De grijze (Connexxion bussen).quote:Op zondag 2 januari 2011 12:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Welke, die gele of grijze kastjes? Grijs heb ik nooit problemen mee, die gele zijn de grootste ondingen die er bestaan.
Belachelijk hè. Ik snap niet dat het niet anders kan. Ik zie dat je me quote van 16 december en ondertussen heb ik nog steeds geen nieuwe ov-chipkaart. Dat heeft me nu al genoeg gekost, ik moet donderdag en vrijdag naar stage (Zwolle <-> Raalte, dus dat valt nog mee) en naar m'n ouders dit weekend (Zwolle --> Zuidbroek en vv), dus 't schiet weer eens allemaal niet op en de kosten gaan alleen nog maar hoger worden. Ik vind het ronduit ergerlijk hoe ze met al die procedures omgaan.quote:Op zondag 26 december 2010 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat het debielen zijn
Ik heb minimaal 4 keer die pasfoto opgestuurd de jaren voordat ik m'n kaart kreeg, maar toch moest het nog een keer, toen m'n kaart was gestolenIk vond het maar debiel dat ik eerst een aanvraagformulier moest aanvragen, dus ik de DUO bellen. Krijg je zo'n overbetaalde helpdeskstudent die nog minder kan dan een basisschoolleerling. Hij kon in het systeem zien wie ik was, en hij zag m'n pasfoto op het scherm (zei hij) maar toch, moest ik nog even dat formulier invullen en een pasfoto bijvoegen
Wanttttttttt, zo was nou eenmaal de procedure.
Idd, ondingen zijn datquote:Op maandag 3 januari 2011 19:22 schreef Hugo__Boss het volgende:
Zijn die gele dezelfde als ze bij Veolia hebben? Die kosten echt veel tijd, pas minstens 2 seconden stilhouden ervoor, anders gaat het fout. Was laatst in Amsterdam, daar ging het makkelijk zeg! Gewoon voorbij lopen en klaar
Vanwaar al die extra zooi er bij; ik reisde allang als StudentWeek? En: '2 van 2 restituties'?quote:Verwerkt 5 van 5 bestelling(en) waarvan:
2 van 2 reisproduct(en)
1 van 1 saldo product(en)
2 van 2 restituties
Bestelling verwerkt: StudentWeek
Bestelling verwerkt: Teruggave
Eeuh? Hij zou dan nu toch in principe gewoon hebben moeten aangeven 'er staan geen bestellingen klaar', of iets dergelijks? Heb nou toch hoop ik niet weer iets geactiveerd ofzo?quote:Verwerkt 4 van 4 bestelling(en) waarvan:
2 van 2 reisproduct(en)
2 van 2 restituties
Bestelling verwerkt: StudentWeek
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:46 schreef CindieY het volgende:
Om mijn eigen verhaal maar even aan te vullen: ik blijk nu op hun aanraden een verkeerd aanvraagformulier gebruikt te hebben. Ik weiger dat riedeltje nog een keer door te gaan en ik ga eens even bellen.
Edit: Gebeld, kreeg natuurlijk te horen dat ik 't maar gewoon opnieuw moest doen, maar daar ben ik natuurlijk niet mee akkoord gegaan. Even door gepraat met de jongen in kwestie en uiteindelijk heeft ie het toch overlegd en moet mijn nieuwe OV-chipkaart met maximaal een week geleverd zijn. Goed nieuws, lichtelijkmaar toch even afwachten of het goed gaat.
Bron: http://ns.nl/cs/Satellite(...)nten?p=1160724828566quote:* De acties zijn niet geldig voor houders van een Studenten OV-chipkaart. De acties zijn niet geldig in de treinen van Arriva, Syntus, Connexxion en Veolia en in Fyra, ICE en Thalys. Kijk voor de overige voorwaarden in de pdf.
Ja, heb die dag inderdaad gereisd. Chauffeur was overigens niet op de hoogte van problemen en ik moest gewoon inchecken (Ik: "Ik hoorde op de radio dat er problemen zijn, moet ik toch gewoon inchecken?" Chauffeur: "Ik luister geen radio."quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:47 schreef Susi het volgende:
Veerboot, heb je misschien ook die woensdag met de bus gereist toen Connexxion nieuwe software had geïnstalleerd en waardoor bij alle StudentenOVweekkaarten geld werd afgescheven ? Dat kreeg je namelijk ook automatisch terug, misschien heb je er nog een brief over gehad.
Hoef maandag pas weer te reizen met OV, kan het dan checken. Mijn IB-groep/DUO zegt:quote:Op maandag 3 januari 2011 21:47 schreef Hugo__Boss het volgende:
Probeer wat er gebeurt als je incheckt. In principe zou moeten gelden wat in Mijn IN Groep staat. Zal wel goed zitten hoor, het is mij ook wel eens gebeurd die restituties.
1 2 3 4 | Reizen Soort product Periode Bijzonderheden Geen studentenreisproduct 31-12-2010 t/m 31-12-2010 maak je geen gebruik van Weekabonnement 01-01-2010 t/m 30-12-2010 geactiveerd op 27-01-2010 |
Nieuwe:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:42 schreef MoneyTalks het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand deze uitleggen?
Bron: NOSquote:Tijdelijke NS aanbod voor studenten.
Studenten met een ov-kaart die alleen doordeweeks geldig is, kunnen met ingang van komend weekend ook op zondag gratis reizen met de trein, in plaats van met 40 procent korting. NS hoopt studenten met dit 'zoutezondagaanbod' op zondag te laten reizen in plaats in de spits op maandagochtend.
Van de studenten heeft 90 procent een kaart voor doordeweeks. Het aanbod geldt tot 31 januari.
Studenten met een weekendkaart krijgen doordeweeks altijd 40 procent korting. Tot het eind van de maand mogen zij na zeven uur 's avonds voor 2,50 reizen, met een railrunner-kaartje.
Een gegeven paard...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:49 schreef Raven_ het volgende:
Ik krijg het gevoel dat wij nu in dienst van de NS maar op zondag moeten gaan reizen om de NS problemen op maandag te besparen. De NS zou juist voor ons iets moeten doen. Ik heb er niets aan. Wil liever op zaterdag reizen. Iets leuks gaan doen ter compensatie van de frustratie van de afgelopen maanden.
Je kunt ook op zondag genoeg leuke dingen doen door heel het land. Zo gaan wij morgen lekker een dag naar Rotterdam.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:49 schreef Raven_ het volgende:
Ik krijg het gevoel dat wij nu in dienst van de NS maar op zondag moeten gaan reizen om de NS problemen op maandag te besparen. De NS zou juist voor ons iets moeten doen. Ik heb er niets aan. Wil liever op zaterdag reizen. Iets leuks gaan doen ter compensatie van de frustratie van de afgelopen maanden.
Als student moet je een kaartje kopen wil je de korting krijgen. Met reizen op saldo werkt dit nml nog niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:45 schreef Hugo__Boss het volgende:
Ach er klopt helemaal niets van. Site is nu wel aangepast, maar heb nog steeds een hoop vreemde producten. Maargoed, zolang het werkt is het goed. Volgend weekend maar eens testen of reizen op saldo bij de NS nu ook werkt en dan vind ik het allemaal prima
Ah dat wist ik niet. Bedankt voor de info.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:07 schreef Tochjo het volgende:
Vanaf 10 januari zou dat wel moeten kunnen, zie deze pagina.
In je vrije reisperiode, wat in januari zondag ook is, hoeft dit nog niet. Het mag wel maar hoeft niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:05 schreef AllesWatWas het volgende:
De grote vraag is natuurlijk of er saldo van je studententOV-weekkaart wordt afgeschreven als je aanstaande zondag in- en uit- gaat checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |