In een restaurant gok ik ?quote:
HIER in de noordkop pas morgenavond !quote:Op woensdag 1 december 2010 20:41 schreef KingOfMars het volgende:
Oh jottem in het oosten des lands sneeuwt het alweer!
erg leuk jaquote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga echt elke keer helemaal dood bij het laatste stukje van de New Kids Turbo trailer (dat stukje met Jody Bernal dus).,
,
!
bios of downen j?quote:
J. Ik kan me niet heugen wanneer ik in de Bios bent geweest ook omdat ik de laatste keer Bios eindigde bij de Huisarts/Ehboquote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Downen natuurlijk, ik ga niet tussen de negerts zitten!
Had je ruzie met zoeen verrekte mongol?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef Joene het volgende:
[..]
J. Ik kan me niet heugen wanneer ik in de Bios bent geweest ook omdat ik de laatste keer Bios eindigde bij de Huisarts/Ehbo
Nee ik krijg blijkbaar van die snelle effecten enzo in films en 'games' epileptische aanvallenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Had je ruzie met zoeen verrekte mongol?
Ah, tof.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee ik krijg blijkbaar van die snelle effecten enzo in films en 'games' epileptische aanvallen
Vooral voor de medebezoeker als je opeens onwijs zo begint te shaken in de biosquote:
Da's echt zoeen jesterfilm.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef Joene het volgende:
Tis wel net alsof je er helemaal in zit dus ! Ik was bij the fast and the furious deeltje 300 , ofzo !
Maar het past wel in het plaatje zegmaar.
Mannenfilm J ! Auto's , Bier , lekkere wijfen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |