Ik heb bijna mijn tweede weekend van deze week.quote:
Jaquote:
Ik ook. Ik ben woensdag vrij geweest! Dus eigenlijk heb ik ook al een beetje weekend gehadquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb bijna mijn tweede weekend van deze week..
quote:
Ach het is verder ook een hebbeding natuurlijk. Veel mensen hebben jarenlang veel te veel processorpower in huis gesleept (om windows maar een beetje fatsoenlijk te kunnen draaien) en daar hebben ze óók 500 - 1000 euro voor betaalt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar als ze dan toch zulke lage eisen stellen aan hun laptops, waarom dan een iPad? Dan kun je toch gemakkelijk iets kiezen wat in een veel lagere prijsklasse zit? En die krengen blijven gewoon overpriced.
Ik HAAT Elitebooks.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:38 schreef Joene het volgende:
Sterker J , ik heb vorig jaar 1399 euro neergelegd voor hp elitebook![]()
Die nu ergens ligt te verstoffen
Heulnie, ik heb van die super absorberende tampondingen in mijn vagijn gestopt. Hoe lang heeft Taly al niet gelekt?!quote:
net 24 uur.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heulnie, ik heb van die super absorberende tampondingen in mijn vagijn gestopt. Hoe lang heeft Taly al niet gelekt?!.
Ah, uitgelezen moment voor seks zonder condoom of andere voorbehoedsmiddelen.quote:
Deden wij toch niet aan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, uitgelezen moment voor seks zonder condoom of andere voorbehoedsmiddelen.
De wereld is echt zo oneerlijk hè. Ik zou daar dus echt heel blij mee zijn als ik niets hoefde te doen ter protectie. Never.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Deden wij toch niet aan.
Ik zou toch niet per ongeluk zwanger raken
Je kunt de boel ook af laten binden!quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
De wereld is echt zo oneerlijk hè. Ik zou daar dus echt heel blij mee zijn als ik niets hoefde te doen ter protectie. Never..
Daar vind ik mijzelf nog te jong voor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je kunt de boel ook af laten binden!
ik nietquote:
Pfffffffft!quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar vind ik mijzelf nog te jong voor.
En ik zou liever normaal zwanger wordenquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
De wereld is echt zo oneerlijk hè. Ik zou daar dus echt heel blij mee zijn als ik niets hoefde te doen ter protectie. Never..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |