DJMO, mocht TS niet kunnen wil ik me bij deze aanbiedenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:49 schreef DJMO het volgende:
ik zou, als m'n derde geboren is, wel een foto van alle drie m'n kids op canvas willenalleen verdomd lastig te realiseren omdat de oudste niet thuis woont en maar één keer maand een halve dag op bezoek mag komen hier.
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:29 schreef Puala het volgende:
[..]
DJMO, mocht TS niet kunnen wil ik me bij deze aanbieden
Ik zie dat het een uurtje rijden is naar jou toe, dus ik wil wel naar jou toe komenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik woon in albrandswaard, en vervoer is voor mij nogal lastig als ik m'n dochter hier heb, omdat ik haar maar 3 uurtjes heb (exclusief halen en brengen). Weet niet of dat problemen geeft? (ik ben overigens pas in maart uitgerekend
Hier thuis is geen probleem, ik haal haar altijd (nabij zuidplein) met de auto met m'n schoonvader op, en ben dan meestal rond half elf thuis met haar. Ik hoop dat het tegen die tijd wat mooier weer is dan nu, er zijn zat mooie locatie's in de buurt.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zie dat het een uurtje rijden is naar jou toe, dus ik wil wel naar jou toe komenIk weet niet waar je haar op moet halen (je mag pm-en als dat fijner is). Wellicht is er in de buurt iets leuks te regelen en anders gewoon bij jou thuis?
En maart (of maanden daarna) is helemaal geen probleemIk wordt morgen geopereerd en ben tot +- half januari uit de running als fotografe
Komt goed. Als je rond die tijd contact opneemt met TS of met mij is er vast wel iets te regelenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hier thuis is geen probleem, ik haal haar altijd (nabij zuidplein) met de auto met m'n schoonvader op, en ben dan meestal rond half elf thuis met haar. Ik hoop dat het tegen die tijd wat mooier weer is dan nu, er zijn zat mooie locatie's in de buurt.
Sterkte morgen met je operatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |