Wanneer je stufi ontvangt, gaat je OV-chipkaart ook in. Bij de meesten zal dit dus 1 september zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Volgens mij pas 1 oktober toch..
Ik heb stufi al best lang geleden aangevraagd en bij mij staat er pas 1 oktober.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:27 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wanneer je stufi ontvangt, gaat je OV-chipkaart ook in. Bij de meesten zal dit dus 1 september zijn
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb stufi al best lang geleden aangevraagd en bij mij staat er pas 1 oktober.
Maar dacht dat dat sowieso zo was dat het pas 1 oktober inging..
Bron: http://www.studentenreisproduct.nl/studentenreisproduct.aspxquote:Algemeen
Zolang je recht hebt op studiefinanciering en geen vergoeding OV-buitenland ontvangt, mag je met het studentenreisproduct (week- of weekendabonnement) gratis of met korting reizen in het openbaar vervoer in Nederland.
Bedankt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:11 schreef strontboer het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.studentenreisproduct.nl/studentenreisproduct.aspx
Hmmm lijkt me wel?! Misschien even een belletje plegen naar DUO?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bedankt.
Dus ook al staat bij DUO dat het 1-10 ingaat mag je hem al eerder gebruiken?
Ik heb eens gegoogled en het schijnt dat je idd pas in otober je OV én stufi ontvangt, omdat het per periode gaat of zo. Dat wordt een maand zelf reizen betalen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hmmm lijkt me wel?! Misschien even een belletje plegen naar DUO?
Dat gaat alleen op als je nog geen 18 bent, omdat je dan nog kinderbijslag ontvangt. Als je op de eerste dag van het kwartaal nog geen 18 bent, ontvangen je ouders voor dat kwartaal nog kinderbijslag. Daarom gaat je stufi dan pas per 1 oktober in (het eerste kwartaal waarin je ouders geen kinderbijslag meer ontvangen). Ook de reisrecht gaat dan pas vanaf 1 oktober in.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb eens gegoogled en het schijnt dat je idd pas in otober je OV én stufi ontvangt, omdat het per periode gaat of zo. Dat wordt een maand zelf reizen betalen.
Maar je hebt gelijk, ik kan het beste met DUO bellen voor de zekerheid.
Wordt op verschillende fora gezegd..quote:
http://forum.girlscene.nl(...)42d30dcebe2793bad1b0quote:Ik heb nog wel gebeld, die vrouw zei omdat je studiefinanciering vanaf 1 oktober ingaat moet je alles zelf betalen voor de maand september.
dus weer een maandkaart gehaald...
Kijk, dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:30 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Dat gaat alleen op als je nog geen 18 bent, omdat je dan nog kinderbijslag ontvangt. Als je op de eerste dag van het kwartaal nog geen 18 bent, ontvangen je ouders voor dat kwartaal nog kinderbijslag. Daarom gaat je stufi dan pas per 1 oktober in (het eerste kwartaal waarin je ouders geen kinderbijslag meer ontvangen). Ook de reisrecht gaat dan pas vanaf 1 oktober in.
Ware grote toch? Anders wordt ie toch zo onduidelijk als de neterquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:54 schreef Alrac4 het volgende:
Het zal wel al 15000 keer gevraagd zijn, maar ik heb niet echt zin om al die topics door te lezen,
die kopie van je identiteitsbewijs, moet die tot a4 formaat worden vergroot of mag die op ware grootte?
Gewoon normaal formaat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:54 schreef Alrac4 het volgende:
Het zal wel al 15000 keer gevraagd zijn, maar ik heb niet echt zin om al die topics door te lezen,
die kopie van je identiteitsbewijs, moet die tot a4 formaat worden vergroot of mag die op ware grootte?
Dus als je een andere pasfoto hebt dan de pasfoto op je identiteitsbewijs is het fout?quote:Je aanvraag voor de studenten OV-chipkaart kan helaas niet verwerkt worden. Dit kan zijn omdat:
*hele lijst
-de kopie van je identiteitsbewijs niet overeenkomt met de pasfoto
Blijkbaar welquote:Op zondag 10 juli 2011 21:10 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dus als je een andere pasfoto hebt dan de pasfoto op je identiteitsbewijs is het fout?
Dit is kut, ergens staat ook vermeldt dat de pasfoto recent moet zijn. Ik denk dat dat bovenstaande punt niet klopt. Het zal wel een onduidelijke kopie zijn geweest, morgen opnieuw proberen.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:21 schreef strontboer het volgende:
[..]
Blijkbaar wel![]()
Maar dan zou je, als je geen pasfoto meer hebt die hetzelfde is als de pasfoto op je id-pas, een nieuwe id-pas aan moet vragen?!
Als ik jou was zou ik eerst even bellenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:29 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dit is kut, ergens staat ook vermeldt dat de pasfoto recent moet zijn. Ik denk dat dat bovenstaande punt niet klopt. Het zal wel een onduidelijke kopie zijn geweest, morgen opnieuw proberen.
Nee hoor, ik heb ook een heel andere foto gekozen, ander kapsel, 3 jaartjes ouder - geen probleem, het was wel gewoon goed te zien dat het om een en dezelfde persoon ging.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:10 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dus als je een andere pasfoto hebt dan de pasfoto op je identiteitsbewijs is het fout?
Ja kunt je oude kaart gewoon gebruiken en het product weer ophalen als deze gereed staat.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:34 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe zit het als je gestopt bent met een opleiding (dus al een OV chip pas hebt) en dit weer jaar begint. Moet ik nu weer een pas aanvragen of krijg ik automatisch bericht dat ik m'n reisproduct kan ophalen? (of moet ik dat zelf ergens op de site aanvragen? staat er niet echt duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |