abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89400982
Ik wil hier dan ook aanbieden een leuke fotoreportage van jou en bijvoorbeeld je kinderen. Je krijgt van mij alle foto's en 1 foto desgewenst op canvas.

Ben ik een pro, nee absoluut niet, wil je dat dan kost de fotograaf een hoop geld. Wat ik wel kan bieden is een amateur fotograaf die zich volledig zal inzetten en zijn best zal doen om er wat moois van te maken. De locatie waar de foto's gemaakt worden komen we denk ik wel uit, we zouden hier bijvoorbeeld iets leuks met de kerst kunnen doen.

De voorwaarde hieraan is dat ik het echt voor iemand wil doen die krap bij kas zit en toch leuke wat leuke foto's wil hebben.

Interesse --> PMetje kan of via mail of reageer op dit topic
To be or not to be.....
  woensdag 1 december 2010 @ 20:29:07 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89401677
Wat leuk ^O^
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89409764
Cool initiatief :Y
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 1 december 2010 @ 22:49:18 #4
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89409984
ik zou, als m'n derde geboren is, wel een foto van alle drie m'n kids op canvas willen O+ alleen verdomd lastig te realiseren omdat de oudste niet thuis woont en maar één keer maand een halve dag op bezoek mag komen hier.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89442853
quote:
17s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:49 schreef DJMO het volgende:
ik zou, als m'n derde geboren is, wel een foto van alle drie m'n kids op canvas willen O+ alleen verdomd lastig te realiseren omdat de oudste niet thuis woont en maar één keer maand een halve dag op bezoek mag komen hier.
DJMO, mocht TS niet kunnen wil ik me bij deze aanbieden :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 december 2010 @ 20:02:42 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89444598
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 19:29 schreef Puala het volgende:

[..]

DJMO, mocht TS niet kunnen wil ik me bij deze aanbieden :)
O+ ik woon in albrandswaard, en vervoer is voor mij nogal lastig als ik m'n dochter hier heb, omdat ik haar maar 3 uurtjes heb (exclusief halen en brengen). Weet niet of dat problemen geeft? (ik ben overigens pas in maart uitgerekend :X
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_89445544
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:02 schreef DJMO het volgende:

[..]

O+ ik woon in albrandswaard, en vervoer is voor mij nogal lastig als ik m'n dochter hier heb, omdat ik haar maar 3 uurtjes heb (exclusief halen en brengen). Weet niet of dat problemen geeft? (ik ben overigens pas in maart uitgerekend :X
Ik zie dat het een uurtje rijden is naar jou toe, dus ik wil wel naar jou toe komen :) Ik weet niet waar je haar op moet halen (je mag pm-en als dat fijner is). Wellicht is er in de buurt iets leuks te regelen en anders gewoon bij jou thuis? :)

En maart (of maanden daarna) is helemaal geen probleem O+ Ik wordt morgen geopereerd en ben tot +- half januari uit de running als fotografe ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 december 2010 @ 20:26:29 #9
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89445954
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik zie dat het een uurtje rijden is naar jou toe, dus ik wil wel naar jou toe komen :) Ik weet niet waar je haar op moet halen (je mag pm-en als dat fijner is). Wellicht is er in de buurt iets leuks te regelen en anders gewoon bij jou thuis? :)

En maart (of maanden daarna) is helemaal geen probleem O+ Ik wordt morgen geopereerd en ben tot +- half januari uit de running als fotografe ;)
Hier thuis is geen probleem, ik haal haar altijd (nabij zuidplein) met de auto met m'n schoonvader op, en ben dan meestal rond half elf thuis met haar. Ik hoop dat het tegen die tijd wat mooier weer is dan nu, er zijn zat mooie locatie's in de buurt.

Sterkte morgen met je operatie :o

pi_89449304
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:26 schreef DJMO het volgende:

[..]

Hier thuis is geen probleem, ik haal haar altijd (nabij zuidplein) met de auto met m'n schoonvader op, en ben dan meestal rond half elf thuis met haar. Ik hoop dat het tegen die tijd wat mooier weer is dan nu, er zijn zat mooie locatie's in de buurt.

Sterkte morgen met je operatie :o
Komt goed. Als je rond die tijd contact opneemt met TS of met mij is er vast wel iets te regelen :)

Dankjewel :)
pi_89463281
Inderdaad, er is altijd wel iets te regelen. Neem tegen die tijd even contact op en dan spreken we af. Die uurtjes vallen vast wel te plannen.

Zijn er nog meer die een mooie foto willen?
To be or not to be.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')