abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4405295
Je krijgt als meisje te horen dat je vriend een jaar jonger blijkt te zijn dan je dacht.
Hoe reageer je ?
Dit gaat thank god niet over mijzelf, maar over een vriend van me. Hij was dus helemaal gek op een meisje van 20, zelf is hij 18 en zei ooit tegen haar dat hij 19 was. Ze denkt dus dat hij 19 is, ze hebben inmiddels al 2 maanden wat met elkaar en zijn dus erg gelukkig enzo. Hij zit er dus nu mee dat zij zijn werkelijke leeftijd niet weet, en vroeg mij advies
pi_4405307
ze zal vast wel een beetje raar opkijken, maar waarom zei hij het niet direct dan wat boeit 1 jaartje?
  zaterdag 1 juni 2002 @ 10:59:35 #3
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_4405310
Waarom liegen over je leeftijd? Zeker als het verschil maar 2 jaar is en je er 1 jaar bijliegt vind ik het een hele domme en onzinnige actie.

Ik zou heel boos zijn en me gaan afvragen waar hij nog meer over gelogen heeft. Maar als hij verder wel volledig betrouwbaar zou zijn, zou ik er wel overheen komen denk ik.

zaterdag 1 juni 2002 @ 11:08:08 #4
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_4405344
Als ze ooit zegt: ja, maar jij bent ook 19.
Dan zegt hij gewoon: 19 ? 19 ? Ik ben 18 !
pi_4405403
Was bij mij pasgeleden, bij zo'n meid die zei eerst dat ze 14 was. Dat is een beetje de grens zeg maar voor mij. Zei ze een week later dat ze over een maandje pas 13 werd !! Echt gare shit
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_4405422
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 11:18 schreef Pietjuh het volgende:
Was bij mij pasgeleden, bij zo'n meid die zei eerst dat ze 14 was. Dat is een beetje de grens zeg maar voor mij. Zei ze een week later dat ze over een maandje pas 13 werd !! Echt gare shit
dit hoort meer thuis in dat 'jongen van 16 meisje van 13' topic....

maar verder: gewoon zeggen, als ze 'm echt leuk vindt komt ze er wel overheen
maar waarom heeft ie t nie gelijk gezegd? Ze valt op hem hoor, niet op zijn leeftijd!

Kleur buiten de lijntjes.
pi_4405447
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 11:22 schreef ilsepielse het volgende:

[..]

dit hoort meer thuis in dat 'jongen van 16 meisje van 13' topic....

maar verder: gewoon zeggen, als ze 'm echt leuk vindt komt ze er wel overheen
maar waarom heeft ie t nie gelijk gezegd? Ze valt op hem hoor, niet op zijn leeftijd!

Ja, zo denk ik er ook over. Blijkbaar dacht hij toen dat hij meer kans zou maken als hij zijn leeftijd een jaartje omhoog zou gooien. Ze kenden mekaar overigens toen nog maar net, echter die leeftijd is haar erg goed bijgebleven.
pi_4405481
Zsm vertellen, spaart weer een hoop moeite uit op het eind
  zaterdag 1 juni 2002 @ 11:38:45 #9
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_4405501
Wat een gemier. Hoe kun je in godsnaam dan al 2 maanden wat hebben als je niet eens die leeftijd weet? Diepgaande relatie lijkt me zo

Misschien redt hij zichzelf door het gewoon pas te vertellen als hij daadwerkelijk 19 wordt...

Action is the enemy of thoughts
pi_4405510
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 11:08 schreef detulp050 het volgende:
Als ze ooit zegt: ja, maar jij bent ook 19.
Dan zegt hij gewoon: 19 ? 19 ? Ik ben 18 !
ja dat is op zich wel een goede alleen dadelijk gaan ruzie maken van ja toen wij elkaar ontmoette toen heb jij gezegt dat je 19 was en blah blah blah
  zaterdag 1 juni 2002 @ 11:43:45 #11
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_4405526
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 11:26 schreef flaxe het volgende:

[..]

Ja, zo denk ik er ook over. Blijkbaar dacht hij toen dat hij meer kans zou maken als hij zijn leeftijd een jaartje omhoog zou gooien. Ze kenden mekaar overigens toen nog maar net, echter die leeftijd is haar erg goed bijgebleven.

Euh, ik pretendeer geen deskundige te zijn met vrouwen, maar 1 ding verschilt behoorlijk van mannen.

Ze onthouden alles, maar dan ook echt alles!

Op het moment dat ze het ze uitkomt, meppen ze met die informatie verbaal je bekkie in elkaar totdat, spreekwoordelijk gezegd, je eigen moeder je niet meer zou herkennen.

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zaterdag 1 juni 2002 @ 11:54:22 #12
3498 Barb
Graduated Fool
pi_4405585
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 11:43 schreef hollander172 het volgende:

Euh, ik pretendeer geen deskundige te zijn met vrouwen, maar 1 ding verschilt behoorlijk van mannen.

Op het moment dat ze het ze uitkomt, meppen ze met die informatie verbaal je bekkie in elkaar totdat, spreekwoordelijk gezegd, je eigen moeder je niet meer zou herkennen.

Vrouwen zijn zo leuk

Maar, knul in kwestie moet gewoon even eerlijk opbiechten tegen zijn vriendin dat ie gelogen heeft en vooral ook waarom. En dan niet tussen neus en lippen door of in de kroeg ofzo, maar in een (kijk uit daar komt ie) ge-sprek. Als je een beetje goede uitleg hebt en aangeeft dat je er mee zit nu, heeft ze echt wel begrip ervoor. Zo niet, dan is het blijkbaar helemaal geen leuk meisje.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  zaterdag 1 juni 2002 @ 11:58:21 #13
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_4405607
Zou er niet te lang mee wachten
Maarja, hij had het gewoon gelijk moeten zeggen, want het komt uiteindelijk toch uit.

En inderdaad, vrouwen onthouden ALLES
tot in het kleinste detail

Ikzelf zou zoiets niet pikken, want ja, lieg je over zoiets, dan zal er vast nog wel meer komen...

Geluk is een richting, geen punt
pi_4406124
hehe... ik had een jaar of 4 terug ook zoiets... op vakantie kreeg ik iets met een meisje van 20... ik was 15... maar toen we dus aan het praten waren vroeg ik aan haar 'hoe oud ben je' zij zei dus 20 en toen vroeg ze het aan mij en ik dacht 'zo'n lekker wijf krijg ik toch nooit dus ik zeg gewoon 19' en dat geloofde ze toen ook nog ze dacht zelfs dat ik ouder was (ze dacht een jaar of 20/21)... de hele vakantie mezelf rotgeneukt (3,5 week lang) en daarna nooit meer iets van haar gezien... ze wou wel verder gaan als we terug waren in nederland maar ik heb toen een briefje gestuurd dat ik eigenlijk 15 was en geen zin had in iets voor vast beetje grof van mezelf... ik heb er ook 2 jaar terug nog een keer een brief gestuurd met excuses en dat vond ze toch wel lief van me...
ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
  zaterdag 1 juni 2002 @ 13:36:16 #15
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4406279
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 13:21 schreef Buddha_Monk het volgende:
hehe... ik had een jaar of 4 terug ook zoiets... op vakantie kreeg ik iets met een meisje van 20... ik was 15... maar toen we dus aan het praten waren vroeg ik aan haar 'hoe oud ben je' zij zei dus 20 en toen vroeg ze het aan mij en ik dacht 'zo'n lekker wijf krijg ik toch nooit dus ik zeg gewoon 19' en dat geloofde ze toen ook nog ze dacht zelfs dat ik ouder was (ze dacht een jaar of 20/21)... de hele vakantie mezelf rotgeneukt (3,5 week lang) en daarna nooit meer iets van haar gezien... ze wou wel verder gaan als we terug waren in nederland maar ik heb toen een briefje gestuurd dat ik eigenlijk 15 was en geen zin had in iets voor vast beetje grof van mezelf... ik heb er ook 2 jaar terug nog een keer een brief gestuurd met excuses en dat vond ze toch wel lief van me...

you the man !!!
  zaterdag 1 juni 2002 @ 13:46:04 #16
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4406360
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 11:43 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen, maar ik vind iets als leeftijd niet echt een detail.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_4406887
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 13:36 schreef Fliepke het volgende:

[..]

you the man !!!

True... True...
ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
  zaterdag 1 juni 2002 @ 14:59:48 #18
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4406911
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 11:54 schreef Barb het volgende:

[..]

Vrouwen zijn zo leuk [afbeelding]

Maar, knul in kwestie moet gewoon even eerlijk opbiechten tegen zijn vriendin dat ie gelogen heeft en vooral ook waarom. En dan niet tussen neus en lippen door of in de kroeg ofzo, maar in een (kijk uit daar komt ie) ge-sprek. Als je een beetje goede uitleg hebt en aangeeft dat je er mee zit nu, heeft ze echt wel begrip ervoor. Zo niet, dan is het blijkbaar helemaal geen leuk meisje.

Idd Gesprek lijkt me van belang en jeetje, wat maakt dat jaartje nou nog uit als je het al 2 maanden naar je zin hebt samen???

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  zaterdag 1 juni 2002 @ 15:01:32 #19
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4406920
Een meisje dat helemaal gek van mij is en waarmee ik gezoen heb enzo, beweert dat ze 17 is (de uiterste grens, eigenlijk te jong) maar in een of ander "ons-kent-ons-invulvragen-lijstje" heeft ze bij haar laatste verjaardag niks ingevuld op de vraah hoeveel kaarsjes er stonden.. Ik hoop nu maar dta ze geen 16 is, want dan is het gelijk einde oefening!!!!! Morgen gelijk vragen!
pi_4407063
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 14:56 schreef Buddha_Monk het volgende:

[..]

True... True...

Mooi actie!
Gefeliciteerd man
  zaterdag 1 juni 2002 @ 15:34:44 #21
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4407141
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 15:01 schreef Frenkie het volgende:
Een meisje dat helemaal gek van mij is en waarmee ik gezoen heb enzo, beweert dat ze 17 is (de uiterste grens, eigenlijk te jong) maar in een of ander "ons-kent-ons-invulvragen-lijstje" heeft ze bij haar laatste verjaardag niks ingevuld op de vraah hoeveel kaarsjes er stonden.. Ik hoop nu maar dta ze geen 16 is, want dan is het gelijk einde oefening!!!!! Morgen gelijk vragen!
Ik hoop met je mee, dat ze geen leeftijd heeft ingevuld is wel vreemd, maar misschien valt het mee.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')