abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99080576
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Volgens mij pas 1 oktober toch..
Wanneer je stufi ontvangt, gaat je OV-chipkaart ook in. Bij de meesten zal dit dus 1 september zijn ;)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:32:23 #177
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_99080789
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:27 schreef strontboer het volgende:

[..]

Wanneer je stufi ontvangt, gaat je OV-chipkaart ook in. Bij de meesten zal dit dus 1 september zijn ;)
Ik heb stufi al best lang geleden aangevraagd en bij mij staat er pas 1 oktober.
Maar dacht dat dat sowieso zo was dat het pas 1 oktober inging..
pi_99110043
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Ik heb stufi al best lang geleden aangevraagd en bij mij staat er pas 1 oktober.
Maar dacht dat dat sowieso zo was dat het pas 1 oktober inging..
quote:
Algemeen
Zolang je recht hebt op studiefinanciering en geen vergoeding OV-buitenland ontvangt, mag je met het studentenreisproduct (week- of weekendabonnement) gratis of met korting reizen in het openbaar vervoer in Nederland.
Bron: http://www.studentenreisproduct.nl/studentenreisproduct.aspx
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:49:54 #179
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_99165664
quote:
Bedankt. :D
Dus ook al staat bij DUO dat het 1-10 ingaat mag je hem al eerder gebruiken?
pi_99166545
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Bedankt. :D
Dus ook al staat bij DUO dat het 1-10 ingaat mag je hem al eerder gebruiken?
Hmmm lijkt me wel?! Misschien even een belletje plegen naar DUO? ;)
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:16:24 #181
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_99166840
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:10 schreef strontboer het volgende:

[..]

Hmmm lijkt me wel?! Misschien even een belletje plegen naar DUO? ;)
Ik heb eens gegoogled en het schijnt dat je idd pas in otober je OV én stufi ontvangt, omdat het per periode gaat of zo. Dat wordt een maand zelf reizen betalen. :P
Maar je hebt gelijk, ik kan het beste met DUO bellen voor de zekerheid. :)
pi_99167093
Huh wtf. Doe eens linkje als je wilt :P
pi_99167467
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Ik heb eens gegoogled en het schijnt dat je idd pas in otober je OV én stufi ontvangt, omdat het per periode gaat of zo. Dat wordt een maand zelf reizen betalen. :P
Maar je hebt gelijk, ik kan het beste met DUO bellen voor de zekerheid. :)
Dat gaat alleen op als je nog geen 18 bent, omdat je dan nog kinderbijslag ontvangt. Als je op de eerste dag van het kwartaal nog geen 18 bent, ontvangen je ouders voor dat kwartaal nog kinderbijslag. Daarom gaat je stufi dan pas per 1 oktober in (het eerste kwartaal waarin je ouders geen kinderbijslag meer ontvangen). Ook de reisrecht gaat dan pas vanaf 1 oktober in.
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:37:00 #184
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_99167785
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:22 schreef strontboer het volgende:
Huh wtf. Doe eens linkje als je wilt :P
Wordt op verschillende fora gezegd..

quote:
Ik heb nog wel gebeld, die vrouw zei omdat je studiefinanciering vanaf 1 oktober ingaat moet je alles zelf betalen voor de maand september.
dus weer een maandkaart gehaald... :(
http://forum.girlscene.nl(...)42d30dcebe2793bad1b0

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:30 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Dat gaat alleen op als je nog geen 18 bent, omdat je dan nog kinderbijslag ontvangt. Als je op de eerste dag van het kwartaal nog geen 18 bent, ontvangen je ouders voor dat kwartaal nog kinderbijslag. Daarom gaat je stufi dan pas per 1 oktober in (het eerste kwartaal waarin je ouders geen kinderbijslag meer ontvangen). Ook de reisrecht gaat dan pas vanaf 1 oktober in.
Kijk, dat bedoelde ik.
Ik ben nog geen 18, dus voor mij geldt dat ook idd. :P
pi_99167887
Ooooh op die fiets. Dat wordt het voor jou dus de eerste maand zelf betalen :P Ik ben in januari 18 geworden dus ik ontvang gewoon stufi op 1 september en het studentenreisproduct gaat dan ook in :)
pi_99168142
Ter verduidelijking, als je op de eerste dag van het derde kwartaal (dus 1 juli) nog geen 18 was, krijgen je ouders dus voor juli, augustus en september nog kinderbijslag, daarna wordt dat stopgezet en ontvang je stufi + reisrecht.
pi_99168201
nevermind, klopt wel :')
pi_99168593
Het zal wel al 15000 keer gevraagd zijn, maar ik heb niet echt zin om al die topics door te lezen,
die kopie van je identiteitsbewijs, moet die tot a4 formaat worden vergroot of mag die op ware grootte?
pi_99168677
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:54 schreef Alrac4 het volgende:
Het zal wel al 15000 keer gevraagd zijn, maar ik heb niet echt zin om al die topics door te lezen,
die kopie van je identiteitsbewijs, moet die tot a4 formaat worden vergroot of mag die op ware grootte?
Ware grote toch? Anders wordt ie toch zo onduidelijk als de neter :')
pi_99174954
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 20:54 schreef Alrac4 het volgende:
Gewoon normaal formaat.
pi_99294139
quote:
Je aanvraag voor de studenten OV-chipkaart kan helaas niet verwerkt worden. Dit kan zijn omdat:
*hele lijst
-de kopie van je identiteitsbewijs niet overeenkomt met de pasfoto
Dus als je een andere pasfoto hebt dan de pasfoto op je identiteitsbewijs is het fout? :?
pi_99294699
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:10 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Dus als je een andere pasfoto hebt dan de pasfoto op je identiteitsbewijs is het fout? :?
Blijkbaar wel :+

Maar dan zou je, als je geen pasfoto meer hebt die hetzelfde is als de pasfoto op je id-pas, een nieuwe id-pas aan moet vragen?! 8)7
pi_99295326
quote:
14s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:21 schreef strontboer het volgende:

[..]

Blijkbaar wel :+

Maar dan zou je, als je geen pasfoto meer hebt die hetzelfde is als de pasfoto op je id-pas, een nieuwe id-pas aan moet vragen?! 8)7
Dit is kut, ergens staat ook vermeldt dat de pasfoto recent moet zijn. Ik denk dat dat bovenstaande punt niet klopt. Het zal wel een onduidelijke kopie zijn geweest, morgen opnieuw proberen. :+
pi_99295436
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:29 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Dit is kut, ergens staat ook vermeldt dat de pasfoto recent moet zijn. Ik denk dat dat bovenstaande punt niet klopt. Het zal wel een onduidelijke kopie zijn geweest, morgen opnieuw proberen. :+
Als ik jou was zou ik eerst even bellen ;)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:30:56 #195
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_99361686
Mijn 2 jarige mbo opleiding heb ik dus net afgerond. Eind deze maand loopt mijn stufi ook af. Inmiddels alweer een nieuwe aangevraagd omdat ik weer een mbo opleiding ga starten maar mijn reisproduct is geldig tot eind deze maand.

Als mijn wijziging van stufi doorgevoerd gaat worden krijg ik dan een reisproduct op 1 augustus of 1 september?
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_99532834
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 21:10 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb ook een heel andere foto gekozen, ander kapsel, 3 jaartjes ouder - geen probleem, het was wel gewoon goed te zien dat het om een en dezelfde persoon ging.
't Zou toch te gek voot woorden zijn als je foto per se dezelfde moest zijn als die op je ID? :D
pi_99573322
Oke, alsnog opgestuurd en weer een fout. Ze kunnen m'n aanvraag niet meer verwerken blablabla.
Ik moet gewoon een persoonlijke OV-chipkaart online aanmaken en daar het studentenproduct op opladen. maar ik heb al een voordeelurenabonnement van de NS, daar staat ook een pasfoto op en ook OV-Chipkaart. Maar als ik dat wachtwoord van ov-chipkaart.nl invul op studentenreisproduct.nl zegt ie dat de username niet bekend is. :S
pi_99595875
Hoe zit het als je gestopt bent met een opleiding (dus al een OV chip pas hebt) en dit weer jaar begint. Moet ik nu weer een pas aanvragen of krijg ik automatisch bericht dat ik m'n reisproduct kan ophalen? (of moet ik dat zelf ergens op de site aanvragen? staat er niet echt duidelijk
There are only 151 Pokémon.
pi_99599364
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:34 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe zit het als je gestopt bent met een opleiding (dus al een OV chip pas hebt) en dit weer jaar begint. Moet ik nu weer een pas aanvragen of krijg ik automatisch bericht dat ik m'n reisproduct kan ophalen? (of moet ik dat zelf ergens op de site aanvragen? staat er niet echt duidelijk
Ja kunt je oude kaart gewoon gebruiken en het product weer ophalen als deze gereed staat.
pi_99617258
Heb mijn diploma behaald, dus ben ik klaar met mijn studiefinanciering en OV Studentenkaart. Ik had officieel recht tot en met 31 Juli om te reizen, maar omdat ik deze week al op vakantie ga had ik aangegeven dat ik vanaf 16 Juli geen recht meer wou hebben om mijn reisproduct, dit heb ik al zo'n twee weken geleden aangegeven door met mijn DigiD in te loggen en het aan te geven op de IB site. Dat is nummer een, en is geregeld. Nu moet ik dus alleen nog het product daadwerkelijk van mijn kaart afhalen door naar een ophaalautomaat te gaan en het product eraf te halen. Net even gedaan, maar kon nergens zien hoe ik het eraf haal? Heb totaal geen zin in een boete omdat ik te laat was of dergelijke, en ben tot en met midden Augustus op vakantie namelijk. Wat moet ik nou precies nog doen?
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')