Ik bespaar ruim 250 euro per jaar door mijn beglazing.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:53 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Wij konden wel dubbel glas nemen. Het zou ons ¤168 per jaar aan extra huur kosten. Dat bespaar je nooit
Inderdaad, dat lukt makkelijk. Dubbele beglazing helpt echt veel.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik bespaar ruim 250 euro per jaar door mijn beglazing.
Kleine dingen mag je toch wel veranderen?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:58 schreef AlfredKwak het volgende:
Je bent een huurder, je hebt niet te zeggen over de bouwkundige dingen in je huur huis.
Je kan alleen het verzoek indienen of de woningvereniging het wil aanpassen voor je. Met als gevolg dat je huurt stijgt plus de woningvereniging moet welwillend zijn.
Of je sluit een overeenkomst met de woningvereniging waarin je afspreekt dat jij zelf de ramen aanpast en dat je de aanpassing laat zitten als je gaat verhuizen. (let op, hiervoor moet je tekenen anders ben je later de sjaak)
Als de vereniging niet wil meewerken met beide mogelijkheden dan moet je verhuizen als je toch dubbelglas wil.
Het is niet iets kleins, het gaat er waarschijnlijk wel anders uitzien en welk voordeel heeft de coproratie er van?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:05 schreef Naaaait93 het volgende:
[..]
Kleine dingen mag je toch wel veranderen?
aangezien het er niet anders op uitgaat zien, en het ook voordeliger is voor je woonvereniging?
Tis beter dan nix idd, maar HR++ glas daar zit ook een zeker gasje ipv lucht in die beter isoleert.quote:
Zeker als het HR++ beglazing betreftquote:Op woensdag 1 december 2010 16:57 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Inderdaad, dat lukt makkelijk. Dubbele beglazing helpt echt veel.
Dat huis wordt dan wel meer waard volgens mij = meer huur betalen.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:00 schreef Black-Death het volgende:
Wat was dan hun reden dat ze het niet willen?
Precies, daar zitten wij nu ook meequote:Op woensdag 1 december 2010 16:53 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Wij konden wel dubbel glas nemen. Het zou ons ¤168 per jaar aan extra huur kosten. Dat bespaar je nooit
Voor een bedrag als dat zou ik er niet lang over hoeven nadenken, dergelijke kleine bedragen heb je binnen een jaar uit.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:47 schreef Lolstoeler het volgende:
[..]
Precies, daar zitten wij nu ook mee
Hoezo zit je daar ook mee? Je mag toch helemaal geen dubbel glas? Of toch wel?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:47 schreef Lolstoeler het volgende:
[..]
Precies, daar zitten wij nu ook mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |