Ik woon al jaren niet meer bij mijn ouders. Ik ben wel 2 jaar geleden verhuist, misschien hebben ze dan toch nog mijn oude gegevens?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:13 schreef crossover het volgende:
Heb je je studentenkaart op het adres van je ouders? Dit moet iig hetzelfde adres zijn.
Je kunt het beste even kijken op de site van de DUO - IB-groep: Stopzetten. Je mag in die 5 dagen je OV kaart sowieso niet gebruiken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:59 schreef KneiterS het volgende:
Ik ben vorige week afgestudeerd. Klopt het dat ik nou nog 5 dagen mijn OV kan gebruiken en hem dus van het weekend kan blokkeren? Of ben ik al te laat?
Dat is toch wel erg wrang dat het niet op de site van de ib-groep zelf staat.quote:
Tot die tijd is het gewoon een persoonlijke OV-Chipkaart. Ook voor na jouw studie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:32 schreef Xanland het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar ik kan het nergens vinden.
Aangezien mijn studentenreisproduct vanaf begin april klaarstaat (nieuw kwartaal) zal ik tijdelijk nog op saldo moeten reizen.
Binnenkort zal ik het aanvraagformulier voor de StudentenOV-chipkaart de deur uit doen en hopen dat ik hem zo snel mogelijk ontvang.
Nu is mijn vraag: Kan ik gewoon op saldo of met een soort maand-/weekabonnement(en) reizen in de tussentijd of...? (Deze vraag STOND op die website, maar kan ik in dit topic als daar niet vinden.)
Ben benieuwd, lijkt me wel handig in ieder geval!
Maar hoe kan het vervoersbedrijf er achter komen dat jij geen recht meer hebt op dit studentenabonnement. Of komt er in hun systeem te staan dat je geen recht meer hebt op het abonnement? Ik heb 31 januari mijn week abonnement opgezegd via DUO en ben al 2 keer langs zo'n ophaal punt geweest maar mijn OV abonnement kon ik er niet vanaf halen. Mochten jullie weten hoe dit komt dan hoor ik het graag.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Dat is toch wel erg wrang dat het niet op de site van de ib-groep zelf staat.
"Je loopt kans op een boete van het OV-bedrijf waarmee je reist als je jouw studentenreisproduct niet van je kaart verwijdert. Ga dus zo snel mogelijk langs een ophaalautomaat!"
Mag dus van geluk spreken dat ik hier toevallig meelas
Ik gok dat de DUO - IB-groep gewoon doorgeeft aan translink dat je vanaf een bepaalde datum niet meer gratis mag reizen, heb je dit toch gedaan (je moet immers in en uitchecken en dit regristreren ze) kun je dus een boete krijgen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:41 schreef montoya_fan het volgende:
[..]
Maar hoe kan het vervoersbedrijf er achter komen dat jij geen recht meer hebt op dit studentenabonnement. Of komt er in hun systeem te staan dat je geen recht meer hebt op het abonnement? Ik heb 31 januari mijn week abonnement opgezegd via DUO en ben al 2 keer langs zo'n ophaal punt geweest maar mijn OV abonnement kon ik er niet vanaf halen. Mochten jullie weten hoe dit komt dan hoor ik het graag.
Meh, ik blijf vragen, ze zijn namelijk lekker onduidelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Tot die tijd is het gewoon een persoonlijke OV-Chipkaart. Ook voor na jouw studie.
Pas als jouw reisrecht is ingegaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:03 schreef Xanland het volgende:
[..]
Meh, ik blijf vragen, ze zijn namelijk lekker onduidelijk.
Volgens de persoon die ik quote is mijn studenten OV-chipkaart voor activering (april dus) een persoonlijke.
In ieder geval, hij is dus bruikbaar voor April (nieuwe kwartaal, en kan vanaf 15e pas studentenreisproduct er op laden).
Dan nog het laatste, wat ik wederom ook nergens kan vinden, als ik bijvoorbeeld dmv ROS nu zou inchecken, dan krijg ik geen reductie of wel (aka: wordt ie wel of niet als studentenOV herkent) ?
Jahoor dit zou gewoon moeten kunnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:44 schreef Xanland het volgende:
Kan ik er tot die tijd bijvoorbeeld wel dalkorting op zetten, aangezien ik 2 maal per week alles na 9 uur (be)reis?
Joh!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:17 schreef crossover het volgende:
Wat dacht je van het apparaat waar je 'm er ook mee op hebt gezet?
Opnieuw ophalen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:01 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Joh!
Staat er dan ook een optie: "studentenreisproduct verwijderen"?
Nee.
Wat is de bedoeling?
"er staan geen bestellingen voor u klaar" *pieeeeep*quote:
Bellen want dit klopt niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef robuust89 het volgende:
[..]
"er staan geen bestellingen voor u klaar" *pieeeeep*
"verwijder uw Ov. Chipkaart"
Oké, en nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |