Valt wel mee ? wel weinig gb's ?quote:
duur J.quote:
Daarom. En dit kost me 100 euro voor 500GB. En ik kom dan van een 5400rpm schijf dus dat ga ik dan wel merken toch lijkt me, naar een 7200rpm + SSD cache ding? Kan ik iig de tijd mee doorkomen totdat SSD echt betaalbaar gaat worden...quote:
Foto's van m'n jesters maken en ze naar m'n oldbies vriendjes mailen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:43 schreef Chowi het volgende:
Thuis uitzieken/naar school gaan om de opdracht af te maken waarvoor de deadline maandag is.
Wat zouden jullie doen?
DIE BEHOORDE NIET TOT DE MOGELIJKHEDEN, J.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Foto's van m'n jesters maken en ze naar m'n oldbies vriendjes mailen.
Dat wel natuurlijk , ik gok dat ik in januari een nieuwe air gaat kopen toch.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Daarom. En dit kost me 100 euro voor 500GB. En ik kom dan van een 5400rpm schijf dus dat ga ik dan wel merken toch lijkt me, naar een 7200rpm + SSD cache ding? Kan ik iig de tijd mee doorkomen totdat SSD echt betaalbaar gaat worden...
Je moet gewoon outside de box denken C.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
DIE BEHOORDE NIET TOT DE MOGELIJKHEDEN, J.
Ik zou lekker naar school gaan en maandag ziekmeldenquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:43 schreef Chowi het volgende:
Thuis uitzieken/naar school gaan om de opdracht af te maken waarvoor de deadline maandag is.
Wat zouden jullie doen?
Ja daar heb ik 2030 wel geld voor ofzo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk , ik gok dat ik in januari een nieuwe air gaat kopen toch.
Bedankt voor het maken van mijn keuze. Dan spring ik nu even onder de hetequote:Op vrijdag 3 december 2010 08:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zou lekker naar school gaan en maandag ziekmelden
Hmm ik denk dat ik die Macbook air via de zaak doe ofzo J.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja daar heb ik 2030 wel geld voor ofzo.
Ik kan natuurlijk ook eens kijken naar een dual hd setup. Dan snok je die optical drive eruit en kun je HDD + SSD doen. Maja. Gaat ook geen wonderen doen voor m'n accu life denk ik.
Maak even foto's van met waterbedruppelde jestersquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bedankt voor het maken van mijn keuze. Dan spring ik nu even onder de hetedouche
.
Ik open m'n mailbox vast.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bedankt voor het maken van mijn keuze. Dan spring ik nu even onder de hetedouche
.
2011 moet het jaar van de iPad worden bij mij thuis denk ik J.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik die Macbook air via de zaak doe ofzo J.
Hmmm ja die hoop ik dus maandag te ontvangen van de Sint op het werkquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
2011 moet het jaar van de iPad worden bij mij thuis denk ik J.
Ik wacht wel ff op de nieuwe.quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm ja die hoop ik dus maandag te ontvangen van de Sint op het werk
Ja die wil ik ook het liefste maja gekregen paard enzoquote:
Wie is Maja?quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja die wil ik ook het liefste maja gekregen paard enzo
Das een lekkerwijf met goeie jesters.quote:
We gebruiken ze hier op het werk best veel stuk of 5 van die dingen , best handig !quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie het nog niet met zo'n iPad. Ik wacht ook het nieuwe model wel af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |