Manbubzquote:Op woensdag 1 december 2010 18:56 schreef Myraela het volgende:
Tering, wees blij dat je geen tieten hebt. Ik heb verkeerd gelegen ofzo of mijn bandje zat gedraaid en nu zitten er striemen in mijn schouder van mijn bh-bandje,
nee, toch nietquote:
wij mannen vinden dan ook dat ze bloot moeten zijn, voor jullie eigen bestwilquote:Op woensdag 1 december 2010 18:56 schreef Myraela het volgende:
Tering, wees blij dat je geen tieten hebt. Ik heb verkeerd gelegen ofzo of mijn bandje zat gedraaid en nu zitten er striemen in mijn schouder van mijn bh-bandje,
Vrouwen die geen BH's dragen.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij mannen vinden dan ook dat ze bloot moeten zijn, voor jullie eigen bestwil
ja, nee als je gaat liggen natuurlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrouwen die geen BH's dragen.Dat is echt heel lelijk. Tenzij vrouwen die geen tieten hebben natuurlijk.
Geen idee, ik word ook vaak zat vreemd aangekeken als ik met dit weer ijs eet, ik kan me zo alleen maar een voordeel bedenken, mijn ijs smelt buiten nietquote:Op woensdag 1 december 2010 19:04 schreef TheFamousMan het volgende:
waarom begrijpen ouders niet dat ijs lekker blijft, ook al vriest het buiten?
Ik ben ook gek op ijs.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:04 schreef TheFamousMan het volgende:
waarom begrijpen ouders niet dat ijs lekker blijft, ook al vriest het buiten?
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 december 2010 19:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op ijs.Het argument "het is al zo koud!" heb ik nooit begrepen.
Brabo'squote:Op woensdag 1 december 2010 18:02 schreef Pheno het volgende:
Wat nou weer in Helmond. Stelletje terroristen die limbo's
...quote:Op woensdag 1 december 2010 19:08 schreef wel.o.k het volgende:
ik hou niet van ijs![]()
ook in de zomer niet
Had je wat?!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Brabo's.
En daarbij: Helmond. Nuff said.
Kruidnotenquote:
Tegen Helliemond, jaquote:
QFT.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij mannen vinden dan ook dat ze bloot moeten zijn, voor jullie eigen bestwil
Misschien moet je dan toch wat minder naar beneden kijkenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tieten zijn overratedHeb ze nu al meer dan genoeg gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |