pretendeer geen deskundige te zijn met vrouwen, maar 1 ding verschilt behoorlijk van mannen.
quote:True... True...
Op zaterdag 01 juni 2002 13:36 schreef Fliepke het volgende:[..]
you the man !!!
quote:Idd
Op zaterdag 01 juni 2002 11:54 schreef Barb het volgende:[..]
![]()
Vrouwen zijn zo leuk [afbeelding]Maar, knul in kwestie moet gewoon even eerlijk opbiechten tegen zijn vriendin dat ie gelogen heeft en vooral ook waarom. En dan niet tussen neus en lippen door of in de kroeg ofzo, maar in een (kijk uit daar komt ie) ge-sprek. Als je een beetje goede uitleg hebt en aangeeft dat je er mee zit nu, heeft ze echt wel begrip ervoor. Zo niet, dan is het blijkbaar helemaal geen leuk meisje.
prrrrrr
quote:Mooi actie!
Op zaterdag 01 juni 2002 14:56 schreef Buddha_Monk het volgende:[..]
True... True...
quote:Ik hoop met je mee, dat ze geen leeftijd heeft ingevuld is wel vreemd, maar misschien valt het mee.
Op zaterdag 01 juni 2002 15:01 schreef Frenkie het volgende:
Een meisje dat helemaal gek van mij is en waarmee ik gezoen heb enzo, beweert dat ze 17 is (de uiterste grens, eigenlijk te jong) maar in een of ander "ons-kent-ons-invulvragen-lijstje" heeft ze bij haar laatste verjaardag niks ingevuld op de vraah hoeveel kaarsjes er stonden.. Ik hoop nu maar dta ze geen 16 is, want dan is het gelijk einde oefening!!!!! Morgen gelijk vragen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |