Omdat het debielen zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 17:48 schreef CindieY het volgende:
Ik vraag me af waarom een vervangende kaart aanvragen zo omslachtig moet zijn.
Jaren geleden, toen ze iedereen stalkten om een pasfoto te sturen voor de ov-chipkaart, heb ik de hele reutemeteut al eens opgestuurd. Ergens vorig jaar is mijn ov-chipkaart gebroken en heb ik een vervangende kaart aangevraagd. Dan moet je dus eerst op de website een aanvraagformulier aanvragen, waar nog weer een aantal werkdagen over heen gaat voordat je die thuis gestuurd hebt, dan moet je dat formulier invullen en weer opsturen (met pasfoto) en dan kun je weer een aantal weken gaan zitten wachten op je nieuwe ov-chipkaart. Ik zit dus nu weer met dat hele aanvraaggebeuren, omdat ik em ben kwijt geraakt. Waarom kunnen ze niet gewoon zeggen, beste mevrouw, we hebben uw gegevens, we sturen gewoon een nieuwe op?
Neuh, ze hebben de feestdagen gewoon correcter weergegeven. Voor de studenten verandert er niks.quote:Op maandag 27 december 2010 00:10 schreef finsdefis het volgende:
Wat een paupers, ze hebben gewoon drie extra feestdagen ingevoegd
Op die website staan er ineens 3 extra "feest"dagen bij, die er in 2010 nog niet bijstonden. Het lijkt me dat dat betekent dat er minder vrij-reizen dagen zijn voor week-ov'ers, toch?quote:Op maandag 27 december 2010 00:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, ze hebben de feestdagen gewoon correcter weergegeven. Voor de studenten verandert er niks.
quote:Op maandag 27 december 2010 00:37 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Op die website staan er ineens 3 extra "feest"dagen bij, die er in 2010 nog niet bijstonden. Het lijkt me dat dat betekent dat er minder vrij-reizen dagen zijn voor week-ov'ers, toch?
Neequote:Op dinsdag 28 december 2010 08:48 schreef beheerder01 het volgende:
Vraagje, ik had vorig jaar voor 2010 Studenten OV-chipkaart week via laadpunt opgehaald.
Moet ik nu weer bestelling ophalen voor 2011?
Want ik heb even gekeken via laadpunt maar er stond nog niets erop
Je hebt je kaart gewijzigd van week naar weekend, en daarna nog een keer gewijzigdquote:Op woensdag 29 december 2010 21:59 schreef Hugo__Boss het volgende:
Wie snapt hier iets van? Ik heb een week-kaart en zie onderstaande producten staan.
[ afbeelding ]
En daaronder weer weekend korting dus weekkaart, wat je zou kunnen doen is naar zoon apparaat gaan en kijken of en wat er klaarstaat, bij de kiosk ah to go etc of naar een van de mensen van service en veiligheid conducteur of service medewerker die even je kaart uitleest dan weet je het 100%quote:Op woensdag 29 december 2010 22:23 schreef Hugo__Boss het volgende:
Het vreemde is dat ik dus schijnbaar alleen een actief product heb voor weekend en bij de rest staat klaar voor gebruik. Staan die klaar als bestelling?
Jup idd of ff een conducteur als er geen loket is.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef Hugo__Boss het volgende:
Ja er staat dus niks klaar, dat heb ik al bekeken. Misschien inderdaad maar eens bij het loket naar laten kijken
Ik kon er afgelopen week gratis mee reizen, maar op de 29e werd er tijdens een reis opeens geld afgeschreven..quote:
Waar kan je zo'n mooi overzicht vinden?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:42 schreef MoneyTalks het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand deze uitleggen?
Ik ben bang dat er iets fout is gegaan. Je staat teveel negatief denk ik. Neem voor de zekerheid even contact op met helpdesk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:22 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Ik kon er afgelopen week gratis mee reizen, maar op de 29e werd er tijdens een reis opeens geld afgeschreven..
Welke, die gele of grijze kastjes? Grijs heb ik nooit problemen mee, die gele zijn de grootste ondingen die er bestaan.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:31 schreef JoshuaL het volgende:
De incheckapparaten in de bus hebben soms nogal problemen met het lezen van mijn kaart. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |