Dat is toch een prima gedicht!quote:Op woensdag 1 december 2010 18:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
heb maar massage olie gekocht maar geen gedicht ben al uren aan het denken
Nee, dat het morgen niet sneeuwt! Ik vlieg morgen via Amsterdam naar Duitsland, dus als het of in Zweden, of in Amsterdam, of in Duitsland sneeuwt wordt het lastig!quote:Op woensdag 1 december 2010 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Duimen jullie allemaal mee dat het volgende week niet sneeuwt? Vliegveld Leeds-Bradford heeft het er maar moeilijk mee!
zouden er op 11 december nog truffelpepernoten zijn?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
PerrucheHet is toch niet leuk!
![]()
Blurredmademoiselle: jaaaa! 11 december! Naar vriendje, zus, mamma, oma, vriendinnetjes, 'schoon'familie, stamppot, truffelpepernoten, mn konijntje en hamhams, mn eigen huisje met mn eigen keukentje en dingetjes etceteraaaa!
Ja, want het vriendje heeft ze vast voor me gekochtquote:Op woensdag 1 december 2010 19:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zouden er op 11 december nog truffelpepernoten zijn?
Vanaf nu tot december 2011quote:Op woensdag 1 december 2010 19:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, want het vriendje heeft ze vast voor me gekocht![]()
Net als chocoladeletter!
En compromis: morgen én de 11e geen sneeuw?
komt de duutser je ophalen en wil je er sexay uitzien?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:52 schreef AKnynke het volgende:
wat zal ik morgen aandoen? ik moet m'n koffer pakken, want morgen vliegen, en ik twijfel tussen simpel spijkerbroek en een truitje, of een leuk jurkje met dikke maillot en een panty daaronder...
dilemma's, dilemma's...
of ik na 5 uur reizen (ik typte rijzen) nog sexy wil zijn, dat weet ik niet. Ik denk dat ik voor een spijkerbroek met panty eronder ga. Lekker warm...quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
komt de duutser je ophalen en wil je er sexay uitzien?
(bijna echt vegeteren)
Oh die ken ik alleen in de 'wortel in de kont' variatiequote:Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Mo! Dat waren toch wel 3 bordjes? Man met zulke porties krijg ik alleen maar honger)
Sorry ik kan niet dichten
Kurk in je neus
rijmt niet, dicht wel..
Ik heb mijn vriendje ook al opgedragen om pepernoten in te slaan.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, want het vriendje heeft ze vast voor me gekocht![]()
Net als chocoladeletter!
En compromis: morgen én de 11e geen sneeuw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |