¤ 1.000quote:Op woensdag 1 december 2010 17:35 schreef Oceanview het volgende:
PD voor hoeveel moet ik een beschrijving kopen?
Splitscreen,quote:
Mafkeesquote:Op woensdag 1 december 2010 17:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Splitscreen,
Ene pagina refreshen met F5, andere pagina ernaast, waar je al lapo getypt hebt, met je muis op het knopje
Hij is wel leuk, maar ik meot een "eigen"hebbenquote:
Zoals?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:36 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Hij is wel leuk, maar ik meot een "eigen"hebben
HT en gedragen?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:36 schreef Oceanview het volgende:
ht gedraag je eens en geef mij een normale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HT en gedragen?je hebt gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
ik dacht dat er geile stondquote:Op woensdag 1 december 2010 17:36 schreef Oceanview het volgende:
Oceanview gulle user die beschrijvingen koopt
Ik ookquote:Op woensdag 1 december 2010 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik dacht dat er geile stond
waar je hart van vol is...quote:Op woensdag 1 december 2010 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HT en gedragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb je hart toch niet gevuld?quote:
dat las ik ookquote:Op woensdag 1 december 2010 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neequote:Op woensdag 1 december 2010 17:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb je hart toch niet gevuld?
gelukkig zeggen meerdere mensen hetquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:36 schreef Oceanview het volgende:
Oceanview gulle user die beschrijvingen koopt
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:39 schreef Biffkoffie het volgende:
OceanView: Die wanhopig op zoek is naar een nieuwe omschrijving die niet te veel kost
ik heb heewl geen beschrijving nodigquote:Op woensdag 1 december 2010 17:39 schreef Biffkoffie het volgende:
OceanView: Die wanhopig op zoek is naar een nieuwe omschrijving die niet te veel kost
Foeiquote:
Zondagquote:
Preciesquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik heb een tshirt van maat S/M
God straft onmiddellijkquote:Op woensdag 1 december 2010 17:41 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
DE dag om iemand te straffen.
Jij snapt hem,quote:Op woensdag 1 december 2010 17:41 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
DE dag om iemand te straffen.
wat nouquote:
ja ergensquote:
Nee full seks XXL seksquote:
Wat zal je een labeltje uit je shirt hebben hangen, daar kan zelfs Orange niks meer aan doenquote:
hehehehequote:Op woensdag 1 december 2010 17:45 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Wat zal je een labeltje uit je shirt hebben hangen, daar kan zelfs Orange niks meer aan doen
geen slapende negers wakker makenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:46 schreef Oceanview het volgende:
Met de verkeerde neger uit bed stappen
Dat zou lullig zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 17:46 schreef Oceanview het volgende:
Met de verkeerde neger uit bed stappen
een neger kan heul niet groen zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 17:49 schreef Oceanview het volgende:
Bij de buren is de neger altijd groener zwarter
regenboogpieten.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een neger kan heul niet groen zijn
Je moet een gegeven neger niet in de bek kijken, en nu naar het andere topic!quote:Op woensdag 1 december 2010 17:51 schreef Oceanview het volgende:
Door de negers het bos niet meer zien
Oke het is wel klaar nuquote:Op woensdag 1 december 2010 17:51 schreef Oceanview het volgende:
Door de negers het bos niet meer zien
Nee.quote:
jij zou al straf krijgenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Pas op anders krijg je straf
Kom maar. *doet rebels*quote:Op woensdag 1 december 2010 17:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Pas op anders krijg je straf
Van mij mutsquote:
van PDquote:Op woensdag 1 december 2010 17:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Van jou?
[..]
Stout mannetje
Hihiquote:Op woensdag 1 december 2010 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja was geintje, ik hou van geintjes
Nee - x - = + - - - kan nietquote:Op woensdag 1 december 2010 17:56 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
min min min wordt plus?
Dat wordt verwennen
Min min min wordt minquote:Op woensdag 1 december 2010 17:56 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
min min min wordt plus?
Dat wordt verwennen
vandaar dat ik mn wiskunde toen onvoldoende had...quote:
ja de temperatuur buiten ook.quote:
-x2 ook, (-x)2 niet.quote:
Nederlands, nitwit. Hollandsquote:Op woensdag 1 december 2010 18:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja ik heb dat nooit gehad dus praat nu maar wel gewoon hollands OV
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nederlands, nitwit. Hollands
Hollands kan ook nitwit.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nederlands, nitwit. Hollands
Nee, want dan voel jij je zo achtergesteld.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:02 schreef Ploertendoder het volgende:
Gaan we nu allemaal weer 'intelligent' doen?
Knap dat jij kan weten hoe ik me voelquote:Op woensdag 1 december 2010 18:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, want dan voel jij je zo achtergesteld.
Nee. Holland is maar een deel van Nederland.quote:
PI lieverd, PI.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Knap dat jij kan weten hoe ik me voel
gelukkig maar dat jij niet in 1940 leefde, toen zeiden ze allemaal Hollandquote:Op woensdag 1 december 2010 18:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Holland is maar een deel van Nederland.
De bekrompenheid van een Hollander ook weer..
Sarcasmequote:
Toen bestond 'Holland' al niet meer hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 18:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gelukkig maar dat jij niet in 1940 leefde, toen zeiden ze allemaal Holland
Als ik in 1940 leefde, werd ik afgevoerd. Maar blijf jij maar lekker in 1940 hangen hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gelukkig maar dat jij niet in 1940 leefde, toen zeiden ze allemaal Holland
wel in de jaren 30 nogquote:Op woensdag 1 december 2010 18:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Sarcasme
[..]
Toen bestond 'Holland' al niet meer hoor
Nee. Toen was het al Noord en Zuid-Holland.quote:
ik heb het over hoe ze Nederland in het geheel noemdequote:Op woensdag 1 december 2010 18:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee. Toen was het al Noord en Zuid-Holland.
Sowieso was het sinds 1588 de Republiek der zeven verenigde Nederlanden.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Sarcasme
[..]
Toen bestond 'Holland' al niet meer hoor
dat is een mondvolquote:Op woensdag 1 december 2010 18:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso was het sinds 1588 de Republiek der zeven verenigde Nederlanden.
Voorbeeld, ik wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
bij x gebruikt men geen haakjes?
Ja inderdaad. De Gouden en Zilveren Eeuw was dat zeg maar.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:07 schreef Oceanview het volgende:
Gaan we nu ineens van Wiskunde naar Geschiedenis?
aha oke ik snap hetquote:Op woensdag 1 december 2010 18:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad. De Gouden en Zilveren Eeuw was dat zeg maar.
Heb een opgeblazen gevoel bij mijn borstkast. Zo'n gevoel waar je moet overgeven/boeren, maar gewoon niet wilt komen.quote:
beterschap danquote:Op woensdag 1 december 2010 18:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Heb een opgeblazen gevoel bij mijn borstkast. Zo'n gevoel waar je moet overgeven/boeren, maar gewoon niet wilt komen.
Deze emoticon past precies bij deze situatie.
Heel Leeuwarden zit zonderquote:
Ugh dat is kut ja.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Heb een opgeblazen gevoel bij mijn borstkast. Zo'n gevoel waar je moet overgeven/boeren, maar gewoon niet wilt komen.
Deze emoticon past precies bij deze situatie.
de problemen...quote:Op woensdag 1 december 2010 18:12 schreef Michhas het volgende:
HT loop niet in die OP te fucken man, je verpest het
haha, als dat zo lang blijft, dan hoeft mijn vriend vannacht niet te werken.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heel Leeuwarden zit zonderEn weet niet in hoeverre het buiten Leeuwarden het nog doet.
Dan kan ik niet langskomenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:13 schreef L.no het volgende:
[..]
haha, als dat zo lang blijft, dan hoeft mijn vriend vannacht niet te werken.
Is toch ook?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat HT de Op heeft verpest volgens jou
Het doet het alweer half geloof ik.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:13 schreef L.no het volgende:
[..]
haha, als dat zo lang blijft, dan hoeft mijn vriend vannacht niet te werken.
ahh, oke.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het doet het alweer half geloof ik.
Zullen we met de blokken spelen?quote:
ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 1 december 2010 18:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat je vriend dan niet hoeft te werken
Huh? Ik was aan het eten?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:12 schreef Michhas het volgende:
HT loop niet in die OP te fucken man, je verpest het
Dat doe ik waarschijnlijk wel. Vanmiddag van een uur of 1 tot een uur geleden buiten geweest.quote:
arme DWquote:Op woensdag 1 december 2010 18:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat doe ik waarschijnlijk wel. Vanmiddag van een uur of 1 tot een uur geleden buiten geweest.
Ja. Maar wel 9 films rijkerquote:
def jamquote:Op woensdag 1 december 2010 18:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Maar wel 9 films rijkerEn Def Jam voor PSP gekocht
Leuk spelquote:
Tot morgenquote:
Lekker dingquote:
Jij smaakt ook goedquote:
Ik heb eigenlijk geen idee welke ik heb.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
def jam
ik heb def jam 1 echt zoo vaak gespeeld maar trok het vechten op beats niet echt in 2
Even quoten voor ninjaeditquote:Op woensdag 1 december 2010 19:20 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ging vandaag pinnen he. Ik toetste zo mijn pincode in. het bleek **** te zijn![]()
![]()
quote:
Komt door jou mopquote:
Voor mij welquote:
Mijn verjaardagstopic bekijken, maar er zit al een slotje opquote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dus![]()
Wat doet u dan op Fok Jongeman
Jij bent heul niet jarigquote:Op woensdag 1 december 2010 19:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn verjaardagstopic bekijken, maar er zit al een slotje op
Hij pauzeert maar.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef Ploertendoder het volgende:
honkeytonk Ban tot nader order. verzuimt om te leren.
Ik ging pinnen en ik toetste mijn pincode te snel in en toen was hij verkeerd, maar dat was een stom ding waar je niet op 'ok' moest drukken, die ging gelijk verder.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:20 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ging vandaag pinnen he. Ik toetste zo mijn pincode in. het bleek **** te zijn![]()
![]()
haha ik weet wanneer je wel jarig bentquote:Op woensdag 1 december 2010 19:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, ik had mijn geboortedatum veranderd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:35 schreef Ploertendoder het volgende:
HAHAHAHA IK OP 28 MEI
HHAHAHHAH
HAHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat wist ik ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Heul nietquote:
Wrijf het er maar inquote:Op woensdag 1 december 2010 19:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wel, je hebt het zelf gezegd, dan word je 25
Hihi is goedquote:Op woensdag 1 december 2010 19:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kom dan hier dan kan ik over je heen wrijven
Zie jij maar eens 25 te wordenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jezus man, je moet al bijna naar een bejaardentehuis![]()
Hup naar de zandbak jij!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jezus man, je moet al bijna naar een bejaardentehuis![]()
Zo moeilijk is dat nietquote:Op woensdag 1 december 2010 19:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hihi is goed
[..]
Zie jij maar eens 25 te worden
Dadelijk kom je onder een vrachtwagen....quote:
ga je dan plassen in de zandbak?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als ik naar de zandbak ga doe ik daar meestal hele stoute dingen
Nee hoor, dat doe ik dadelijk nietquote:Op woensdag 1 december 2010 19:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dadelijk kom je onder een vrachtwagen....
Ooh de vrachtwagen komt onder jou?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe ik dadelijk niet
wat moet je nou boven een vrachtwagen?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ooh de vrachtwagen komt onder jou?
Zitten./quote:Op woensdag 1 december 2010 19:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat moet je nou boven een vrachtwagen?
Lekker johquote:
ik blijf wel dichter bij de grond als je het niet heel erg vindtquote:
Die heb ik in mn tuin staanquote:Op woensdag 1 december 2010 19:47 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
Hierop zitten als je een optreden hebt.En dan dat ie rustig rondjes rijdt.
nicequote:Op woensdag 1 december 2010 19:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Die heb ik in mn tuin staan
Kan je daarop niet komen dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb die in de tuin van mijn hondenhoek van mijn vakantiehuisquote:Op woensdag 1 december 2010 19:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Baas boven baas?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb die in de tuin van mijn hondenhoek van mijn vakantiehuis
En als je de supervisor van die baas hebt, en dan weer de baas van zijn moeder, dan heb je mijn hulpjequote:
Dat is nog niks. Ik heb een heel colonne va die dingen staan op mijn privé eilandengroep.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb die in de tuin van mijn hondenhoek van mijn vakantiehuis
Ik ben de producent van die dingen, jij kreeg alle afdankertjesquote:Op woensdag 1 december 2010 19:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat is nog niks. Ik heb een heel colonne va die dingen staan op mijn privé eilandengroep.
wie is jouw hulpje?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En als je de supervisor van die baas hebt, en dan weer de baas van zijn moeder, dan heb je mijn hulpje
Mijn hulpje is de baas van de moeder van de supervisor van de baas boven de baas.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wie is jouw hulpje?
het is dat je die beer hebt anders was je gewoon arrogant
ja hoe heet die dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn hulpje is de baas van de moeder van de supervisor van de baas boven de baas.
Kampen? Daar wil je niet dood gevonden worden.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kampen daar wil ik naartoe, samen met mn Kip paard en koe
ik wil er ook niet naartoequote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kampen? Daar wil je niet dood gevonden worden.
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kampen daar wil ik naartoe, samen met mn Kip paard en koe
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wil er ook niet naartoe
LUTJEEEEEEEEEEEEquote:
Ooh ja?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef Lutte het volgende:
Het origineel (I wanna sink to the bottom with you), is ook tof!
Ik heb je dus opgewarmd?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is zo fijn om na een lange, koude dag zo warm welkom geheten te worden!
Alleen vandaag?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:08 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik zie eruit als een terrorist vandaag
quote:
Lmao.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:00 schreef ElmoFan het volgende:
GVD, ik ben die penisbaard helemaal zat
Morgen waarschijnlijk ook wel weer.quote:
Ja goed he?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
het niveau wordt met de dag beter
Oké, laat maar een keer voor de grap een tas met ballonnen ergens staanquote:Op woensdag 1 december 2010 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Morgen waarschijnlijk ook wel weer.
morgen wordt het ook koudquote:Op woensdag 1 december 2010 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Morgen waarschijnlijk ook wel weer.
Het wordt altijd koudquote:Op woensdag 1 december 2010 20:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
morgen wordt het ook koud
Ik kan niet altijd blijven zoeken om te zien wat jullie nou weer allemaal te roddelen hebben. Vanaf nu blijf ik dus van nog dichterbij koekeloeren.quote:
dan roddelen we gewoon door.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kan niet altijd blijven zoeken om te zien wat jullie nou weer allemaal te roddelen hebben. Vanaf nu blijf ik dus van nog dichterbij koekeloeren.
Maakt het je echt zoveel uit?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kan niet altijd blijven zoeken om te zien wat jullie nou weer allemaal te roddelen hebben. Vanaf nu blijf ik dus van nog dichterbij koekeloeren.
ow krijgen we dit weer?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
dan roddelen we gewoon door.
Laat gaan. geef dat trolletje niet meer voer.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow krijgen we dit weer?
wat boeit het jou nou wat wij te zeggen hebben
Zeg... als je hier alleen komt om de teringkneus uit t ehangen, mag je wat mij betreft opdonderstralenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mooi.Ga je dan ook door met slijmen bij moderatoren?
![]()
[ afbeelding ]
Geen idee, niet begonnen met zoeken, ga ik denk ik ook niet doen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:12 schreef honkeytonk het volgende:
Naja, nu je er toch bent hé? Weet je al wie Kaasklefje was? Of ben je gestopt met zoeken?
Nee.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, laat maar een keer voor de grap een tas met ballonnen ergens staan
Daarom zie ik er ook uit als een terroristquote:Op woensdag 1 december 2010 20:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
morgen wordt het ook koud
haha ik had vandaag 2 sjaals om en ik had het nog koudquote:Op woensdag 1 december 2010 20:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Daarom zie ik er ook uit als een terroristSjaal tot vlak onder mijn ogen, muts op.. Het lijkt wel een burka, zonder het soepjurkdeel.
Jammer, ik was best nieuwsgierig.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Geen idee, niet begonnen met zoeken, ga ik denk ik ook niet doen.
Morgen alleen nog. Dus nog even door de zure appel heen bijtenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik had vandaag 2 sjaals om en ik had het nog koud
Zelfs tegen honkerkonkel en elmofan wil ik nog best vriendelijk doen, maar na dit soort taalgebruik hoef ik dat bij jou niet meer te proberen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zeg... als je hier alleen komt om de teringkneus uit t ehangen, mag je wat mij betreft opdonderstralen
ik hou van zure appelsquote:Op woensdag 1 december 2010 20:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Morgen alleen nog. Dus nog even door de zure appel heen bijten
Ik heb van een uur of 1 tot half 6 buiten rondgehangen, op een paar winkels na.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik had vandaag 2 sjaals om en ik had het nog koud
Boehoeeeeeeequote:Op woensdag 1 december 2010 20:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zelfs tegen honkerkonkel en elmofan wil ik nog best vriendelijk doen, maar na dit soort taalgebruik hoef ik dat bij jou niet meer te proberen.
ow wat zal jij het koud gehad hebbenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb van een uur of 1 tot half 6 buiten rondgehangen, op een paar winkels na.
Ze zouden gewoon overal van die heaters neer moeten zettenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow wat zal jij het koud gehad hebben
haha, daar wil ik wel een foto van zien.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Daarom zie ik er ook uit als een terroristSjaal tot vlak onder mijn ogen, muts op.. Het lijkt wel een burka, zonder het soepjurkdeel.
uhu idd, mijn wangen deden pijnquote:Op woensdag 1 december 2010 20:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon overal van die heaters neer moeten zetten
Hilarisch dat sarcasme. 8/10, zou het zo weer lezen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
BoehoeeeeeeeIk ga bijna huilen
Ah das minderquote:Op woensdag 1 december 2010 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu idd, mijn wangen deden pijn
Kom maar danquote:
Dan maar tot zondag wachtenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan moet ik eerst door de kou heen naar jou toe
Neequote:
PSV - Uithoornse Boys?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |